Absoluut volledig in the game, kunnen sommige anderen (een L**r* bijvoorbeeld) een puntje aan zuigen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:57 schreef Lavenderr het volgende:
Gerard is zo fijn stabiel, vind het de beste speler daar.
Ja, ze ziet er leuk uit he? Haar haren ook zo mooi, en een leuk kettinkje van Guess om.quote:
dit is wel de enige ruimte in huis waar geen andere bewoners in mogen komen dus je kunt ongestoord praten.quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:58 schreef Karina het volgende:
Dit vind ik zo een onzin, dat vragenuurtje, je kunt toch liegen tot je scheel ziet.;
Ze had al paardenquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:00 schreef beequeen het volgende:
Lachen, Sharon heeft pas sinds vandaag een pony.
staat haar goed!quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:00 schreef beequeen het volgende:
Guido zijn haar al gezien?quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:00 schreef beequeen het volgende:
Oh, nu nog niet, nou, komt dat straks welquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:00 schreef beequeen het volgende:
ik ookquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:01 schreef Ransjih het volgende:
karim gaat toch morgenochtend vroeg zo snel mogelijk drukken?
De kamer gaat pas om 18.00 openquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:01 schreef Ransjih het volgende:
karim gaat toch morgenochtend vroeg zo snel mogelijk drukken?
Dat maakt niet uit. De timeline klopt niet. Ze zou toch gisteren antwoord gegeven hebben op dit gedoe?quote:
oooh....tja, was ik ff niet zo mee bezigquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit. De timeline klopt niet. Ze zou toch gisteren antwoord gegeven hebben op dit gedoe?
quote:
[..]er is vanmiddag een afspraak gemaakt met gerard om flip blut te krijgen maar hoe precies kon ik niet volgen zo gauwquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |