Dus dat en Maik werd gewoon weggestuurd.quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:49 schreef Lavenderr het volgende:
Begrijp me goed, ik vind Mo een jankerd, maar dit was echt niet normaal, ze probeerden haar helemaal te breken. En haar vriendje Maik was ook in geen velden of wegen te bekennen.
Vond het echt veel te ver gaan.
Nee, dat zijn er weer net iets minder, gok ik.quote:
ik hoop het wel dat ze het laten zien,wat zijn die twee verschrikkelijk samen zegquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
Lees de SS site maar eens...het komt strax allemaal in beeld als Philip voelt zich terecht gekwetst.. Dat ze Mo met zijn tweeën achterbaks kapot maken zul je niet zien of horen!
Oh, niet gezien, heb maar een klein stukje gezien maar las hier dat het al een hele tijd bezig was.quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Die werd weggestuurd o.a. door Mo zelf.
Ook nu hun infiltrant koud een week weg is?quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:51 schreef Dr_Greene het volgende:
[..]
Aliens kijken natuurlijk ook mee...
en de hele spirituele wereld van Jo natuurlijkquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:51 schreef Dr_Greene het volgende:
[..]
Aliens kijken natuurlijk ook mee...
quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:49 schreef knagsje het volgende:
[..]
kdenk dat Jo en flip een veilige status hebben
Nou soms los je zelf dingen op, dat was hetquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh, niet gezien, heb maar een klein stukje gezien maar las hier dat het al een hele tijd bezig was.
Waarom stuurde ze hem dan weg?
Mo stuurde karim ook weg.....quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou soms los je zelf dingen op, dat was het
Dat is dan wel weer dapper van haar, maar tegen dat gelul van Joanna is ze niet opgewassen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou soms los je zelf dingen op, dat was het
Ik bedoelde dat Gerard eerst te horen kreeg dat zijn kaart niet verstuurd zou worden (omdat Sharon mee schreef), toen zei tegen Sharon dat hij zijn mond ging houden de volgende dag, dat hij zou gaan staken. Toen werd hij later naar de KvdW geroepen en kwam hij glimlachend naar buiten met de mededeling naar de rest 'dat hij toch weer ging babbelen morgen'.quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:51 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ook niet, daarom vroeg ik er ook om
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |