Dan trek ik een flesje wijn openquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:41 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk dat Joanna er volgende week uit wandelt
Lees de SS site maar eens...het komt strax allemaal in beeld als Philip voelt zich terecht gekwetst.. Dat ze Mo met zijn tweeën achterbaks kapot maken zul je niet zien of horen!quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:43 schreef Anneloortje het volgende:
Sraks na de break de indoktrinatie van Flip en JoAnne richting EMOnique
Een steek van broertjelief, ah zo begrijp ik het. Broertje heeft een goed inzicht dus.quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, ik denk de harde waarheid, alleen begrijpt Joanna het niet
Kut betraptquote:
Ik heb het al gezien dankzij Flasbox. indoctrinatie, dat is het.quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
Lees de SS site maar eens...het komt strax allemaal in beeld als Philip is terecht gekwetst.. Dat ze Mo met zijn tweeën achterbaks kapot maken zul je niet zien of horen!
als ze het wel laten zien levert hen dat wel veel smsen op denk ik....quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
Lees de SS site maar eens...het komt strax allemaal in beeld als Philip voelt zich terecht gekwetst.. Dat ze Mo met zijn tweeën achterbaks kapot maken zul je niet zien of horen!
En uren he...ze gingen maar doorquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
Lees de SS site maar eens...het komt strax allemaal in beeld als Philip voelt zich terecht gekwetst.. Dat ze Mo met zijn tweeën achterbaks kapot maken zul je niet zien of horen!
Ik bedoel met wat ze in de show laten zienquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:46 schreef Anneloortje het volgende:
[..]
Ik heb het al gezien dankzij Flasbox. indoctrinatie, dat is het.
Zoals Versabommie al aangaf, het is een moment ja.quote:
Ja als ze achter een beetje ballen hadden gehad hadden ze na een kwartier ingegrepen!quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En uren he...ze gingen maar door
user Bollukus kijkt vanuit frankrijk middels een vpn verbinding, misschien heeft hij nog tipsquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:47 schreef spapaars het volgende:
Dacht ik een paar buitenlandse vrienden blij te maken, werkt het gewoon niet.
http://www.spixtv.nl/live.php
quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:42 schreef D. het volgende:
Maar waar doelde Greys net op, over wat er met Gerard is gebeurd?
kdenk dat Jo en flip een veilige status hebbenquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja als ze achter een beetje ballen hadden gehad hadden ze na een kwartier ingegrepen!
Begrijp me goed, ik vind Mo een jankerd, maar dit was echt niet normaal, ze probeerden haar helemaal te breken. En haar vriendje Maik was ook in geen velden of wegen te bekennen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja als ze achter een beetje ballen hadden gehad hadden ze na een kwartier ingegrepen!
dat zeg ik!quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Begrijp me goed, ik vind Mo een jankerd, maar dit was echt niet normaal, ze probeerden haar helemaal te breken. En haar vriendje Maik was ook in geen velden of wegen te bekennen.
Vond het echt veel te ver gaan.
Die werd weggestuurd o.a. door Mo zelf.quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Begrijp me goed, ik vind Mo een jankerd, maar dit was echt niet normaal, ze probeerden haar helemaal te breken. En haar vriendje Maik was ook in geen velden of wegen te bekennen.
Vond het echt veel te ver gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |