Afspraken maken niet, praten welquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:54 schreef Karina het volgende:
Mogen ze praten over wie ze nomineren en afspraken maken? Zo van: ik nomineer jou niet?
echt he..quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:55 schreef Lavenderr het volgende:
Bij de volgende nominatie moeten ze eerst langs Joanna om toestemming te vragen voor hun keuze
Ah, ok, bedankt voor de infoquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat Gerard eerst te horen kreeg dat zijn kaart niet verstuurd zou worden (omdat Sharon mee schreef), toen zei tegen Sharon dat hij zijn mond ging houden de volgende dag, dat hij zou gaan staken. Toen werd hij later naar de KvdW geroepen en kwam hij glimlachend naar buiten met de mededeling naar de rest 'dat hij toch weer ging babbelen morgen'.
Dus ik dacht dat ze hem toen gezegd zouden hebben dat de kaart alsnog verzonden werd.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:55 schreef Lavenderr het volgende:
Bij de volgende nominatie moeten ze eerst langs Joanna om toestemming te vragen voor hun keuze
Op de rug stapelen?quote:
Ik kreeg iets mee over 'warm zitten'quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:57 schreef Karina het volgende:
Ik denk niet dat natuurramp voldoende is, je zal wel Tsunami moeten zeggen.
officieel niet nee.quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:58 schreef iBenny het volgende:
Hier hebben we de uitslag ook nog niet officieel van gehoord toch?
Het is toch een stuk directer..quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:58 schreef Karina het volgende:
Dit vind ik zo een onzin, dat vragenuurtje, je kunt toch liegen tot je scheel ziet.;
Absoluut volledig in the game, kunnen sommige anderen (een L**r* bijvoorbeeld) een puntje aan zuigen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:57 schreef Lavenderr het volgende:
Gerard is zo fijn stabiel, vind het de beste speler daar.
Ja, ze ziet er leuk uit he? Haar haren ook zo mooi, en een leuk kettinkje van Guess om.quote:
dit is wel de enige ruimte in huis waar geen andere bewoners in mogen komen dus je kunt ongestoord praten.quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:58 schreef Karina het volgende:
Dit vind ik zo een onzin, dat vragenuurtje, je kunt toch liegen tot je scheel ziet.;
Ze had al paardenquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:00 schreef beequeen het volgende:
Lachen, Sharon heeft pas sinds vandaag een pony.
staat haar goed!quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:00 schreef beequeen het volgende:
Guido zijn haar al gezien?quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:00 schreef beequeen het volgende:
Oh, nu nog niet, nou, komt dat straks welquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:00 schreef beequeen het volgende:
ik ookquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:01 schreef Ransjih het volgende:
karim gaat toch morgenochtend vroeg zo snel mogelijk drukken?
De kamer gaat pas om 18.00 openquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:01 schreef Ransjih het volgende:
karim gaat toch morgenochtend vroeg zo snel mogelijk drukken?
Dat maakt niet uit. De timeline klopt niet. Ze zou toch gisteren antwoord gegeven hebben op dit gedoe?quote:
oooh....tja, was ik ff niet zo mee bezigquote:Op donderdag 17 maart 2011 20:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit. De timeline klopt niet. Ze zou toch gisteren antwoord gegeven hebben op dit gedoe?
quote:
[..]er is vanmiddag een afspraak gemaakt met gerard om flip blut te krijgen maar hoe precies kon ik niet volgen zo gauwquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |