Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Ban, doodsverwensing!quote:
Ban-aanvraag!quote:
quote:
Ik heb bastognekoekjes, ook goed? (die gingen ook in de bodem voor mn kwarktaartquote:Op donderdag 17 maart 2011 11:20 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik hou van stroopwafels![]()
Neem je ze mee voor me?
Ai! Hier staat ook geen blikje meerquote:
Pssst, je praat in jezelf vogelquote:
quote:Op donderdag 17 maart 2011 12:58 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
laat hem noudan doet ie anderen geen kwaad
Oh. Damn.quote:
Voor je het weet pikt ie je in je enkelsquote:Op donderdag 17 maart 2011 12:58 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
laat hem noudan doet ie anderen geen kwaad
Whaaaaaaaaaquote:Op donderdag 17 maart 2011 12:52 schreef Enfermera het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ik heb bastognekoekjes, ook goed? (die gingen ook in de bodem voor mn kwarktaart)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:00 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Whaaaaaaaaa![]()
![]()
![]()
Bastogne![]()
Ik kom er meteen aan
jij komt altijd volgens mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vindt je dat lekker huh?quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jij komt altijd volgens mij
Zolang ie geen uitglijers maakt!quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jij komt altijd volgens mij
quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:00 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Whaaaaaaaaa![]()
![]()
![]()
Bastogne![]()
Ik kom er meteen aan
XDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
maar morgen is het al vrijdagquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:03 schreef Symphonic het volgende:
Het lijkt verdorie wel maandag vandaag
Jaquote:
morgen geen Muck s avonds en zondag paar uur slapenquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:08 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja
Morgen generale repetitie en zondag concert
Gelukkig maarquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:09 schreef Toekito het volgende:
[..]
morgen geen Muck s avonds en zondag paar uur slapen
Nee hoor vind het veel te leuk om te zien hoe mijn Muck opleeft als ze aan het toeteren is
eens in de 10 jaar een actueel thema dusquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:13 schreef Muck het volgende:
best vreemd... in 2001 speelden we het stuk 'Manhattan Skyline' op het concert. Dit jaar is het thema 'ode aan de elementen' en spelen we o.a. een stuk dat 'Wave' heet
Wel vaker hoorquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:14 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
eens in de 10 jaar een actueel thema dus
dat is waarquote:
Ook mooi, maar die spelen we nietquote:
* suikertaartje doet warmehandenwrijf op koude voetjesquote:
Liiiiefquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
* suikertaartje doet warmehandenwrijf op koude voetjes
Blijf eens van mijn ijs!quote:
Ik kwam gewoon even gezellig bij je staanquote:
Maar ik ben niet thuis!quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:25 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik kwam gewoon even gezellig bij je staan
ik heb het ook koudquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
* suikertaartje doet warmehandenwrijf op koude voetjes
Ik vind het zo leuk dat ik nu weet hoe je klinkt als je dat zegtquote:
Ja dat leest toch andersquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik vind het zo leuk dat ik nu weet hoe je klinkt als je dat zegt
* suikertaartje doet warmehandenwrijf op wokquote:
* Pheno bakt twee bakstenen en wrijft koud lichaamsdeel van wel.o.k warm.quote:
en hoe was hetquote:
Een speciale?quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:26 schreef Pheno het volgende:
En straks even langs mijn ouders. Sony heeft eindelijk een speciale PlayStation 3 opgestuurd per koerier, dus straks even ophalen. Er is niemand bij ons thuis, dus dan maar pa lief aankijken.
ik gloei helemaal nuquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
* suikertaartje doet warmehandenwrijf op wok
quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
* Pheno bakt twee bakstenen en wrijft koud lichaamsdeel van wel.o.k warm.
lekker nummertje welquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:24 schreef Muck het volgende:
[..]
Ook mooi, maar die spelen we niet
Deze wel:
Wel goed. Krijg wel een bloedonderzoek en een hartfilmpje. Maar wat ik van de arts begreep, hoort dat bij het type medicijn dat ik slik. Wel raar dat ik dat niet had bij mijn vorige arts. Maar goed..quote:
quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:26 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
![]()
Ik lig altijd zo krom om je flauwe humor![]()
ze zijn al geweestquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:26 schreef Pheno het volgende:
En straks even langs mijn ouders. Sony heeft eindelijk een speciale PlayStation 3 opgestuurd per koerier, dus straks even ophalen. Er is niemand bij ons thuis, dus dan maar pa lief aankijken.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik vind het zo leuk dat ik nu weet hoe je klinkt als je dat zegt
quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
* Pheno bakt twee bakstenen en wrijft koud lichaamsdeel van wel.o.k warm.
Ja, en leuk om te spelenquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
lekker nummertje wel
is een cornet trouwens ook een bes instrument?
quote:
Op mijn macbook!quote:
http://lmgtfy.com/?q=latte+macchiatoquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
goed idee, mail er even eentje naar me
It runs special games. Nah. Ontwikkelaars hebben wel eens beta's die op die speciale machines draait. Xbox hadden al, en na een half jaar vragen, vragen en vragen van mijn kant nu ook een ps3. Wii ga ik niet eens proberen, geen zin in en kans is 0.quote:
Muckquote:
Straks nog meerquote:
alleen op de zondag!quote:
Dat is wel heel erg tofquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
It runs special games. Nah. Ontwikkelaars hebben wel eens beta's die op die speciale machines draait. Xbox hadden al, en na een half jaar vragen, vragen en vragen van mijn kant nu ook een ps3. Wii ga ik niet eens proberen, geen zin in en kans is 0.
Mijn mening:quote:
Ja, het helpt wel bepaalde games heel ruim van te voren te kunnen spelenquote:
Hoe heette die film ook weer?quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:33 schreef Solique het volgende:
[..]
Mijn mening:
Was qua acteren, screening en regie een heel sterke film, verhaaltechnisch achteraf wel enigszins standaard.
Maar omdat het zo goed gebracht word vergeef je het standaard verhaaltje.
Kan de film zeker aan bevelen aan mensen die van een film houden nav waargebeurde verhalen.
Police Academy 2quote:
The Fighter, met Christian Bale en Mark Wahlbergquote:
Damn, close.quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:35 schreef Solique het volgende:
[..]
The Fighter, Met Christian Bale en Mark Wahlberg
Oke, dan hoef je de uitgever niet lastig te vallenquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, het helpt wel bepaalde games heel ruim van te voren te kunnen spelenNu race ik meestal naar de uitgever toe als ze iets hebben, dat hoeft dan wat minder vaak. Iemand kan dan thuis gewoon kijken.
quote:
Staat genoteerd!quote:
Dat is al reden genoeg om te gaan kijkenquote:Met Christian Bale en Mark Wahlberg
Ik houd het wel bij mijn normale ps3quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
It runs special games. Nah. Ontwikkelaars hebben wel eens beta's die op die speciale machines draait. Xbox hadden al, en na een half jaar vragen, vragen en vragen van mijn kant nu ook een ps3. Wii ga ik niet eens proberen, geen zin in en kans is 0.
nah, de beta moet wel op bluray opgestuurd wordenquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:36 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Oke, dan hoef je de uitgever niet lastig te vallen![]()
Gewoon zelf ff checken of er nieuwe beta's zijn.
Ik heb zin in Gears of War 3.
Kan ie ook aanquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:36 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik houd het wel bij mijn normale ps3
quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:37 schreef Symphonic het volgende:
Ik geef het op, ik ga mijn klusje van vandaag niet meer doen...
als ik alleen al aan dat klsuje denk gaat de telefoon of komt er iemand binnenlopen
Ah, oke.quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
nah, de beta moet wel op bluray opgestuurd worden
Niet alle betas worden dat, ik heb maandag bv Deus Ex gespeeld, dat is niet naar debugs in het land gegaan
Op de laatste plek waar je kijktquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
@tt Klopt, ik kan de oplader van m'n kruimeldief niet vindenIemand een idee?
De kruimeldief heeft hem gejatquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
Opgezogen?quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
Zou erg wezen als dat niet werkte.quote:
Dat is een mooi stukquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:38 schreef Muck het volgende:
[..]
Lekker laten zitten dan
Oh ja, ook dit nog:
Erg lang op geoefend
Oh, ben ook een middag bij Square gaan zitten hoor, heeft ook wel wat. En zeker met dingen in 3D, zo'n tv heb ik niet thuis staanquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:39 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ah, oke.
Zou wel mooi zijn als je dat zelf kon checken![]()
Maar je kan dus ipv erheen te gaan thuis op je gemakje spelen?
Dat is wel veel beter
Nee, echt geen ideequote:Op donderdag 17 maart 2011 13:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
PaMuck zijn favoriete stuk, en aangezien hij er na dit concert mee ophoudt (na 43 jaarquote:
Xbox debug kan geen normale spellen spelen. Extra beveiliging dat totaal onzinnig isquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:40 schreef Solique het volgende:
[..]
Zou erg wezen als dat niet werkte.
Je kan mij evt toevoegen op psn
ja, die heb je laatst opgeruimd, ligt op zolder omdat je even niet wist waar hij van wasquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
Lekker nutteloosquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Xbox debug kan geen normale spellen spelen. Extra beveiliging dat totaal onzinnig is
Mmhhh... nog even verder zoeken dusquote:
quote:
Nee, dat past niet, de adapter zou aan de zuigmond blijven stekenquote:
Helaasquote:
Ja, dat is ook weer waar.quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, ben ook een middag bij Square gaan zitten hoor, heeft ook wel wat. En zeker met dingen in 3D, zo'n tv heb ik niet thuis staanMortal Kombat ook op maandag in AMsterdam (en Deus Ex in Hilversum) gespeeld, en MK heeft dus wel 3D support. Kan ik thuis niet checken
Nope, dat is het zeker nietquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:41 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja, die heb je laatst opgeruimd, ligt op zolder omdat je even niet wist waar hij van was
Kom je hier ook even stofzuigen dan?quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mmhhh... nog even verder zoeken dusAnders ga ik eerst even stofzuigen
![]()
[..]
[..]
Nee, dat past niet, de adapter zou aan de zuigmond blijven steken
[..]
Helaas![]()
MZ isquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:41 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja, die heb je laatst opgeruimd, ligt op zolder omdat je even niet wist waar hij van was
Ehm, neequote:Op donderdag 17 maart 2011 13:42 schreef Muck het volgende:
[..]
Kom je hier ook even stofzuigen dan?
quote:
Ik heb geen xboxquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:42 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, dat is ook weer waar.
Al die apparatuur![]()
![]()
Maar het is ook wel fijn als je thuis ook de mogelijkheid hebt.
Je checkt voornamelijk games voor de PS3?
Dat was TJ ook toen hij wilde laten zien hoe diep metrostation Blijdorp wel niet geworden wasquote:
Dat zijn die dingen die je jaren later nog tegen hem gaat gebruiken.quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:44 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat was TJ ook toen hij wilde laten zien hoe diep metrostation Blijdorp wel niet geworden was![]()
Kloptquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zijn die dingen die je jaren later nog tegen hem gaat gebruiken.
Ik moet ook nog afwassen ja!quote:
Oh vertel?quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:44 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat was TJ ook toen hij wilde laten zien hoe diep metrostation Blijdorp wel niet geworden was![]()
ruim die zolder eens op danquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nope, dat is het zeker nietWant heb niets naar zolder gebracht
![]()
Dat zeg je alleen maar omdat je niet wilt!quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik moet ook nog afwassen ja!En ga om kwart over 3 naar Arnhem, dus ik kom gewoon niet in de buurt, sorry...
3DS lijkt me ook best mooi.quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb geen xboxDus thuis ja, ps3, wii, ds, psp en straks 3ds. Andere crewleden hebben weer een xbox of wat dan ook
Ja ja jaquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:45 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ruim die zolder eens op dan
dan ligt hij op de grond door de vriendin van wurm
quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:46 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat zeg je alleen maar omdat je niet wilt!
Zuigen kreng!
Hij stond dingen aan te wijzen en bukte toen over een muurtje om me op een derde roltrap in de diepte te wijzen, alleen zat er een ruit boven dat muurtjequote:
Auwquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:47 schreef Muck het volgende:
[..]
Hij stond dingen aan te wijzen en bukte toen over een muurtje om me op een derde roltrap in de diepte te wijzen, alleen zat er een ruit boven dat muurtje
"kijk,daar" *BOING!*
Ik heb een la vol met opladers kabeltjes e.d. daar bewaar ik dat soort dingen in... maar denk niet dat jouw oplader er bij ligtquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:47 schreef Muck het volgende:
[..]
Hij stond dingen aan te wijzen en bukte toen over een muurtje om me op een derde roltrap in de diepte te wijzen, alleen zat er een ruit boven dat muurtje
"kijk,daar" *BOING!*
quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb een la vol met opladers kabeltjes e.d. daar bewaar ik dat soort dingen in... maar denk niet dat jouw oplader er bij ligt
Het mag wel.. maar of het nuttig isquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Dus ik hoef niet in Hoorn te komen zoeken
Je mag wel in mijn doos komen graaien.quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Dus ik hoef niet in Hoorn te komen zoeken
ja dat ken ik welquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
Mmhhh.... niets doen... stofzuigen... of afwassen... oh en de kattenbak mag ook nog![]()
Keuzes keuzes...
Ik wil stofzuigenquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
Mmhhh.... niets doen... stofzuigen... of afwassen... oh en de kattenbak mag ook nog![]()
Keuzes keuzes...
ik moet nog vanalles doen, maar ben muziek aan het luisterenquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
Keuzes keuzes...
Is wel gezelligerquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het mag wel.. maar of het nuttig is![]()
quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:49 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Je mag wel in mijn doos komen graaien.
Hoezo ben je aan het vegen dan?quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik wil stofzuigen![]()
vegen is stom
Ik doe het tegelijk met de muziekquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:51 schreef Muck het volgende:
[..]
ik moet nog vanalles doen, maar ben muziek aan het luisteren
Jezusquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:53 schreef Symphonic het volgende:
the horror: Peuter overleden bij botsing met truck
Ik ben geloof ik niet zo gezellig vandaagquote:
Jep, en vegen ... met stofvlokjes die hun eigen leven leiden ... het werkt niet zo. Heb een stofzuiger besteld maar had wel verwacht dat hij 'sneller' bezorgd zou wordenquote:Hoezo ben je aan het vegen dan?Stofzuiger echt stuk?
Sinds juni vorig jaarquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:46 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
3DS lijkt me ook best mooi.
Heb je er al eens op gespeeld?
Ohquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Sinds juni vorig jaar
Vorige week naar Nintendo gegaan om nog een dag met dat ding te spelen.
nou echt he... *maag draait even een rondje hoor*quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik zou helemaal gek worden denk ik
ik las hetquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:53 schreef Symphonic het volgende:
the horror: Peuter overleden bij botsing met truck
Welnee, de tijd gaat veelste langzaam op dit momentquote:
De tijd gaat anders best snel nu ik druk met werk bezig ben... maar ik heb vast niks gemist hierquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Welnee, de tijd gaat veelste langzaam op dit moment
Alleen mij.quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
De tijd gaat anders best snel nu ik druk met werk bezig ben... maar ik heb vast niks gemist hier.
Kun je ertegen schuppen?quote:
Maar met mij toch wel?quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben geloof ik niet zo gezellig vandaag
[..]
Jep, en vegen ... met stofvlokjes die hun eigen leven leiden ... het werkt niet zo. Heb een stofzuiger besteld maar had wel verwacht dat hij 'sneller' bezorgd zou wordenValt dus ook een beetje tegen
Als het mijn kind was, dan zou ik volgens mij dood gaan van verdrietquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik zou helemaal gek worden denk ik
Toek, wie mis je nou nog van de voetbalplaatjes?quote:
69quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Toek, wie mis je nou nog van de voetbalplaatjes?Het liefst een nummertje, dat zegt me meer
quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar met mij toch wel?Doen we wel alleen knuffelen en meer niet
![]()
Oeh, dat is echt kutIk heb boven nog een extra stofzuiger, niet de beste maar hij doet het... je mag em zo lenen... Is onhandig dat we zo ver uit elkaar wonen
Echt wel... pfff zou er niet aan moeten denkenquote:Als het mijn kind was, dan zou ik volgens mij dood gaan van verdriet
voor veelal toffe klantenquote:Op donderdag 17 maart 2011 14:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Weet je iig waarvoor je het doet
Janko van Twente weet alleen niet welk nummer die beste meneer heeft.quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Toek, wie mis je nou nog van de voetbalplaatjes?Het liefst een nummertje, dat zegt me meer
I knew that!quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Das mijn nummer![]()
:
[..]
http://forum.fok.nl/user/list_usertotals
Oh, bijna 150 zie ik. Schade.quote:
Dan heb je meer tijd over om leuke dingen te doenquote:
quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan heb je meer tijd over om leuke dingen te doen
NIJNquote:Op donderdag 17 maart 2011 14:09 schreef RockNijntje het volgende:
YES, internet!
We kregen het gisteren niet meer aan de praatHeb er nu een kwartier aan gewerkt, en het werkt weer volgens mij
Volgens mij heb ik die nietquote:Op donderdag 17 maart 2011 14:04 schreef Toekito het volgende:
[..]
Janko van Twente weet alleen niet welk nummer die beste meneer heeft.
Okequote:Op donderdag 17 maart 2011 14:11 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik ben weer ff aan het werk hoor
Ik loop ook vaak tijdens het bellenquote:Op donderdag 17 maart 2011 14:13 schreef Symphonic het volgende:
Er is er hier een met een telefoon aan zijn oor aan het oefenen voor de avondvierdaagse...
Lekker rustgevend ook
hmm ik heb ook nog een paar plaatjes liggen... zal eens kijkenquote:Op donderdag 17 maart 2011 14:04 schreef Toekito het volgende:
[..]
Janko van Twente weet alleen niet welk nummer die beste meneer heeft.
hand in je zak idd en rondjes door het huis lopenquote:
Ja ik denk het ook, lijkt me echt het ergste dat je kan gebeurenquote:Op donderdag 17 maart 2011 14:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als het mijn kind was, dan zou ik volgens mij dood gaan van verdriet
Kloptquote:Op donderdag 17 maart 2011 14:15 schreef Toekito het volgende:
[..]
hand in je zak idd en rondjes door het huis lopen
quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:15 schreef Muck het volgende:
[..]
Klopt
of als ik zit maak ik aantekeningen
Ik zou die chauffeur ook niet willen zijn trouwens.quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja ik denk het ook, lijkt me echt het ergste dat je kan gebeuren
Een kennis van me heeft 7 mensen doodgereden met zijn vrachtwagen, lijkt me ook vreselijkquote:Op donderdag 17 maart 2011 14:17 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ik zou die chauffeur ook niet willen zijn trouwens.
Hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:18 schreef Muck het volgende:
[..]
Een kennis van me heeft 7 mensen doodgereden met zijn vrachtwagen, lijkt me ook vreselijk![]()
Ja dat draag je ook de rest van je leven bij je....quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:18 schreef Muck het volgende:
[..]
Een kennis van me heeft 7 mensen doodgereden met zijn vrachtwagen, lijkt me ook vreselijk![]()
in een keer?quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:18 schreef Muck het volgende:
[..]
7?quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:18 schreef Muck het volgende:
[..]
quote:
Dode hoek en kinderen die achter een bestelbusje vandaan renden...quote:
Dat denk ik wel jaquote:Op donderdag 17 maart 2011 14:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja dat draag je ook de rest van je leven bij je....
Nee, dat niet, maar tochquote:
Ja, daar kun je als chauffeur weinig aan doen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:23 schreef Muck het volgende:
[..]
Dode hoek en kinderen die achter een bestelbusje vandaan renden...
[..]
dit was dus mijn 20.000ste post in de KSCquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:45 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ruim die zolder eens op dan
dan ligt hij op de grond door de vriendin van wurm
jij moet gewoon even knipogen naar je mannelijke collega's. dan beginnen ze vanzelf te dampenquote:Op donderdag 17 maart 2011 14:27 schreef Barreltje het volgende:
kan iemand even wat VOCHTIGE lucht door het gebouw hier blazen??
m'n lenzen vallen zowat uit m'n ogen van de droogte!
Precies, hij kon er ook niets aan doen. Mijn neefjes en nichtjes hebben van hun vader (=vrachtwagenchaffeur) geleerd dat ze even moeten zwaaien naar de chauffeur. Als ie terugzwaait, heeft ie ze gezienquote:Op donderdag 17 maart 2011 14:26 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ja, daar kun je als chauffeur weinig aan doen.Hoeveel spiegels je ook op een auto schroeft, je hebt toch maar één paar ogen.
Ik probeer het mensen/kinderen ook altijd duidelijk te maken: zorg dat je de chauffeur ziet, dan ziet hij jou ook.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:29 schreef suikertaartje het volgende:
trouwens, tijdens de gezamenlijke lunch vragen of je iemands vleeswaren even mag is niet zo handig
Da's ook een goede.quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:29 schreef Muck het volgende:
[..]
Precies, hij kon er ook niets aan doen. Mijn neefjes en nichtjes hebben van hun vader (=vrachtwagenchaffeur) geleerd dat ze even moeten zwaaien naar de chauffeur. Als ie terugzwaait, heeft ie ze gezien
Liever dat ze een chagrijn treffen die niet terugzwaait en even voor niets wachten, dan dat ze plat zijn
wat een handige truc!quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:29 schreef Muck het volgende:
[..]
Precies, hij kon er ook niets aan doen. Mijn neefjes en nichtjes hebben van hun vader (=vrachtwagenchaffeur) geleerd dat ze even moeten zwaaien naar de chauffeur. Als ie terugzwaait, heeft ie ze gezien
Liever dat ze een chagrijn treffen die niet terugzwaait en even voor niets wachten, dan dat ze plat zijn
trouwens, tijdens de gezamenlijke lunch vragen of je iemands vleeswaren even mag is niet zo handig
ik moet mijn nagels opnieuw lakken (want afwas enzo) en denk aan roze nagels met witte bloemetjesquote:
Want toen legde iemand zijn lul op tafel?quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:29 schreef suikertaartje het volgende:
Ah jawel johquote:Op donderdag 17 maart 2011 14:29 schreef suikertaartje het volgende:
Alsof er een beschimmelde kroket op je tafel wordt gelegd!quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:29 schreef suikertaartje het volgende:
Wanneer mag je?quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zonder regen afrijden zou fijn zijn
Temperaturen die omhoog gaan als het ook nog zonnig is zijn ook fijn. Echt, dit gaat een prachtlente worden.quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat dusquote:Op donderdag 17 maart 2011 14:34 schreef littledrummergirl het volgende:
ik vind vrachtwagens ook altijd eng als ik fiets. Ik ga er iig nooit naast of vlak achter rijden
Ik heb in de sneeuw afgedenquote:Op donderdag 17 maart 2011 14:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Is ook het verstandigst hoorquote:Op donderdag 17 maart 2011 14:34 schreef littledrummergirl het volgende:
ik vind vrachtwagens ook altijd eng als ik fiets. Ik ga er iig nooit naast of vlak achter rijden
ik ook niet.quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:34 schreef littledrummergirl het volgende:
mja ik heb heel die angst niet. zelfs met files enzo gooi ik mn auto ook voor vrachtwagens terwijl sommige dat liever niet doen. misschien omdat ik vanuit me zelf nogal snel door het verkeer heen wil loodsen enzo. maar indien vrachtwagen let ik wel altijd ff goed opquote:Op donderdag 17 maart 2011 14:34 schreef littledrummergirl het volgende:
Naast kan best.quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:34 schreef littledrummergirl het volgende:
je hebt wat in de sneeuw....quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:35 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik heb in de sneeuw afgeden
[..]
Is ook het verstandigst hoor
ik vind ze ook eng in de autoquote:Op donderdag 17 maart 2011 14:34 schreef littledrummergirl het volgende:
Er zijn er maar 3 die het weten en dat vind ik genoeg.. ik word alleen maar zenuwachtiger van al die gelukswensen enzoquote:
was dat niet iemand in RDVquote:Op donderdag 17 maart 2011 14:35 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik ook niet.
En zeker niet sinds Lisanne.
Hoe moet ik dit zien? Ben jij zo'n typje die hem er nog even tussen drukt?quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:36 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja ik heb heel die angst niet. zelfs met files enzo gooi ik mn auto ook voor vrachtwagens terwijl sommige dat liever niet doen. misschien omdat ik vanuit me zelf nogal snel door het verkeer heen wil loodsen enzo. maar indien vrachtwagen let ik wel altijd ff goed op
Ah, oke.quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Er zijn er maar 3 die het weten en dat vind ik genoeg.. ik word alleen maar zenuwachtiger van al die gelukswensen enzo
zo klinkt het iddquote:Op donderdag 17 maart 2011 14:37 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Hoe moet ik dit zien? Ben jij zo'n typje die hem er nog even tussen drukt?
oh dat heb ik dan weer niet, vind het alleen niet fijn om ertussen te rijden en iedereen op de linkse baan te hard rijdt om je te laten invoegenquote:Op donderdag 17 maart 2011 14:36 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik vind ze ook eng in de auto
provbeer er altijd zo snel mogelijk langs te zijn
Ik vind ze alleen eng als er oostblokkentekens op zitten. Die drinken nog wel eens wat namelijk.quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:36 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik vind ze ook eng in de auto
provbeer er altijd zo snel mogelijk langs te zijn
tja, dat had ik moeten weten....quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
Muck Muck MuckJe had gelijk
De lader van de kruimeldief lag inderdaad op de laatste plek waar ik zou kijken
In m'n handtas
Tijdens het afdrogen kreeg ik een brainwave dat ik laatst alle kleine meuk in m'n handtas gemieterd had en dat nog niet had opgeruimd
![]()
Jupsquote:Op donderdag 17 maart 2011 14:36 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
was dat niet iemand in RDVNaam komt me iets te bekend voor
Na mijn bijna doodrervaring dankzij een trucker afgelopen zomer en bijna in de vangrail gelegen te hebben met de kerst ben ik uiterst voorzichtig rondom vrachtwagensquote:Op donderdag 17 maart 2011 14:38 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ik vind ze alleen eng als er oostblokkentekens op zitten. Die drinken nog wel eens wat namelijk.
Realiseer je wel dat een vrachtwagenchauffeur graag wat extra ruimte heeft zodat hij kan blijven rollen. En vooral, dat hij op tijd kan remmen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:38 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
zo klinkt het idd
maar nee dat niet. ik ga indien ruimte ervoorindien er geen ruimte is blijf ik lekker op eigen strookje
en ga ook geen ruimte afdwingen. dus moet wel rendabel zijn om zo maar te zeggen
quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:38 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
tja, dat had ik moeten weten....
vrouwen en handtassen, daar komen hele tuinsets uit als de zon opeens schijnt, om maar te zwijgen over de bowlingbal
Als het echt druk is rijd ik liever tussen de vrachtwagens, die rijden doorgaans veel constanter dan die kleefforensen op de linkerbaan.quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:38 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
oh dat heb ik dan weer niet, vind het alleen niet fijn om ertussen te rijden en iedereen op de linkse baan te hard rijdt om je te laten invoegen
nee nee. Hele Toek's passen daarin!quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Hoe groot denk je dat mijn handtas is
Dat past heul niet
Wel van tieten?quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:40 schreef Pheno het volgende:
Bier en tieten en ik houd niet van bier.
Je bent wel petit, maar niet zo petit hoor mopjequote:Op donderdag 17 maart 2011 14:40 schreef Toekito het volgende:
[..]
nee nee. Hele Toek's passen daarin!
Dat dusquote:Op donderdag 17 maart 2011 14:41 schreef pgrferrari het volgende:
Achja,, vrachtwagens.
Gewoon ondingen waar ik het liefst niet in de buurt ben.
Zowel met de fiets als auto.
in de file zijn ze wel prima iddquote:Op donderdag 17 maart 2011 14:40 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Als het echt druk is rijd ik liever tussen de vrachtwagens, die rijden doorgaans veel constanter dan die kleefforensen op de linkerbaan.
Mag ik ook eens een typfoutje maken?quote:
quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
In m'n handtas
Tijdens het afdrogen kreeg ik een brainwave dat ik laatst alle kleine meuk in m'n handtas gemieterd had en dat nog niet had opgeruimd
![]()
Als ik in de vrachtwagen rijd ben ik juist heel voorzichtig bij automobilisten.quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Na mijn bijna doodrervaring dankzij een trucker afgelopen zomer en bijna in de vangrail gelegen te hebben met de kerst ben ik uiterst voorzichtig rondom vrachtwagens
standaard vrouwenhandtas past een half huis plus hele schuur inquote:Op donderdag 17 maart 2011 14:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
Dat past heul niet
Zoveel bergruimte heb jij niet in je auto anders.quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:41 schreef pgrferrari het volgende:
Achja,, vrachtwagens.
Gewoon ondingen waar ik het liefst niet in de buurt ben.
Zowel met de fiets als auto.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
Spulletjes pakken en naar ErnemTot later allemaal
Littlequote:Op donderdag 17 maart 2011 14:41 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
in de file zijn ze wel prima idd
Jij weet geen eens welke auto ik rijdt.quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:42 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Zoveel bergruimte heb jij niet in je auto anders.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
In m'n handtas
![]()
Dank jequote:Op donderdag 17 maart 2011 14:38 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ah, oke.
Toch succes gewenst
En doe gewoon je ding![]()
Heb je tussentijdse toets gehad?
Dan maar tietenquote:Op donderdag 17 maart 2011 14:40 schreef Pheno het volgende:
Bier en tieten en ik houd niet van bier.
Dan nog, jij hebt geen bed in je auto en geen kofferbak van 13,60 meter lang en 3 meter hoog.quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:43 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Jij weet geen eens welke auto ik rijdt.
tuttefrutjequote:
Ik kwam er afgelopen weekend achter dat pauwen kunnen vliegen, dat wist ik helemaal niet.quote:
Wat kom je bij mij doen?quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
Spulletjes pakken en naar ErnemTot later allemaal
Ja dus?quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:44 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Dan nog, jij hebt geen bed in je auto en geen kofferbak van 13,60 meter lang en 3 meter hoog.
quote:
beetje fladderen toch, zoals kippen? Klein stukkie van de grondquote:Op donderdag 17 maart 2011 14:44 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ik kwam er afgelopen weekend achter dat pauwen kunnen vliegen, dat wist ik helemaal niet.![]()
Geen idee.quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:46 schreef RockNijntje het volgende:
Woah hoe blij kan je zijn dat je ex je ex is
Dus heeft een vrachtwagen meer bergruimte. En waren ze er niet geweest dan was er niks geweest. Want alles wat jij hebt heeft direct of indirect in een vrachtwagen gezeten.quote:
en zware klacht!quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:43 schreef Muck het volgende:
De Enecodude heeft nog 5 kwartier voor ik eens een briefje ga sturen naar zijn baas
Ja, maar waar slaat je reactie op?quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:46 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Dus heeft een vrachtwagen meer bergruimte. En waren ze er niet geweest dan was er niks geweest. Want alles wat jij hebt heeft direct of indirect in een vrachtwagen gezeten.
Nou, dat was toch zeker een meter of drie a vier de lucht in.quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:46 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
beetje fladderen toch, zoals kippen? Klein stukkie van de grond
Vet. Dus voor de uitvinding van de vrachtwagen bestond de wereld gewoon nietquote:Op donderdag 17 maart 2011 14:46 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Dus heeft een vrachtwagen meer bergruimte. En waren ze er niet geweest dan was er niks geweest. Want alles wat jij hebt heeft direct of indirect in een vrachtwagen gezeten.
Daarom heb je er ook een heleboelquote:Op donderdag 17 maart 2011 14:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
Dat past heul niet
Ik vind het geen ondingen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:47 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, maar waar slaat je reactie op?
Ik zeg alleen dat ik het ondingen vindt.
Op je veertiende al zitten ex'en?quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:46 schreef RockNijntje het volgende:
Woah hoe blij kan je zijn dat je ex je ex isAls ik het zo mag noemen op deze leeftijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |