Vindt je dat lekker huh?quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jij komt altijd volgens mij
Zolang ie geen uitglijers maakt!quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jij komt altijd volgens mij
quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:00 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Whaaaaaaaaa![]()
![]()
![]()
Bastogne![]()
Ik kom er meteen aan
XDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
maar morgen is het al vrijdagquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:03 schreef Symphonic het volgende:
Het lijkt verdorie wel maandag vandaag
Jaquote:
morgen geen Muck s avonds en zondag paar uur slapenquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:08 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja
Morgen generale repetitie en zondag concert
Gelukkig maarquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:09 schreef Toekito het volgende:
[..]
morgen geen Muck s avonds en zondag paar uur slapen
Nee hoor vind het veel te leuk om te zien hoe mijn Muck opleeft als ze aan het toeteren is
eens in de 10 jaar een actueel thema dusquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:13 schreef Muck het volgende:
best vreemd... in 2001 speelden we het stuk 'Manhattan Skyline' op het concert. Dit jaar is het thema 'ode aan de elementen' en spelen we o.a. een stuk dat 'Wave' heet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |