Da's ook een goede.quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:29 schreef Muck het volgende:
[..]
Precies, hij kon er ook niets aan doen. Mijn neefjes en nichtjes hebben van hun vader (=vrachtwagenchaffeur) geleerd dat ze even moeten zwaaien naar de chauffeur. Als ie terugzwaait, heeft ie ze gezien
Liever dat ze een chagrijn treffen die niet terugzwaait en even voor niets wachten, dan dat ze plat zijn
wat een handige truc!quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:29 schreef Muck het volgende:
[..]
Precies, hij kon er ook niets aan doen. Mijn neefjes en nichtjes hebben van hun vader (=vrachtwagenchaffeur) geleerd dat ze even moeten zwaaien naar de chauffeur. Als ie terugzwaait, heeft ie ze gezien
Liever dat ze een chagrijn treffen die niet terugzwaait en even voor niets wachten, dan dat ze plat zijn
quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:29 schreef suikertaartje het volgende:
trouwens, tijdens de gezamenlijke lunch vragen of je iemands vleeswaren even mag is niet zo handig
ik moet mijn nagels opnieuw lakken (want afwas enzo) en denk aan roze nagels met witte bloemetjesquote:
quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:29 schreef suikertaartje het volgende:
trouwens, tijdens de gezamenlijke lunch vragen of je iemands vleeswaren even mag is niet zo handig
Want toen legde iemand zijn lul op tafel?quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:29 schreef suikertaartje het volgende:
Ah jawel johquote:Op donderdag 17 maart 2011 14:29 schreef suikertaartje het volgende:
Alsof er een beschimmelde kroket op je tafel wordt gelegd!quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:29 schreef suikertaartje het volgende:
Wanneer mag je?quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zonder regen afrijden zou fijn zijn
Temperaturen die omhoog gaan als het ook nog zonnig is zijn ook fijn. Echt, dit gaat een prachtlente worden.quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat dusquote:Op donderdag 17 maart 2011 14:34 schreef littledrummergirl het volgende:
ik vind vrachtwagens ook altijd eng als ik fiets. Ik ga er iig nooit naast of vlak achter rijden
Ik heb in de sneeuw afgedenquote:Op donderdag 17 maart 2011 14:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Is ook het verstandigst hoorquote:Op donderdag 17 maart 2011 14:34 schreef littledrummergirl het volgende:
ik vind vrachtwagens ook altijd eng als ik fiets. Ik ga er iig nooit naast of vlak achter rijden
ik ook niet.quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:34 schreef littledrummergirl het volgende:
mja ik heb heel die angst niet. zelfs met files enzo gooi ik mn auto ook voor vrachtwagens terwijl sommige dat liever niet doen. misschien omdat ik vanuit me zelf nogal snel door het verkeer heen wil loodsen enzo. maar indien vrachtwagen let ik wel altijd ff goed opquote:Op donderdag 17 maart 2011 14:34 schreef littledrummergirl het volgende:
Naast kan best.quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:34 schreef littledrummergirl het volgende:
je hebt wat in de sneeuw....quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:35 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik heb in de sneeuw afgeden
[..]
Is ook het verstandigst hoor
ik vind ze ook eng in de autoquote:Op donderdag 17 maart 2011 14:34 schreef littledrummergirl het volgende:
Er zijn er maar 3 die het weten en dat vind ik genoeg.. ik word alleen maar zenuwachtiger van al die gelukswensen enzoquote:
was dat niet iemand in RDVquote:Op donderdag 17 maart 2011 14:35 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik ook niet.
En zeker niet sinds Lisanne.
Hoe moet ik dit zien? Ben jij zo'n typje die hem er nog even tussen drukt?quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:36 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja ik heb heel die angst niet. zelfs met files enzo gooi ik mn auto ook voor vrachtwagens terwijl sommige dat liever niet doen. misschien omdat ik vanuit me zelf nogal snel door het verkeer heen wil loodsen enzo. maar indien vrachtwagen let ik wel altijd ff goed op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |