Maar met mij toch wel?quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben geloof ik niet zo gezellig vandaag
[..]
Jep, en vegen ... met stofvlokjes die hun eigen leven leiden ... het werkt niet zo. Heb een stofzuiger besteld maar had wel verwacht dat hij 'sneller' bezorgd zou wordenValt dus ook een beetje tegen
Als het mijn kind was, dan zou ik volgens mij dood gaan van verdrietquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik zou helemaal gek worden denk ik
Toek, wie mis je nou nog van de voetbalplaatjes?quote:
69quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Toek, wie mis je nou nog van de voetbalplaatjes?Het liefst een nummertje, dat zegt me meer
quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar met mij toch wel?Doen we wel alleen knuffelen en meer niet
![]()
Oeh, dat is echt kutIk heb boven nog een extra stofzuiger, niet de beste maar hij doet het... je mag em zo lenen... Is onhandig dat we zo ver uit elkaar wonen
Echt wel... pfff zou er niet aan moeten denkenquote:Als het mijn kind was, dan zou ik volgens mij dood gaan van verdriet
voor veelal toffe klantenquote:Op donderdag 17 maart 2011 14:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Weet je iig waarvoor je het doet
Janko van Twente weet alleen niet welk nummer die beste meneer heeft.quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Toek, wie mis je nou nog van de voetbalplaatjes?Het liefst een nummertje, dat zegt me meer
I knew that!quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Das mijn nummer![]()
:
[..]
http://forum.fok.nl/user/list_usertotals
Oh, bijna 150 zie ik. Schade.quote:
Dan heb je meer tijd over om leuke dingen te doenquote:
quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan heb je meer tijd over om leuke dingen te doen
NIJNquote:Op donderdag 17 maart 2011 14:09 schreef RockNijntje het volgende:
YES, internet!
We kregen het gisteren niet meer aan de praatHeb er nu een kwartier aan gewerkt, en het werkt weer volgens mij
Volgens mij heb ik die nietquote:Op donderdag 17 maart 2011 14:04 schreef Toekito het volgende:
[..]
Janko van Twente weet alleen niet welk nummer die beste meneer heeft.
Okequote:Op donderdag 17 maart 2011 14:11 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik ben weer ff aan het werk hoor
Ik loop ook vaak tijdens het bellenquote:Op donderdag 17 maart 2011 14:13 schreef Symphonic het volgende:
Er is er hier een met een telefoon aan zijn oor aan het oefenen voor de avondvierdaagse...
Lekker rustgevend ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |