alleen op de zondag!quote:
Dat is wel heel erg tofquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
It runs special games. Nah. Ontwikkelaars hebben wel eens beta's die op die speciale machines draait. Xbox hadden al, en na een half jaar vragen, vragen en vragen van mijn kant nu ook een ps3. Wii ga ik niet eens proberen, geen zin in en kans is 0.
Mijn mening:quote:
Ja, het helpt wel bepaalde games heel ruim van te voren te kunnen spelenquote:
Hoe heette die film ook weer?quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:33 schreef Solique het volgende:
[..]
Mijn mening:
Was qua acteren, screening en regie een heel sterke film, verhaaltechnisch achteraf wel enigszins standaard.
Maar omdat het zo goed gebracht word vergeef je het standaard verhaaltje.
Kan de film zeker aan bevelen aan mensen die van een film houden nav waargebeurde verhalen.
Police Academy 2quote:
The Fighter, met Christian Bale en Mark Wahlbergquote:
Damn, close.quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:35 schreef Solique het volgende:
[..]
The Fighter, Met Christian Bale en Mark Wahlberg
Oke, dan hoef je de uitgever niet lastig te vallenquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, het helpt wel bepaalde games heel ruim van te voren te kunnen spelenNu race ik meestal naar de uitgever toe als ze iets hebben, dat hoeft dan wat minder vaak. Iemand kan dan thuis gewoon kijken.
quote:
Staat genoteerd!quote:
Dat is al reden genoeg om te gaan kijkenquote:Met Christian Bale en Mark Wahlberg
Ik houd het wel bij mijn normale ps3quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
It runs special games. Nah. Ontwikkelaars hebben wel eens beta's die op die speciale machines draait. Xbox hadden al, en na een half jaar vragen, vragen en vragen van mijn kant nu ook een ps3. Wii ga ik niet eens proberen, geen zin in en kans is 0.
nah, de beta moet wel op bluray opgestuurd wordenquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:36 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Oke, dan hoef je de uitgever niet lastig te vallen![]()
Gewoon zelf ff checken of er nieuwe beta's zijn.
Ik heb zin in Gears of War 3.
Kan ie ook aanquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:36 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik houd het wel bij mijn normale ps3
quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:37 schreef Symphonic het volgende:
Ik geef het op, ik ga mijn klusje van vandaag niet meer doen...
als ik alleen al aan dat klsuje denk gaat de telefoon of komt er iemand binnenlopen
Ah, oke.quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
nah, de beta moet wel op bluray opgestuurd worden
Niet alle betas worden dat, ik heb maandag bv Deus Ex gespeeld, dat is niet naar debugs in het land gegaan
Op de laatste plek waar je kijktquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
@tt Klopt, ik kan de oplader van m'n kruimeldief niet vindenIemand een idee?
De kruimeldief heeft hem gejatquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
Opgezogen?quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
Zou erg wezen als dat niet werkte.quote:
Dat is een mooi stukquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:38 schreef Muck het volgende:
[..]
Lekker laten zitten dan
Oh ja, ook dit nog:
Erg lang op geoefend
Oh, ben ook een middag bij Square gaan zitten hoor, heeft ook wel wat. En zeker met dingen in 3D, zo'n tv heb ik niet thuis staanquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:39 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ah, oke.
Zou wel mooi zijn als je dat zelf kon checken![]()
Maar je kan dus ipv erheen te gaan thuis op je gemakje spelen?
Dat is wel veel beter
Nee, echt geen ideequote:Op donderdag 17 maart 2011 13:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
PaMuck zijn favoriete stuk, en aangezien hij er na dit concert mee ophoudt (na 43 jaarquote:
Xbox debug kan geen normale spellen spelen. Extra beveiliging dat totaal onzinnig isquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:40 schreef Solique het volgende:
[..]
Zou erg wezen als dat niet werkte.
Je kan mij evt toevoegen op psn
ja, die heb je laatst opgeruimd, ligt op zolder omdat je even niet wist waar hij van wasquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
Lekker nutteloosquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Xbox debug kan geen normale spellen spelen. Extra beveiliging dat totaal onzinnig is
Mmhhh... nog even verder zoeken dusquote:
quote:
Nee, dat past niet, de adapter zou aan de zuigmond blijven stekenquote:
Helaasquote:
Ja, dat is ook weer waar.quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, ben ook een middag bij Square gaan zitten hoor, heeft ook wel wat. En zeker met dingen in 3D, zo'n tv heb ik niet thuis staanMortal Kombat ook op maandag in AMsterdam (en Deus Ex in Hilversum) gespeeld, en MK heeft dus wel 3D support. Kan ik thuis niet checken
Nope, dat is het zeker nietquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:41 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja, die heb je laatst opgeruimd, ligt op zolder omdat je even niet wist waar hij van was
Kom je hier ook even stofzuigen dan?quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mmhhh... nog even verder zoeken dusAnders ga ik eerst even stofzuigen
![]()
[..]
[..]
Nee, dat past niet, de adapter zou aan de zuigmond blijven steken
[..]
Helaas![]()
MZ isquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:41 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja, die heb je laatst opgeruimd, ligt op zolder omdat je even niet wist waar hij van was
Ehm, neequote:Op donderdag 17 maart 2011 13:42 schreef Muck het volgende:
[..]
Kom je hier ook even stofzuigen dan?
quote:
Ik heb geen xboxquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:42 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, dat is ook weer waar.
Al die apparatuur![]()
![]()
Maar het is ook wel fijn als je thuis ook de mogelijkheid hebt.
Je checkt voornamelijk games voor de PS3?
Dat was TJ ook toen hij wilde laten zien hoe diep metrostation Blijdorp wel niet geworden wasquote:
Dat zijn die dingen die je jaren later nog tegen hem gaat gebruiken.quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:44 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat was TJ ook toen hij wilde laten zien hoe diep metrostation Blijdorp wel niet geworden was![]()
Kloptquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zijn die dingen die je jaren later nog tegen hem gaat gebruiken.
Ik moet ook nog afwassen ja!quote:
Oh vertel?quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:44 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat was TJ ook toen hij wilde laten zien hoe diep metrostation Blijdorp wel niet geworden was![]()
ruim die zolder eens op danquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nope, dat is het zeker nietWant heb niets naar zolder gebracht
![]()
Dat zeg je alleen maar omdat je niet wilt!quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik moet ook nog afwassen ja!En ga om kwart over 3 naar Arnhem, dus ik kom gewoon niet in de buurt, sorry...
3DS lijkt me ook best mooi.quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb geen xboxDus thuis ja, ps3, wii, ds, psp en straks 3ds. Andere crewleden hebben weer een xbox of wat dan ook
Ja ja jaquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:45 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ruim die zolder eens op dan
dan ligt hij op de grond door de vriendin van wurm
quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:46 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat zeg je alleen maar omdat je niet wilt!
Zuigen kreng!
Hij stond dingen aan te wijzen en bukte toen over een muurtje om me op een derde roltrap in de diepte te wijzen, alleen zat er een ruit boven dat muurtjequote:
Auwquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:47 schreef Muck het volgende:
[..]
Hij stond dingen aan te wijzen en bukte toen over een muurtje om me op een derde roltrap in de diepte te wijzen, alleen zat er een ruit boven dat muurtje
"kijk,daar" *BOING!*
Ik heb een la vol met opladers kabeltjes e.d. daar bewaar ik dat soort dingen in... maar denk niet dat jouw oplader er bij ligtquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |