Wel vaker hoorquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:14 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
eens in de 10 jaar een actueel thema dus
dat is waarquote:
Ook mooi, maar die spelen we nietquote:
* suikertaartje doet warmehandenwrijf op koude voetjesquote:
Liiiiefquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
* suikertaartje doet warmehandenwrijf op koude voetjes
Blijf eens van mijn ijs!quote:
Ik kwam gewoon even gezellig bij je staanquote:
Maar ik ben niet thuis!quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:25 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik kwam gewoon even gezellig bij je staan
ik heb het ook koudquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
* suikertaartje doet warmehandenwrijf op koude voetjes
Ik vind het zo leuk dat ik nu weet hoe je klinkt als je dat zegtquote:
Ja dat leest toch andersquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik vind het zo leuk dat ik nu weet hoe je klinkt als je dat zegt
* suikertaartje doet warmehandenwrijf op wokquote:
* Pheno bakt twee bakstenen en wrijft koud lichaamsdeel van wel.o.k warm.quote:
en hoe was hetquote:
Een speciale?quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:26 schreef Pheno het volgende:
En straks even langs mijn ouders. Sony heeft eindelijk een speciale PlayStation 3 opgestuurd per koerier, dus straks even ophalen. Er is niemand bij ons thuis, dus dan maar pa lief aankijken.
ik gloei helemaal nuquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
* suikertaartje doet warmehandenwrijf op wok
quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
* Pheno bakt twee bakstenen en wrijft koud lichaamsdeel van wel.o.k warm.
lekker nummertje welquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:24 schreef Muck het volgende:
[..]
Ook mooi, maar die spelen we niet
Deze wel:
Wel goed. Krijg wel een bloedonderzoek en een hartfilmpje. Maar wat ik van de arts begreep, hoort dat bij het type medicijn dat ik slik. Wel raar dat ik dat niet had bij mijn vorige arts. Maar goed..quote:
quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:26 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
![]()
Ik lig altijd zo krom om je flauwe humor![]()
ze zijn al geweestquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:26 schreef Pheno het volgende:
En straks even langs mijn ouders. Sony heeft eindelijk een speciale PlayStation 3 opgestuurd per koerier, dus straks even ophalen. Er is niemand bij ons thuis, dus dan maar pa lief aankijken.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik vind het zo leuk dat ik nu weet hoe je klinkt als je dat zegt
quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
* Pheno bakt twee bakstenen en wrijft koud lichaamsdeel van wel.o.k warm.
Ja, en leuk om te spelenquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
lekker nummertje wel
is een cornet trouwens ook een bes instrument?
quote:
Op mijn macbook!quote:
http://lmgtfy.com/?q=latte+macchiatoquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
goed idee, mail er even eentje naar me
It runs special games. Nah. Ontwikkelaars hebben wel eens beta's die op die speciale machines draait. Xbox hadden al, en na een half jaar vragen, vragen en vragen van mijn kant nu ook een ps3. Wii ga ik niet eens proberen, geen zin in en kans is 0.quote:
Muckquote:
Straks nog meerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |