quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:47 schreef Muck het volgende:
[..]
Hij stond dingen aan te wijzen en bukte toen over een muurtje om me op een derde roltrap in de diepte te wijzen, alleen zat er een ruit boven dat muurtje
"kijk,daar" *BOING!*
quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb een la vol met opladers kabeltjes e.d. daar bewaar ik dat soort dingen in... maar denk niet dat jouw oplader er bij ligt
Het mag wel.. maar of het nuttig isquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Dus ik hoef niet in Hoorn te komen zoeken
Je mag wel in mijn doos komen graaien.quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Dus ik hoef niet in Hoorn te komen zoeken
ja dat ken ik welquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
Mmhhh.... niets doen... stofzuigen... of afwassen... oh en de kattenbak mag ook nog![]()
Keuzes keuzes...
Ik wil stofzuigenquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
Mmhhh.... niets doen... stofzuigen... of afwassen... oh en de kattenbak mag ook nog![]()
Keuzes keuzes...
ik moet nog vanalles doen, maar ben muziek aan het luisterenquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
Keuzes keuzes...
Is wel gezelligerquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het mag wel.. maar of het nuttig is![]()
quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:49 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Je mag wel in mijn doos komen graaien.
Hoezo ben je aan het vegen dan?quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik wil stofzuigen![]()
vegen is stom
Ik doe het tegelijk met de muziekquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:51 schreef Muck het volgende:
[..]
ik moet nog vanalles doen, maar ben muziek aan het luisteren
Jezusquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:53 schreef Symphonic het volgende:
the horror: Peuter overleden bij botsing met truck
Ik ben geloof ik niet zo gezellig vandaagquote:
Jep, en vegen ... met stofvlokjes die hun eigen leven leiden ... het werkt niet zo. Heb een stofzuiger besteld maar had wel verwacht dat hij 'sneller' bezorgd zou wordenquote:Hoezo ben je aan het vegen dan?Stofzuiger echt stuk?
Sinds juni vorig jaarquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:46 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
3DS lijkt me ook best mooi.
Heb je er al eens op gespeeld?
Ohquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Sinds juni vorig jaar
Vorige week naar Nintendo gegaan om nog een dag met dat ding te spelen.
nou echt he... *maag draait even een rondje hoor*quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik zou helemaal gek worden denk ik
ik las hetquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:53 schreef Symphonic het volgende:
the horror: Peuter overleden bij botsing met truck
Welnee, de tijd gaat veelste langzaam op dit momentquote:
De tijd gaat anders best snel nu ik druk met werk bezig ben... maar ik heb vast niks gemist hierquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Welnee, de tijd gaat veelste langzaam op dit moment
Alleen mij.quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
De tijd gaat anders best snel nu ik druk met werk bezig ben... maar ik heb vast niks gemist hier.
Kun je ertegen schuppen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |