Jij weet geen eens welke auto ik rijdt.quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:42 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Zoveel bergruimte heb jij niet in je auto anders.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
Muck Muck MuckJe had gelijk
De lader van de kruimeldief lag inderdaad op de laatste plek waar ik zou kijken
In m'n handtas
Tijdens het afdrogen kreeg ik een brainwave dat ik laatst alle kleine meuk in m'n handtas gemieterd had en dat nog niet had opgeruimd
![]()
Dank jequote:Op donderdag 17 maart 2011 14:38 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ah, oke.
Toch succes gewenst
En doe gewoon je ding![]()
Heb je tussentijdse toets gehad?
Dan maar tietenquote:Op donderdag 17 maart 2011 14:40 schreef Pheno het volgende:
Bier en tieten en ik houd niet van bier.
Dan nog, jij hebt geen bed in je auto en geen kofferbak van 13,60 meter lang en 3 meter hoog.quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:43 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Jij weet geen eens welke auto ik rijdt.
tuttefrutjequote:
Ik kwam er afgelopen weekend achter dat pauwen kunnen vliegen, dat wist ik helemaal niet.quote:
Wat kom je bij mij doen?quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
Spulletjes pakken en naar ErnemTot later allemaal
Ja dus?quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:44 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Dan nog, jij hebt geen bed in je auto en geen kofferbak van 13,60 meter lang en 3 meter hoog.
quote:
beetje fladderen toch, zoals kippen? Klein stukkie van de grondquote:Op donderdag 17 maart 2011 14:44 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ik kwam er afgelopen weekend achter dat pauwen kunnen vliegen, dat wist ik helemaal niet.![]()
Geen idee.quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:46 schreef RockNijntje het volgende:
Woah hoe blij kan je zijn dat je ex je ex is
Dus heeft een vrachtwagen meer bergruimte. En waren ze er niet geweest dan was er niks geweest. Want alles wat jij hebt heeft direct of indirect in een vrachtwagen gezeten.quote:
en zware klacht!quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:43 schreef Muck het volgende:
De Enecodude heeft nog 5 kwartier voor ik eens een briefje ga sturen naar zijn baas
Ja, maar waar slaat je reactie op?quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:46 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Dus heeft een vrachtwagen meer bergruimte. En waren ze er niet geweest dan was er niks geweest. Want alles wat jij hebt heeft direct of indirect in een vrachtwagen gezeten.
Nou, dat was toch zeker een meter of drie a vier de lucht in.quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:46 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
beetje fladderen toch, zoals kippen? Klein stukkie van de grond
Vet. Dus voor de uitvinding van de vrachtwagen bestond de wereld gewoon nietquote:Op donderdag 17 maart 2011 14:46 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Dus heeft een vrachtwagen meer bergruimte. En waren ze er niet geweest dan was er niks geweest. Want alles wat jij hebt heeft direct of indirect in een vrachtwagen gezeten.
Daarom heb je er ook een heleboelquote:Op donderdag 17 maart 2011 14:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Hoe groot denk je dat mijn handtas is
Dat past heul niet
Ik vind het geen ondingen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:47 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, maar waar slaat je reactie op?
Ik zeg alleen dat ik het ondingen vindt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |