Ah, oke.quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Er zijn er maar 3 die het weten en dat vind ik genoeg.. ik word alleen maar zenuwachtiger van al die gelukswensen enzo
zo klinkt het iddquote:Op donderdag 17 maart 2011 14:37 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Hoe moet ik dit zien? Ben jij zo'n typje die hem er nog even tussen drukt?
oh dat heb ik dan weer niet, vind het alleen niet fijn om ertussen te rijden en iedereen op de linkse baan te hard rijdt om je te laten invoegenquote:Op donderdag 17 maart 2011 14:36 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik vind ze ook eng in de auto
provbeer er altijd zo snel mogelijk langs te zijn
Ik vind ze alleen eng als er oostblokkentekens op zitten. Die drinken nog wel eens wat namelijk.quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:36 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik vind ze ook eng in de auto
provbeer er altijd zo snel mogelijk langs te zijn
tja, dat had ik moeten weten....quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
Muck Muck MuckJe had gelijk
De lader van de kruimeldief lag inderdaad op de laatste plek waar ik zou kijken
In m'n handtas
Tijdens het afdrogen kreeg ik een brainwave dat ik laatst alle kleine meuk in m'n handtas gemieterd had en dat nog niet had opgeruimd
![]()
Jupsquote:Op donderdag 17 maart 2011 14:36 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
was dat niet iemand in RDVNaam komt me iets te bekend voor
Na mijn bijna doodrervaring dankzij een trucker afgelopen zomer en bijna in de vangrail gelegen te hebben met de kerst ben ik uiterst voorzichtig rondom vrachtwagensquote:Op donderdag 17 maart 2011 14:38 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ik vind ze alleen eng als er oostblokkentekens op zitten. Die drinken nog wel eens wat namelijk.
Realiseer je wel dat een vrachtwagenchauffeur graag wat extra ruimte heeft zodat hij kan blijven rollen. En vooral, dat hij op tijd kan remmen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:38 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
zo klinkt het idd
maar nee dat niet. ik ga indien ruimte ervoorindien er geen ruimte is blijf ik lekker op eigen strookje
en ga ook geen ruimte afdwingen. dus moet wel rendabel zijn om zo maar te zeggen
quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:38 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
tja, dat had ik moeten weten....
vrouwen en handtassen, daar komen hele tuinsets uit als de zon opeens schijnt, om maar te zwijgen over de bowlingbal
Als het echt druk is rijd ik liever tussen de vrachtwagens, die rijden doorgaans veel constanter dan die kleefforensen op de linkerbaan.quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:38 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
oh dat heb ik dan weer niet, vind het alleen niet fijn om ertussen te rijden en iedereen op de linkse baan te hard rijdt om je te laten invoegen
nee nee. Hele Toek's passen daarin!quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Hoe groot denk je dat mijn handtas is
Dat past heul niet
Wel van tieten?quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:40 schreef Pheno het volgende:
Bier en tieten en ik houd niet van bier.
Je bent wel petit, maar niet zo petit hoor mopjequote:Op donderdag 17 maart 2011 14:40 schreef Toekito het volgende:
[..]
nee nee. Hele Toek's passen daarin!
Dat dusquote:Op donderdag 17 maart 2011 14:41 schreef pgrferrari het volgende:
Achja,, vrachtwagens.
Gewoon ondingen waar ik het liefst niet in de buurt ben.
Zowel met de fiets als auto.
in de file zijn ze wel prima iddquote:Op donderdag 17 maart 2011 14:40 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Als het echt druk is rijd ik liever tussen de vrachtwagens, die rijden doorgaans veel constanter dan die kleefforensen op de linkerbaan.
Mag ik ook eens een typfoutje maken?quote:
quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
Muck Muck MuckJe had gelijk
De lader van de kruimeldief lag inderdaad op de laatste plek waar ik zou kijken
In m'n handtas
Tijdens het afdrogen kreeg ik een brainwave dat ik laatst alle kleine meuk in m'n handtas gemieterd had en dat nog niet had opgeruimd
![]()
Als ik in de vrachtwagen rijd ben ik juist heel voorzichtig bij automobilisten.quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Na mijn bijna doodrervaring dankzij een trucker afgelopen zomer en bijna in de vangrail gelegen te hebben met de kerst ben ik uiterst voorzichtig rondom vrachtwagens
standaard vrouwenhandtas past een half huis plus hele schuur inquote:Op donderdag 17 maart 2011 14:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Hoe groot denk je dat mijn handtas is
Dat past heul niet
Zoveel bergruimte heb jij niet in je auto anders.quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:41 schreef pgrferrari het volgende:
Achja,, vrachtwagens.
Gewoon ondingen waar ik het liefst niet in de buurt ben.
Zowel met de fiets als auto.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
Spulletjes pakken en naar ErnemTot later allemaal
Littlequote:Op donderdag 17 maart 2011 14:41 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
in de file zijn ze wel prima idd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |