Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Voor de frisse ademquote:
Ik vind een appel na het tandenpoetsen smerigerquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:11 schreef LovelyLady het volgende:
Heb je je tanden gepoetst en dan koffie drinkenRrrrrranzig
Waarom?quote:
Eng?quote:
Niet bepaald, alles behalve dat, om precies te zijn.quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
Bah, bah, bah!! Voel me blegh, kreeg de hele dag niet uit mijn handen, moet straks gaan sporten en morgen om 10:30 uur bij de bedrijfsarts zijn![]()
![]()
Hopelijk hadden jullie een betere dag tot nu toe, hallo allemaal![]()
quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
Bah, bah, bah!! Voel me blegh, kreeg de hele dag niets uit mijn handen, moet straks gaan sporten en morgen om 10:30 uur bij de bedrijfsarts zijn![]()
![]()
Veel na tanden poetsen is niet lekkerquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:11 schreef LovelyLady het volgende:
Heb je je tanden gepoetst en dan koffie drinkenRrrrrranzig
Hey Whisquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
Bah, bah, bah!! Voel me blegh, kreeg de hele dag niets uit mijn handen, moet straks gaan sporten en morgen om 10:30 uur bij de bedrijfsarts zijn![]()
![]()
Eten nuquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
![]()
Ja en als je heel lang niets drinkt of eet dan wordt een koffie-adem viesquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Koffie
Ff wachten
Listerine
Dat gaat wel qua volgorde
Op de reclame ontplofte dat in de mond van die meneerquote:
Mij niet nadoen. Je mag geeneens mijn veters strikkenquote:
Jepquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Eng?Vanwege het ontploffingsgevaar?
Je bent een trendsetter manquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mij niet nadoen. Je mag geeneens mijn veters strikken
wat is er voor ontploffingsgevaar aan listerine?quote:
quote:
Zoek maar naar de reclame er vanquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:15 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
wat is er voor ontploffingsgevaar aan listerine?
ojaaaaaaaaaaa, nu je het zegtquote:
Valt mee en daarnaast heb ik geeneens veters in mijn schoenenquote:
quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:15 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
wat is er voor ontploffingsgevaar aan listerine?
Dat dusquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Op de reclame ontplofte dat in de mond van die meneer
Oh, dan strik ik ze wel voor jequote:Op woensdag 16 maart 2011 18:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Valt mee en daarnaast heb ik geeneens veters in mijn schoenen
Succesquote:
Jij mag ze wel zoen eeuuh poetsen..quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh, dan strik ik ze wel voor je
Ik heb zoeen schoenenfetisj manquote:
Niet schattig, gewoon domquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Wat schattig
Ik was bang van Thriller van Michael Jackson
Wel schattigquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Niet schattig, gewoon dom
En Thriller, nouja, dat snap ik wel![]()
Nou wanneer spreken we dan een keer afquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb zoeen schoenenfetisj manSchoenen zoenen
Juist zeker daaromquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wel schattig![]()
![]()
Ja, vooral Michael Jackson![]()
2 PM's waren het en:quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
Oh en Whis, je PM is niet aangekomen hoor
Fixedquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb zoeen schoenenfetisj manSchoenen zoenen
Kom je de volgende meet ook?quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nou wanneer spreken we dan een keer af
Stuur alsjeblieft nog eens?quote:
Wanneer is die?quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kom je de volgende meet ook?
[..]
quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:20 schreef Bos81 het volgende:
Ik was vroeger bang voor de Etos, want volgens mijn broer en onze buurjongen was dat een eng monster
Ja, dat is meer waar jaquote:
Ik weet nog dat ik een keer riep toen hij op tv was: 'ieeeeeeeeh wie is die ruimtewezenmevrouw'quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wel schattig![]()
![]()
Ja, vooral Michael Jackson![]()
Hoiquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
![]()
Vast binnenkortquote:
Doe dat laatste maar, weten we zeker dat het aankomt (en heb je de mijne ook meteen)quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kom je de volgende meet ook?
[..]
Stuur alsjeblieft nog eens?En anders dan DM ik je wel mijn mailadres
Dan maar mailen, stomme PM
Dat tweede herken ik dan weer nietquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dat is meer waar jaAl heb ik niet echt een fetisj, ik vind alles wel geil
Kee, laat je even weten of die dm nu wel aankomt?quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Doe dat laatste maar, weten we zeker dat het aankomt (en heb je de mijne ook meteen)
Komt nog welquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat tweede herken ik dan weer niet
Okee, ja dat zal waarschijnlijk wel lukken. Volgens mij speelt PSV niet meer thuis op een zaterdag dit jaar. Dus als het op een zaterdag is, moet het wel goed komenquote:
Ik denk dat dat een veilige conclusie isquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:23 schreef Dr_Flash het volgende:
PM en DM beschouwen we voorlopig maar even als niet beschikbaar denk ik
Klinkt goedquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ham kaas saus champignons ui en paprika
En nu staat de quiche in de oven
Nee, op sommige dingen ga ik echt NOOIT geilenquote:
Oh nee, ik ook niet trouwens, ik jokte een beetje bedacht ik mequote:Op woensdag 16 maart 2011 18:25 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee, op sommige dingen ga ik echt NOOIT geilen
Zeker tof dat je er bij wil zijnquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, ja dat zal waarschijnlijk wel lukken. Volgens mij speelt PSV niet meer thuis op een zaterdag dit jaar. Dus als het op een zaterdag is, moet het wel goed komen
Ik dacht alquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh nee, ik ook niet trouwens, ik jokte een beetje bedacht ik me![]()
toch een springvormquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik denk dat dat een veilige conclusie is
[..]
Klinkt goedEn wat voor quiche? En springvorm of schaal?
Met mij alles goed verderquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het was heerlijk
Hoe is het met jou verder?
[..]
Smakelijk
Ja, ik dacht niet goed blijkbaarquote:
Klinkt goed!!quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
toch een springvormvond ik even wat makkelijker omdat de randen van de schaal schuin lopen (wordt vast knoeien dacht ik bij mezelf
)
En wat voor quiche? Uhmgehakt-prei-paprika-champignon-ui-quiche
Voor en na foto's svpquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:27 schreef Crazy-M het volgende:
ben er nog even voor ik naar de kapper ga
Hai Enferquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:27 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Met mij alles goed verderLekker weer een beetje in 't normale ritme inmiddels
Van 't weekend familieweekend, erg veel zin in
![]()
En hoe ist met jou meis?
mond waterquote:
iddquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:23 schreef Dr_Flash het volgende:
PM en DM beschouwen we voorlopig maar even als niet beschikbaar denk ik
lol,maar ben getreurd meisje,quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:27 schreef RockNijntje het volgende:
ieh bah, op mijn wang gebeten, nu bloed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
Hoiquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoi![]()
![]()
Mijn dag begon ook behoorlijk kut, maar ik ben naar de sportschool geweest en naar de kapper![]()
En net ploft majn lojkes Boegje uuber stajnkaulendoitsj auf der Matte
dan laat maar zittenquote:
neuhquote:
Zo rook het en zag het er ook wel uitquote:
Nee, al lang niet meer. Na 5 dagen dumpte hij me voor zijn ex (die hem overigens écht niet meer wilde)quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, ik dacht niet goed blijkbaar![]()
He, heb je nou nog een vriendje?
Als ik jou was zou ik het toch maar doen, meestal voel je er na toch wel beterquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoi![]()
![]()
Blij te horen dat het jou beter vergaan is..![]()
Ik heb echt zoooo geen zin om te gaan sporten
Fijnquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:27 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Met mij alles goed verderLekker weer een beetje in 't normale ritme inmiddels
Van 't weekend familieweekend, erg veel zin in
![]()
En hoe ist met jou meis?
quote:
Oh ja, Bertje Visch!quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zo rook het en zag het er ook wel uitdus ik ben benieuwd
En het is voor morgen lekker makkelijk aangezien we om 19:00 de deur uit alweer uit moeten
das wel een fail voor hem danquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee, al lang niet meer. Na 5 dagen dumpte hij me voor zijn ex (die hem overigens écht niet meer wilde)
Alvast veel plezier morgenquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zo rook het en zag het er ook wel uitdus ik ben benieuwd
En het is voor morgen lekker makkelijk aangezien we om 19:00 de deur uit alweer uit moeten
quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee, al lang niet meer. Na 5 dagen dumpte hij me voor zijn ex (die hem overigens écht niet meer wilde)
Aangekomen, beantwoord én mail verstuurdquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kee, laat je even weten of die dm nu wel aankomt?
Wat ga je van het weekend doen?quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
FijnEn klinkt gezellig
Hier alles wel goed![]()
Heb een leuk weekend in het vooruitzicht
[..]
jaaaaaaaquote:
dag mopperkontjequote:
Ja moet denk ik wel lukken. Zal er niet de hele tijd bij zijn, maar een paar uurtjes moet ik wel vol kunnen houden. Maar dan moet ik wel maximaal 1.5 uur met de trein reizen, veel verder wordt iets lastiger.quote:
springen van het 1 naar het ander. Allemaal nog aftasten enzoquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Jongens op die leeftijd
Nog wat appetijtelijks gezien dan?
Dan is Symph hier met kindjesquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat ga je van het weekend doen?![]()
[..]
jaaaaaaa![]()
[..]
dag mopperkontje
Meisjes ook hoorquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:32 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
springen van het 1 naar het ander. Allemaal nog aftasten enzo
Ik ga ook wel, maar ik heb echt geen zin. Echt nietquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik het toch maar doen, meestal voel je er na toch wel beter
Gezellig he!quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hai Enfer![]()
![]()
Familieweekendklinkt gezellig.... is het ergens bij iemand thuis of op een locatie?
Uhhuhquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
FijnEn klinkt gezellig
Hier alles wel goed![]()
Heb een leuk weekend in het vooruitzicht
[..]
Geen idee wat appetijtelijks is, maar het antwoord zal wel nee zijnquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Jongens op die leeftijd
Nog wat appetijtelijks gezien dan?
Aha, dan zoeken we toch een locatie in de buurt voor jouquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja moet denk ik wel lukken. Zal er niet de hele tijd bij zijn, maar een paar uurtjes moet ik wel vol kunnen houden. Maar dan moet ik wel maximaal 1.5 uur met de trein reizen, veel verder wordt iets lastiger.
Ik ken hetquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik ga ook wel, maar ik heb echt geen zin. Echt niet
quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan is Symph hier met kindjes![]()
[..]
Meisjes ook hoor![]()
iets leuksquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Geen idee wat appetijtelijks is, maar het antwoord zal wel nee zijn
sprinkhanenquote:
Zooooooquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan is Symph hier met kindjes![]()
[..]
Meisjes ook hoor![]()
Klinkt goedquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:34 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Gezellig he!Nee, altijd op locatie, we zijn met z'n 24en inmiddels
Oma, kinderen en kleinkinderen, plus aanhang wat in de loop van de tijd ook veranderd is XD
![]()
Letterlijk aftasten?quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:32 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
springen van het 1 naar het ander. Allemaal nog aftasten enzo
Iets lekkers, een leuke jongen in dit gevalquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Geen idee wat appetijtelijks is, maar het antwoord zal wel nee zijn
Jaquote:
Jupquote:
Appetijtelijk is toch lekker en niet leuk?quote:
Een leuke club zo te lezenquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:34 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Gezellig he!Nee, altijd op locatie, we zijn met z'n 24en inmiddels
Oma, kinderen en kleinkinderen, plus aanhang wat in de loop van de tijd ook veranderd is XD
![]()
Het is zo wel makkelijker hequote:Op woensdag 16 maart 2011 18:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Iets lekkers, een leuke jongen in dit geval
[..]
Ja![]()
[..]
Jup
lolquote:
Gefeliciteerdquote:
Jaquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:35 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Zoooooo![]()
![]()
![]()
Mag het eindelijk van de daken geschreeuwd worden?
![]()
Nou in dat gevalquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:35 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Zoooooo![]()
![]()
![]()
Mag het eindelijk van de daken geschreeuwd worden?
![]()
jah ok is ook weer zoquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Appetijtelijk is toch lekker en niet leuk?
Heb nog iets toegevoegd aan mijn post trouwens, nl:quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Iets lekkers, een leuke jongen in dit geval
[..]
Ja![]()
[..]
Jup
Jaquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Een leuke club zo te lezen
[..]
Het is zo wel makkelijker he![]()
quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou in dat geval
Marijke en Symphonic sitting in a tree![]()
![]()
![]()
![]()
K
i
s
s
i
n
g
Je kunt iemand toch een lekker ding vinden?quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:37 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah ok is ook weer zo
maar jah om iemand lekker te vinden ... je eet meestal niet iemand op
quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Heb nog iets toegevoegd aan mijn post trouwens, nl:
Ik ben zo blij voor jullie!!!
Daar kan ik ook wel inkomen dat zij jou als zonde bok gebruikt. Probeer je er niet te veel van aan te trekkenquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaAl denkt zij nu dat ie het om mij uitgemaakt heeft
Snap ik wel, maar is gewoon niet waar... Dus dat is wel lastig
Niks lekkers hier iigquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Appetijtelijk is toch lekker en niet leuk?
Laat ik dit toch maar even weghalen, niet zo netjes van mequote:Op woensdag 16 maart 2011 18:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mja dat is wel lastig... maar jullie weten wel beter dus gewoon lekker genieten van elkaarquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Yup.quote:
Zeker, hele club bij elkaar. Moet wel zeggen dat er steeds meer gezeik komt (vooral van de ouders), aangezien ze ons nog steeds als kinders zien.quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Een leuke club zo te lezen
[..]
Het is zo wel makkelijker he![]()
Jeujjjquote:
Dat valt hier gelukkig wel mee en niks mis met een beetje ravottenquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:39 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Yup.En hoe ist met jou?
![]()
[..]
Zeker, hele club bij elkaar. Moet wel zeggen dat er steeds meer gezeik komt (vooral van de ouders), aangezien ze ons nog steeds als kinders zien.Mn jongste neefje is inmiddels 20.
Magoed. Daar gaan we gewoon vrolijk tegenin
![]()
[..]
Jeujjj![]()
![]()
Jij ookquote:
Maar niets leuks dus?quote:
haha okquote:
Doe niet zo mal Bosquote:
Dat wel jaquote:
Ja opzich wel... Maarja wat maakt het eigenlijk ook uitquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar niets leuks dus?Zware tegenvaller
Vandaag een redelijke dag gehadquote:
Moejje op scouting gaanquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:42 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja opzich wel... Maarja wat maakt het eigenlijk ook uit
Succesquote:
quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vandaag een redelijke dag gehadBen met uk naar de kapper geweest, daarna kadootje gehaald en boodschappen en dat allemaal zonder 1 driftbui van Koen
woah lekker hoor.
En vanavond lekker in de keuken gestaan. Vind ik eigenlijk wel heel leuk
Oh over kokkerellen gesproken: Vanavond zit mijn overbuurvrouw in 'Mijn geheime missie'
Hoe laat begint dat programma?quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vandaag een redelijke dag gehadBen met uk naar de kapper geweest, daarna kadootje gehaald en boodschappen en dat allemaal zonder 1 driftbui van Koen
woah lekker hoor.
Oh over kokkerellen gesproken: Vanavond zit mijn overbuurvrouw in 'Mijn geheime missie'
Geloof mij maar dat het echt niet altijd fijn isquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:43 schreef Bos81 het volgende:
Quote doet even niks.
Maar niet zo zeer op dat JIJ iets met SYmph hebt, maar meer dat jullie geluk in de liefde lijken te vinden, terwijl ik niet eens weet, hoe het voelt om gek op iemand te zijn.
Nee ze was kok, en ze heeft nu een tweelingquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Succes
[..]Met wat? Is zij de stewardess?
Maar bij mij niet hoorquote:
Jeweetdquote:
Zo istquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat valt hier gelukkig wel mee en niks mis met een beetje ravotten
[..]
Jij ook![]()
Ik zag het jaquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
woah lekker hoor.
Niet zoeken, gewoon afwachtenquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Moejje op scouting gaan![]()
Of gewoon al gaan stappen, maar dat zei ik niet
![]()
Ja dat was de laatste tijd wel zeldzaam jaquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:46 schreef Enfermera het volgende:
Ik zag het jaMooi kort koppie weer
Jeuj![]()
Is dat zeldzaam?
Is ie in de pubertijd?
XD Ja leuk is dat he
Vind ik ook altijd leuk!
![]()
Snap ikquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:43 schreef Bos81 het volgende:
Quote doet even niks.
Maar niet zo zeer op dat JIJ iets met SYmph hebt, maar meer dat jullie geluk in de liefde lijken te vinden, terwijl ik niet eens weet, hoe het voelt om gek op iemand te zijn.
quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja dat was de laatste tijd wel zeldzaam ja![]()
Als het hem niet zint of hij niet wilt eten dan is het: Mama/papa.. moe
Ja johquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:51 schreef Enfermera het volgende:
[..]
![]()
Zozo, hij begint er al goed in te worden, het manipuleren
XD ghehe.
Niet alleen mijn autisme. Ook mijn spraakgebrekje denk ik.quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Snap ik![]()
Denk je dat je handicap daar ook in tegenwerkt?
Dan is hij dus ineens niet meer moequote:Op woensdag 16 maart 2011 18:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja joh![]()
Maar als ik de tijd heb.. en hij zegt dat hij moe is dan loop ik al met hem naar boven![]()
Het wordt al minder
http://catspiration02.miramah-emag.nl/#/2/Inhoudsopgavequote:Op woensdag 16 maart 2011 18:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
Iets voor de kattenliefhebbers?? http://catspiration02.miramah-emag.nl/
Spraakgebrek?quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Niet alleen mijn autisme. Ook mijn spraakgebrekje denk ik.
Nee, het leek me niet zo leukquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
Waarom klikte ik überhauptquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
Haha ja preciesquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja joh![]()
Maar als ik de tijd heb.. en hij zegt dat hij moe is dan loop ik al met hem naar boven![]()
Het wordt al minder
Ik wil welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
Jawel, wil je een dansje of een vrolijk plaatje?quote:
Ik praat niet altijd even duidelijk, Komt waarschijnlijk door de Neurofibromatose, daar komen vaker spraakgebrekken bij patienten voor.quote:
Ren en Stimpy!quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:54 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
http://www.dailymotion.com/video/x12igl_happy-happy-joy-joy_fun![]()
Jaaaquote:
ik las 'm ja, mooi stukjequote:Op woensdag 16 maart 2011 18:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
Je hebt een hele mooie review geschreven
Oh, nou ja, dat zou in principe niet echt een belemmering moeten zijn denk ik? Je bent volgens mij een lieve en leuke jongen, dus daar kan een lief en leuk meisje vast doorheen prikkenquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik praat niet altijd even duidelijk, Komt waarschijnlijk door de Neurofibromatose, daar komen vaker spraakgebrekken bij patienten voor.
Veel plezierquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ga me maar eens omkleden voor de sport
Ghegheghe!quote:
Ja. misschien wel ja. En ik ben 30, dan ben je geen jongen meerquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh, nou ja, dat zou in principe niet echt een belemmering moeten zijn denk ik? Je bent volgens mij een lieve en leuke jongen, dus daar kan een lief en leuk meisje vast doorheen prikken![]()
Goed zo! Succesquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hey trevquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik wil spel en prijsvraag en zo
[..]
Hey Ll![]()
quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja. misschien wel ja. En ik ben 30, dan ben je geen jongen meer
Dat heb ik ook al eens gezien(niet bij spuiten en slikken dan), echt erg was datquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ghegheghe!![]()
![]()
Doet me denken aan spuiten en slikken in Japan en die gast die z'n hele huis had vol staan met realdolls
Lekkerquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hey trev
Pffff ik zit vol mensen, de spaghetti was heerlijk
Voel je niets vanquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Veel sprot plezierquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
75.000 is al een hele prestatie, maar of je er nou trots op moet zijn...quote:
Nee klopt. Heb gisteren inderdaad niets gevoeldquote:
Nou.... Volgens mij ben je niet ineens een meisje geworden ofzo hoorquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja hoorquote:
Dan doe je toch iets niet goedquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee klopt. Heb gisteren inderdaad niets gevoeld
quote:
Zo'n kussen wil ik!quote:
Ach ik sta netjes in de top100 en dat is wel een status die mij toebehoort, al zeg ik het zelfquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:59 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
75.000 is al een hele prestatie, maar of je er nou trots op moet zijn...
het is een eerquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ach ik sta netjes in de top100 en dat is wel een status die mij toebehoort, al zeg ik het zelf
Ja sorrie manquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee klopt. Heb gisteren inderdaad niets gevoeld
quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Nou.... Volgens mij ben je niet ineens een meisje geworden ofzo hoor? Tenminste, daar heb ik mijn vrienden nooit over horen klagen, toen zijn dertig werden
!
Ja dat ik dus niet gevoeld heb dat ik geen twintiger meer ben, maar een dertigerquote:
[..]
Nou.... Volgens mij ben je niet ineens een meisje geworden ofzo hoor? Tenminste, daar heb ik mijn vrienden nooit over horen klagen, toen zijn dertig werden
!
Daar voel je idd niks vanquote:Op woensdag 16 maart 2011 19:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja dat ik dus niet gevoeld heb dat ik geen twintiger meer ben, maar een dertiger
dus nou baal je omdat je niet zo'n loser bent?quote:
Gooi ze!quote:
[..]
!
[..]
!
Tofquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ja hoor
Met jou loopt het ook lekker, lees ik net?
quote:
Wanneer ben je jarig?quote:
quote:
zorg dat de deur van zn slaapkamer open isquote:
Jaquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:59 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
75.000 is al een hele prestatie, maar of je er nou trots op moet zijn...
Dat is absoluut niet mijn eerste post op FOKquote:Op woensdag 16 maart 2011 19:02 schreef TheFamousMan het volgende:
Bos, wat een prachtique FiPo had je eigenlijk:
[..]
Haiquote:
staat wel bij je PoHiquote:Op woensdag 16 maart 2011 19:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is absoluut niet mijn eerste post op FOK
quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zorg dat de deur van zn slaapkamer open is
tipje..
Tofquote:
Haiquote:
van der Vaart breekt been!!!quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ik zie nu zo'n jongen door de lucht vliegen, tegen de deur smakken en met zo'n piepgeluidje naar beneden glijdt van de deur, een kwijl spoortje achterlatend
![]()
Hij kan toch niet weten de de PoHi van voor 2005 in het grote niets is verdwenenquote:Op woensdag 16 maart 2011 19:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:03 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Tof
pas verliefd zijn...
Die sex..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
owjaquote:Op woensdag 16 maart 2011 19:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Hij kan toch niet weten de de PoHi van voor 2005 in het grote niets is verdwenen...
Kan kloppen, er zijn ooit wat problemen geweest, waardoor je alleen maar de posts vanaf 1-1-2005 in de posthistorie kan vindenquote:
quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ik zie nu zo'n jongen door de lucht vliegen, tegen de deur smakken en met zo'n piepgeluidje naar beneden glijdt van de deur, een kwijl spoortje achterlatend
![]()
Whahaha nou hij is inmiddels zo zwaar dat ik hem niet ga optillen hoorquote:Op woensdag 16 maart 2011 19:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zorg dat de deur van zn slaapkamer open is
tipje..
quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:03 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Tof
pas verliefd zijn...
Die sex..
VBL is een paar deuren verderquote:
Lellebelquote:
quote:Alle andere spelers en ouders die een spel voor de kinderen willen kopen zullen zich niet genaaid voelen, Kirby's Epic Yarn is een prima patchwork geworden waar letterlijk veel haken en ogen aan zit, maar figuurlijk geknipt is voor elke speler.
Jah?quote:
YWquote:
quote:
Oh kom maarquote:
OKquote:
Ik had je gedmdquote:Op woensdag 16 maart 2011 19:06 schreef Koen66 het volgende:
Joehoe Marijke
Ik zit mobiel dus mis wel eens posts, maar hoe lang was het nu al aan de gang
Klinkt wel heel verleidelijkquote:Op woensdag 16 maart 2011 19:06 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oh kom maar
kan ook goede sex hebben zonder verliefd te zijn
Daar was weinig voor nodigquote:
Nee, ik heb ergens in 2003 mijn eerste post gemaakt. Arcee heeft hem een keer voor mij opgezocht. Ik dacht dat deze in MUZ was.quote:
Owww DM kan ik wel lezen, ik ga kijkenquote:Op woensdag 16 maart 2011 19:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik had je gedmdIk stuur je wel een pm
Je hebt er al 2 aan de haak geslagenquote:Op woensdag 16 maart 2011 19:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Daar was weinig voor nodig
mn edit was nog te langzaam
Nou ja, je hebt ook een PMquote:Op woensdag 16 maart 2011 19:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Owww DM kan ik wel lezen, ik ga kijken
neem een bak bier mee voor mn vent en dan is veel te regelenquote:
Ja, ik had opeens zin in een woordspeling waar je u tegen zegtquote:Op woensdag 16 maart 2011 19:05 schreef Trevland het volgende:
Maar Pheno, deze zin is zeker een quote waard:
[..]
![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
neem een bak bier mee voor mn vent en dan is veel te regelen
En dat ondanks mn korte harenquote:Op woensdag 16 maart 2011 19:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je hebt er al 2 aan de haak geslagen![]()
LOLquote:Op woensdag 16 maart 2011 19:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Weet je wat ik droomde?Dat ik een rockster man had en we hadden een open huwelijk
![]()
Echt wazig
Van wat ik kon zien staat het je wel echt goedquote:Op woensdag 16 maart 2011 19:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
En dat ondanks mn korte haren
ik ben er wel aan gewend en vind het wel leuk maar heb toch spijt![]()
Leuuukquote:Op woensdag 16 maart 2011 19:09 schreef pgrferrari het volgende:
Vandaag 2 kaartjes ontvangen![]()
1 uit Rusland:
[ afbeelding ]
1 uit Duitsland van een Russische studente die haar kaartje in het Nederlands schreef![]()
Ze studeert namelijk aan de universiteit in Berlijn, en Nederlands is 1 van haar vakken.
[ afbeelding ]
Dat is dus niet moeilijkquote:Op woensdag 16 maart 2011 19:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
En dan ook nog wel dubbelzinnig van heb ik jou daarquote:Op woensdag 16 maart 2011 19:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, ik had opeens zin in een woordspeling waar je u tegen zegtZoek ze allemaal!
Een tijd wachten en het is weer langquote:Op woensdag 16 maart 2011 19:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Wat gaaf!quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:09 schreef pgrferrari het volgende:
1 uit Rusland:
[ afbeelding ]
1 uit Duitsland van een Russische studente die haar kaartje in het Nederlands schreef![]()
Ze studeert namelijk aan de universiteit in Berlijn, en Nederlands is 1 van haar vakken.
[ afbeelding ]
Ik dat de buurman van 2 deuren verder en zn vrouw hier weer bij elkaar zijnquote:Op woensdag 16 maart 2011 19:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Weet je wat ik droomde?Dat ik een rockster man had en we hadden een open huwelijk
![]()
Echt wazig
quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik dat de buurman van 2 deuren verder en zn vrouw hier weer bij elkaar zijn
Hoef geen rockster, die neuken me nou weer iets te veel vreemd
Vet gaafquote:Op woensdag 16 maart 2011 19:09 schreef pgrferrari het volgende:
1 uit Rusland:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is wel leukquote:Op woensdag 16 maart 2011 19:09 schreef pgrferrari het volgende:
1 uit Rusland:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jou dromen somsquote:Op woensdag 16 maart 2011 19:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
![]()
Echt wazig
Ja dat wel... groeit als kool, heb mn pony al weer zelf moeten bijknippenquote:Op woensdag 16 maart 2011 19:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
Een tijd wachten en het is weer lang
quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:11 schreef LovelyLady het volgende:
omghoe herken je een fok verslaafde:
Je stuurt in een sms je de volgende smiley : * (maar dan aan elkaar)
Herkenbaarquote:Op woensdag 16 maart 2011 19:11 schreef LovelyLady het volgende:
ideequote:Op woensdag 16 maart 2011 19:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:11 schreef LovelyLady het volgende:
Wel knap dat je er wat kan bij knippen, ik knip er meestal alleen maar wat vanafquote:Op woensdag 16 maart 2011 19:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ja dat wel... groeit als kool, heb mn pony al weer zelf moeten bijknippen
uh? waarom krijg jij die kaartjes?quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:09 schreef pgrferrari het volgende:
1 uit Rusland:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:09 schreef pgrferrari het volgende:
1 uit Rusland:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nic vertelde me hetquote:Op woensdag 16 maart 2011 19:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Ach, ik ook niet, gelukkig was het dan ook maar een droom![]()
Als mensen die kennen doe ik dat ookquote:Op woensdag 16 maart 2011 19:11 schreef LovelyLady het volgende:
Die edit was mij al eens eerder ter ore gekomenquote:Op woensdag 16 maart 2011 19:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Daar was weinig voor nodig
mn edit was nog te langzaam
Ik doe het ook op MSN en de chattool op m'n werkquote:Op woensdag 16 maart 2011 19:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ja, dat doe ik ook te vaak
En dan moet ik daar aan denken als het geen fokker is
![]()
Voordeel bij mij is dat ik die naar niet fokkers moet gaan gebruikenquote:Op woensdag 16 maart 2011 19:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ja, dat doe ik ook te vaak
En dan moet ik daar aan denken als het geen fokker is
![]()
je zit met je hoofd in de grondquote:Op woensdag 16 maart 2011 19:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ja dat wel... groeit als kool, heb mn pony al weer zelf moeten bijknippen
tis gewoon het model...quote:
Ik moest, die drang heb ik bij uilen!quote:
Dan ga ik maar geen foto's posten van mijn Oma haar verzamelingquote:Op woensdag 16 maart 2011 19:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik moest, die drang heb ik bij uilen!
Gewoon tegen je zelf zeggen. RRRRRRRRRRR kom ik gaquote:
Ik doe niet aan lemonparty paints.quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:15 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan ga ik maar geen foto's posten van mijn Oma haar verzameling
Okay wie roddelt hier over geile neucksex met mij?quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Die edit was mij al eens eerder ter ore gekomen
quote:
Albert Verlinden.quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Okay wie roddelt hier over geile neucksex met mij?
Ik heb dat op WoW altijd, dan wil ik dequote:Op woensdag 16 maart 2011 19:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik doe het ook op MSN en de chattool op m'n werk
Uilenquote:Op woensdag 16 maart 2011 19:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik moest, die drang heb ik bij uilen!
Jijzelfquote:Op woensdag 16 maart 2011 19:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet maar ze spaart uiltjesquote:
Wie nietquote:Op woensdag 16 maart 2011 19:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oh ik had nog over jou gedroomd LL een paar dagen terugquote:Op woensdag 16 maart 2011 19:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik dat de buurman van 2 deuren verder en zn vrouw hier weer bij elkaar zijn
Hoef geen rockster, die neuken me nou weer iets te veel vreemd
Dan MOET je naar mijn kapperquote:Op woensdag 16 maart 2011 19:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
tis gewoon het model...
ander kapsel was wrs beter geweest..
Mja, helaas, pindakaas
Dat is wel stom, hoezo wereld vreemdquote:Op woensdag 16 maart 2011 19:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb dat op WoW altijd, dan wil ik desmiley gebruiken maar die kent niemand
Limburgse specialiteitquote:Op woensdag 16 maart 2011 19:12 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wel knap dat je er wat kan bij knippen, ik knip er meestal alleen maar wat vanaf
Heb je geen mogelijkheid om uitstel te krijgen? Je hebt nu zoveel aan je hoofd, is niet zo gek dat het niet echt luktquote:Op woensdag 16 maart 2011 19:16 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik kan echt totaal de wil niet opbrengen om te leren, laat staan me te concentreren als ik het boek voor me hebIk wil het zo graag, ik moet een voldoende halen, maar ik kan het gewoon niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |