Oh, dan strik ik ze wel voor jequote:Op woensdag 16 maart 2011 18:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Valt mee en daarnaast heb ik geeneens veters in mijn schoenen
Succesquote:
Jij mag ze wel zoen eeuuh poetsen..quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh, dan strik ik ze wel voor je
Ik heb zoeen schoenenfetisj manquote:
Niet schattig, gewoon domquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Wat schattig
Ik was bang van Thriller van Michael Jackson
Wel schattigquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Niet schattig, gewoon dom
En Thriller, nouja, dat snap ik wel![]()
Nou wanneer spreken we dan een keer afquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb zoeen schoenenfetisj manSchoenen zoenen
Juist zeker daaromquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wel schattig![]()
![]()
Ja, vooral Michael Jackson![]()
2 PM's waren het en:quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
Oh en Whis, je PM is niet aangekomen hoor
Fixedquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb zoeen schoenenfetisj manSchoenen zoenen
Kom je de volgende meet ook?quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nou wanneer spreken we dan een keer af
Stuur alsjeblieft nog eens?quote:
Wanneer is die?quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kom je de volgende meet ook?
[..]
quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:20 schreef Bos81 het volgende:
Ik was vroeger bang voor de Etos, want volgens mijn broer en onze buurjongen was dat een eng monster
Ja, dat is meer waar jaquote:
Ik weet nog dat ik een keer riep toen hij op tv was: 'ieeeeeeeeh wie is die ruimtewezenmevrouw'quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wel schattig![]()
![]()
Ja, vooral Michael Jackson![]()
Hoiquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
Bah, bah, bah!! Voel me blegh, kreeg de hele dag niets uit mijn handen, moet straks gaan sporten en morgen om 10:30 uur bij de bedrijfsarts zijn![]()
![]()
Hopelijk hadden jullie een betere dag tot nu toe, hallo allemaal![]()
Vast binnenkortquote:
Doe dat laatste maar, weten we zeker dat het aankomt (en heb je de mijne ook meteen)quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kom je de volgende meet ook?
[..]
Stuur alsjeblieft nog eens?En anders dan DM ik je wel mijn mailadres
Dan maar mailen, stomme PM
Dat tweede herken ik dan weer nietquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dat is meer waar jaAl heb ik niet echt een fetisj, ik vind alles wel geil
Kee, laat je even weten of die dm nu wel aankomt?quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Doe dat laatste maar, weten we zeker dat het aankomt (en heb je de mijne ook meteen)
Komt nog welquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat tweede herken ik dan weer niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |