Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Voor de frisse ademquote:
Ik vind een appel na het tandenpoetsen smerigerquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:11 schreef LovelyLady het volgende:
Heb je je tanden gepoetst en dan koffie drinkenRrrrrranzig
Waarom?quote:
Eng?quote:
Niet bepaald, alles behalve dat, om precies te zijn.quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
Bah, bah, bah!! Voel me blegh, kreeg de hele dag niet uit mijn handen, moet straks gaan sporten en morgen om 10:30 uur bij de bedrijfsarts zijn![]()
![]()
Hopelijk hadden jullie een betere dag tot nu toe, hallo allemaal![]()
quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
Bah, bah, bah!! Voel me blegh, kreeg de hele dag niets uit mijn handen, moet straks gaan sporten en morgen om 10:30 uur bij de bedrijfsarts zijn![]()
![]()
Veel na tanden poetsen is niet lekkerquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:11 schreef LovelyLady het volgende:
Heb je je tanden gepoetst en dan koffie drinkenRrrrrranzig
Hey Whisquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
Bah, bah, bah!! Voel me blegh, kreeg de hele dag niets uit mijn handen, moet straks gaan sporten en morgen om 10:30 uur bij de bedrijfsarts zijn![]()
![]()
Eten nuquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
![]()
Ja en als je heel lang niets drinkt of eet dan wordt een koffie-adem viesquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Koffie
Ff wachten
Listerine
Dat gaat wel qua volgorde
Op de reclame ontplofte dat in de mond van die meneerquote:
Mij niet nadoen. Je mag geeneens mijn veters strikkenquote:
Jepquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Eng?Vanwege het ontploffingsgevaar?
Je bent een trendsetter manquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mij niet nadoen. Je mag geeneens mijn veters strikken
wat is er voor ontploffingsgevaar aan listerine?quote:
quote:
Zoek maar naar de reclame er vanquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:15 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
wat is er voor ontploffingsgevaar aan listerine?
ojaaaaaaaaaaa, nu je het zegtquote:
Valt mee en daarnaast heb ik geeneens veters in mijn schoenenquote:
quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:15 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
wat is er voor ontploffingsgevaar aan listerine?
Dat dusquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Op de reclame ontplofte dat in de mond van die meneer
Oh, dan strik ik ze wel voor jequote:Op woensdag 16 maart 2011 18:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Valt mee en daarnaast heb ik geeneens veters in mijn schoenen
Succesquote:
Jij mag ze wel zoen eeuuh poetsen..quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh, dan strik ik ze wel voor je
Ik heb zoeen schoenenfetisj manquote:
Niet schattig, gewoon domquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Wat schattig
Ik was bang van Thriller van Michael Jackson
Wel schattigquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Niet schattig, gewoon dom
En Thriller, nouja, dat snap ik wel![]()
Nou wanneer spreken we dan een keer afquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb zoeen schoenenfetisj manSchoenen zoenen
Juist zeker daaromquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wel schattig![]()
![]()
Ja, vooral Michael Jackson![]()
2 PM's waren het en:quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
Oh en Whis, je PM is niet aangekomen hoor
Fixedquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb zoeen schoenenfetisj manSchoenen zoenen
Kom je de volgende meet ook?quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nou wanneer spreken we dan een keer af
Stuur alsjeblieft nog eens?quote:
Wanneer is die?quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kom je de volgende meet ook?
[..]
quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:20 schreef Bos81 het volgende:
Ik was vroeger bang voor de Etos, want volgens mijn broer en onze buurjongen was dat een eng monster
Ja, dat is meer waar jaquote:
Ik weet nog dat ik een keer riep toen hij op tv was: 'ieeeeeeeeh wie is die ruimtewezenmevrouw'quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wel schattig![]()
![]()
Ja, vooral Michael Jackson![]()
Hoiquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |