Ik doe het ook op MSN en de chattool op m'n werkquote:Op woensdag 16 maart 2011 19:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ja, dat doe ik ook te vaak
En dan moet ik daar aan denken als het geen fokker is
![]()
Voordeel bij mij is dat ik die naar niet fokkers moet gaan gebruikenquote:Op woensdag 16 maart 2011 19:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ja, dat doe ik ook te vaak
En dan moet ik daar aan denken als het geen fokker is
![]()
je zit met je hoofd in de grondquote:Op woensdag 16 maart 2011 19:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ja dat wel... groeit als kool, heb mn pony al weer zelf moeten bijknippen
tis gewoon het model...quote:
Ik moest, die drang heb ik bij uilen!quote:
Dan ga ik maar geen foto's posten van mijn Oma haar verzamelingquote:Op woensdag 16 maart 2011 19:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik moest, die drang heb ik bij uilen!
Gewoon tegen je zelf zeggen. RRRRRRRRRRR kom ik gaquote:
Ik doe niet aan lemonparty paints.quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:15 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan ga ik maar geen foto's posten van mijn Oma haar verzameling
Okay wie roddelt hier over geile neucksex met mij?quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Die edit was mij al eens eerder ter ore gekomen
quote:
Albert Verlinden.quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Okay wie roddelt hier over geile neucksex met mij?
Ik heb dat op WoW altijd, dan wil ik dequote:Op woensdag 16 maart 2011 19:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik doe het ook op MSN en de chattool op m'n werk
Uilenquote:Op woensdag 16 maart 2011 19:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik moest, die drang heb ik bij uilen!
Jijzelfquote:Op woensdag 16 maart 2011 19:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet maar ze spaart uiltjesquote:
Wie nietquote:Op woensdag 16 maart 2011 19:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oh ik had nog over jou gedroomd LL een paar dagen terugquote:Op woensdag 16 maart 2011 19:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik dat de buurman van 2 deuren verder en zn vrouw hier weer bij elkaar zijn
Hoef geen rockster, die neuken me nou weer iets te veel vreemd
Dan MOET je naar mijn kapperquote:Op woensdag 16 maart 2011 19:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
tis gewoon het model...
ander kapsel was wrs beter geweest..
Mja, helaas, pindakaas
Dat is wel stom, hoezo wereld vreemdquote:Op woensdag 16 maart 2011 19:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb dat op WoW altijd, dan wil ik desmiley gebruiken maar die kent niemand
Limburgse specialiteitquote:Op woensdag 16 maart 2011 19:12 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wel knap dat je er wat kan bij knippen, ik knip er meestal alleen maar wat vanaf
Heb je geen mogelijkheid om uitstel te krijgen? Je hebt nu zoveel aan je hoofd, is niet zo gek dat het niet echt luktquote:Op woensdag 16 maart 2011 19:16 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik kan echt totaal de wil niet opbrengen om te leren, laat staan me te concentreren als ik het boek voor me hebIk wil het zo graag, ik moet een voldoende halen, maar ik kan het gewoon niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |