quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan is Symph hier met kindjes![]()
[..]
Meisjes ook hoor![]()
iets leuksquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Geen idee wat appetijtelijks is, maar het antwoord zal wel nee zijn
sprinkhanenquote:
Zooooooquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan is Symph hier met kindjes![]()
[..]
Meisjes ook hoor![]()
Klinkt goedquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:34 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Gezellig he!Nee, altijd op locatie, we zijn met z'n 24en inmiddels
Oma, kinderen en kleinkinderen, plus aanhang wat in de loop van de tijd ook veranderd is XD
![]()
Letterlijk aftasten?quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:32 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
springen van het 1 naar het ander. Allemaal nog aftasten enzo
Iets lekkers, een leuke jongen in dit gevalquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Geen idee wat appetijtelijks is, maar het antwoord zal wel nee zijn
Jaquote:
Jupquote:
Appetijtelijk is toch lekker en niet leuk?quote:
Een leuke club zo te lezenquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:34 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Gezellig he!Nee, altijd op locatie, we zijn met z'n 24en inmiddels
Oma, kinderen en kleinkinderen, plus aanhang wat in de loop van de tijd ook veranderd is XD
![]()
Het is zo wel makkelijker hequote:Op woensdag 16 maart 2011 18:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Iets lekkers, een leuke jongen in dit geval
[..]
Ja![]()
[..]
Jup
lolquote:
Gefeliciteerdquote:
Jaquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:35 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Zoooooo![]()
![]()
![]()
Mag het eindelijk van de daken geschreeuwd worden?
![]()
Nou in dat gevalquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:35 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Zoooooo![]()
![]()
![]()
Mag het eindelijk van de daken geschreeuwd worden?
![]()
jah ok is ook weer zoquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Appetijtelijk is toch lekker en niet leuk?
Heb nog iets toegevoegd aan mijn post trouwens, nl:quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Iets lekkers, een leuke jongen in dit geval
[..]
Ja![]()
[..]
Jup
Jaquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Een leuke club zo te lezen
[..]
Het is zo wel makkelijker he![]()
quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou in dat geval
Marijke en Symphonic sitting in a tree![]()
![]()
![]()
![]()
K
i
s
s
i
n
g
Je kunt iemand toch een lekker ding vinden?quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:37 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah ok is ook weer zo
maar jah om iemand lekker te vinden ... je eet meestal niet iemand op
quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Heb nog iets toegevoegd aan mijn post trouwens, nl:
Ik ben zo blij voor jullie!!!
Daar kan ik ook wel inkomen dat zij jou als zonde bok gebruikt. Probeer je er niet te veel van aan te trekkenquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaAl denkt zij nu dat ie het om mij uitgemaakt heeft
Snap ik wel, maar is gewoon niet waar... Dus dat is wel lastig
Niks lekkers hier iigquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Appetijtelijk is toch lekker en niet leuk?
Laat ik dit toch maar even weghalen, niet zo netjes van mequote:Op woensdag 16 maart 2011 18:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mja dat is wel lastig... maar jullie weten wel beter dus gewoon lekker genieten van elkaarquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Yup.quote:
Zeker, hele club bij elkaar. Moet wel zeggen dat er steeds meer gezeik komt (vooral van de ouders), aangezien ze ons nog steeds als kinders zien.quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Een leuke club zo te lezen
[..]
Het is zo wel makkelijker he![]()
Jeujjjquote:
Dat valt hier gelukkig wel mee en niks mis met een beetje ravottenquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:39 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Yup.En hoe ist met jou?
![]()
[..]
Zeker, hele club bij elkaar. Moet wel zeggen dat er steeds meer gezeik komt (vooral van de ouders), aangezien ze ons nog steeds als kinders zien.Mn jongste neefje is inmiddels 20.
Magoed. Daar gaan we gewoon vrolijk tegenin
![]()
[..]
Jeujjj![]()
![]()
Jij ookquote:
Maar niets leuks dus?quote:
haha okquote:
Doe niet zo mal Bosquote:
Dat wel jaquote:
Ja opzich wel... Maarja wat maakt het eigenlijk ook uitquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar niets leuks dus?Zware tegenvaller
Vandaag een redelijke dag gehadquote:
Moejje op scouting gaanquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:42 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja opzich wel... Maarja wat maakt het eigenlijk ook uit
Succesquote:
quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vandaag een redelijke dag gehadBen met uk naar de kapper geweest, daarna kadootje gehaald en boodschappen en dat allemaal zonder 1 driftbui van Koen
woah lekker hoor.
En vanavond lekker in de keuken gestaan. Vind ik eigenlijk wel heel leuk
Oh over kokkerellen gesproken: Vanavond zit mijn overbuurvrouw in 'Mijn geheime missie'
Hoe laat begint dat programma?quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vandaag een redelijke dag gehadBen met uk naar de kapper geweest, daarna kadootje gehaald en boodschappen en dat allemaal zonder 1 driftbui van Koen
woah lekker hoor.
Oh over kokkerellen gesproken: Vanavond zit mijn overbuurvrouw in 'Mijn geheime missie'
Geloof mij maar dat het echt niet altijd fijn isquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:43 schreef Bos81 het volgende:
Quote doet even niks.
Maar niet zo zeer op dat JIJ iets met SYmph hebt, maar meer dat jullie geluk in de liefde lijken te vinden, terwijl ik niet eens weet, hoe het voelt om gek op iemand te zijn.
Nee ze was kok, en ze heeft nu een tweelingquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Succes
[..]Met wat? Is zij de stewardess?
Maar bij mij niet hoorquote:
Jeweetdquote:
Zo istquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat valt hier gelukkig wel mee en niks mis met een beetje ravotten
[..]
Jij ook![]()
Ik zag het jaquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
woah lekker hoor.
Niet zoeken, gewoon afwachtenquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Moejje op scouting gaan![]()
Of gewoon al gaan stappen, maar dat zei ik niet
![]()
Ja dat was de laatste tijd wel zeldzaam jaquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:46 schreef Enfermera het volgende:
Ik zag het jaMooi kort koppie weer
Jeuj![]()
Is dat zeldzaam?
Is ie in de pubertijd?
XD Ja leuk is dat he
Vind ik ook altijd leuk!
![]()
Snap ikquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:43 schreef Bos81 het volgende:
Quote doet even niks.
Maar niet zo zeer op dat JIJ iets met SYmph hebt, maar meer dat jullie geluk in de liefde lijken te vinden, terwijl ik niet eens weet, hoe het voelt om gek op iemand te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |