quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee, al lang niet meer. Na 5 dagen dumpte hij me voor zijn ex (die hem overigens écht niet meer wilde)
Aangekomen, beantwoord én mail verstuurdquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kee, laat je even weten of die dm nu wel aankomt?
Wat ga je van het weekend doen?quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
FijnEn klinkt gezellig
Hier alles wel goed![]()
Heb een leuk weekend in het vooruitzicht
[..]
jaaaaaaaquote:
dag mopperkontjequote:
Ja moet denk ik wel lukken. Zal er niet de hele tijd bij zijn, maar een paar uurtjes moet ik wel vol kunnen houden. Maar dan moet ik wel maximaal 1.5 uur met de trein reizen, veel verder wordt iets lastiger.quote:
springen van het 1 naar het ander. Allemaal nog aftasten enzoquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Jongens op die leeftijd
Nog wat appetijtelijks gezien dan?
Dan is Symph hier met kindjesquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat ga je van het weekend doen?![]()
[..]
jaaaaaaa![]()
[..]
dag mopperkontje
Meisjes ook hoorquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:32 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
springen van het 1 naar het ander. Allemaal nog aftasten enzo
Ik ga ook wel, maar ik heb echt geen zin. Echt nietquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik het toch maar doen, meestal voel je er na toch wel beter
Gezellig he!quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hai Enfer![]()
![]()
Familieweekendklinkt gezellig.... is het ergens bij iemand thuis of op een locatie?
Uhhuhquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
FijnEn klinkt gezellig
Hier alles wel goed![]()
Heb een leuk weekend in het vooruitzicht
[..]
Geen idee wat appetijtelijks is, maar het antwoord zal wel nee zijnquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Jongens op die leeftijd
Nog wat appetijtelijks gezien dan?
Aha, dan zoeken we toch een locatie in de buurt voor jouquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja moet denk ik wel lukken. Zal er niet de hele tijd bij zijn, maar een paar uurtjes moet ik wel vol kunnen houden. Maar dan moet ik wel maximaal 1.5 uur met de trein reizen, veel verder wordt iets lastiger.
Ik ken hetquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik ga ook wel, maar ik heb echt geen zin. Echt niet
quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan is Symph hier met kindjes![]()
[..]
Meisjes ook hoor![]()
iets leuksquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Geen idee wat appetijtelijks is, maar het antwoord zal wel nee zijn
sprinkhanenquote:
Zooooooquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan is Symph hier met kindjes![]()
[..]
Meisjes ook hoor![]()
Klinkt goedquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:34 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Gezellig he!Nee, altijd op locatie, we zijn met z'n 24en inmiddels
Oma, kinderen en kleinkinderen, plus aanhang wat in de loop van de tijd ook veranderd is XD
![]()
Letterlijk aftasten?quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:32 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
springen van het 1 naar het ander. Allemaal nog aftasten enzo
Iets lekkers, een leuke jongen in dit gevalquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Geen idee wat appetijtelijks is, maar het antwoord zal wel nee zijn
Jaquote:
Jupquote:
Appetijtelijk is toch lekker en niet leuk?quote:
Een leuke club zo te lezenquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:34 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Gezellig he!Nee, altijd op locatie, we zijn met z'n 24en inmiddels
Oma, kinderen en kleinkinderen, plus aanhang wat in de loop van de tijd ook veranderd is XD
![]()
Het is zo wel makkelijker hequote:Op woensdag 16 maart 2011 18:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Iets lekkers, een leuke jongen in dit geval
[..]
Ja![]()
[..]
Jup
lolquote:
Gefeliciteerdquote:
Jaquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:35 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Zoooooo![]()
![]()
![]()
Mag het eindelijk van de daken geschreeuwd worden?
![]()
Nou in dat gevalquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:35 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Zoooooo![]()
![]()
![]()
Mag het eindelijk van de daken geschreeuwd worden?
![]()
jah ok is ook weer zoquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Appetijtelijk is toch lekker en niet leuk?
Heb nog iets toegevoegd aan mijn post trouwens, nl:quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Iets lekkers, een leuke jongen in dit geval
[..]
Ja![]()
[..]
Jup
Jaquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Een leuke club zo te lezen
[..]
Het is zo wel makkelijker he![]()
quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou in dat geval
Marijke en Symphonic sitting in a tree![]()
![]()
![]()
![]()
K
i
s
s
i
n
g
Je kunt iemand toch een lekker ding vinden?quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:37 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah ok is ook weer zo
maar jah om iemand lekker te vinden ... je eet meestal niet iemand op
quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Heb nog iets toegevoegd aan mijn post trouwens, nl:
Ik ben zo blij voor jullie!!!
Daar kan ik ook wel inkomen dat zij jou als zonde bok gebruikt. Probeer je er niet te veel van aan te trekkenquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaAl denkt zij nu dat ie het om mij uitgemaakt heeft
Snap ik wel, maar is gewoon niet waar... Dus dat is wel lastig
Niks lekkers hier iigquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Appetijtelijk is toch lekker en niet leuk?
Laat ik dit toch maar even weghalen, niet zo netjes van mequote:Op woensdag 16 maart 2011 18:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaAl denkt zij nu dat ie het om mij uitgemaakt heeft
Snap ik wel, maar is gewoon niet waar... Dus dat is wel lastig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |