Okee, ja dat zal waarschijnlijk wel lukken. Volgens mij speelt PSV niet meer thuis op een zaterdag dit jaar. Dus als het op een zaterdag is, moet het wel goed komenquote:
Ik denk dat dat een veilige conclusie isquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:23 schreef Dr_Flash het volgende:
PM en DM beschouwen we voorlopig maar even als niet beschikbaar denk ik
Klinkt goedquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ham kaas saus champignons ui en paprika
En nu staat de quiche in de oven
Nee, op sommige dingen ga ik echt NOOIT geilenquote:
Oh nee, ik ook niet trouwens, ik jokte een beetje bedacht ik mequote:Op woensdag 16 maart 2011 18:25 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee, op sommige dingen ga ik echt NOOIT geilen
Zeker tof dat je er bij wil zijnquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, ja dat zal waarschijnlijk wel lukken. Volgens mij speelt PSV niet meer thuis op een zaterdag dit jaar. Dus als het op een zaterdag is, moet het wel goed komen
Ik dacht alquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh nee, ik ook niet trouwens, ik jokte een beetje bedacht ik me![]()
toch een springvormquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik denk dat dat een veilige conclusie is
[..]
Klinkt goedEn wat voor quiche? En springvorm of schaal?
Met mij alles goed verderquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het was heerlijk
Hoe is het met jou verder?
[..]
Smakelijk
Ja, ik dacht niet goed blijkbaarquote:
Klinkt goed!!quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
toch een springvormvond ik even wat makkelijker omdat de randen van de schaal schuin lopen (wordt vast knoeien dacht ik bij mezelf
)
En wat voor quiche? Uhmgehakt-prei-paprika-champignon-ui-quiche
Voor en na foto's svpquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:27 schreef Crazy-M het volgende:
ben er nog even voor ik naar de kapper ga
Hai Enferquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:27 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Met mij alles goed verderLekker weer een beetje in 't normale ritme inmiddels
Van 't weekend familieweekend, erg veel zin in
![]()
En hoe ist met jou meis?
mond waterquote:
iddquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:23 schreef Dr_Flash het volgende:
PM en DM beschouwen we voorlopig maar even als niet beschikbaar denk ik
lol,maar ben getreurd meisje,quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:27 schreef RockNijntje het volgende:
ieh bah, op mijn wang gebeten, nu bloed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
Hoiquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoi![]()
![]()
Mijn dag begon ook behoorlijk kut, maar ik ben naar de sportschool geweest en naar de kapper![]()
En net ploft majn lojkes Boegje uuber stajnkaulendoitsj auf der Matte
dan laat maar zittenquote:
neuhquote:
Zo rook het en zag het er ook wel uitquote:
Nee, al lang niet meer. Na 5 dagen dumpte hij me voor zijn ex (die hem overigens écht niet meer wilde)quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, ik dacht niet goed blijkbaar![]()
He, heb je nou nog een vriendje?
Als ik jou was zou ik het toch maar doen, meestal voel je er na toch wel beterquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoi![]()
![]()
Blij te horen dat het jou beter vergaan is..![]()
Ik heb echt zoooo geen zin om te gaan sporten
Fijnquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:27 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Met mij alles goed verderLekker weer een beetje in 't normale ritme inmiddels
Van 't weekend familieweekend, erg veel zin in
![]()
En hoe ist met jou meis?
quote:
Oh ja, Bertje Visch!quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zo rook het en zag het er ook wel uitdus ik ben benieuwd
En het is voor morgen lekker makkelijk aangezien we om 19:00 de deur uit alweer uit moeten
das wel een fail voor hem danquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee, al lang niet meer. Na 5 dagen dumpte hij me voor zijn ex (die hem overigens écht niet meer wilde)
Alvast veel plezier morgenquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zo rook het en zag het er ook wel uitdus ik ben benieuwd
En het is voor morgen lekker makkelijk aangezien we om 19:00 de deur uit alweer uit moeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |