Daar voel je idd niks vanquote:Op woensdag 16 maart 2011 19:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja dat ik dus niet gevoeld heb dat ik geen twintiger meer ben, maar een dertiger
dus nou baal je omdat je niet zo'n loser bent?quote:
Gooi ze!quote:
quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Nou.... Volgens mij ben je niet ineens een meisje geworden ofzo hoor? Tenminste, daar heb ik mijn vrienden nooit over horen klagen, toen zijn dertig werden
!
quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Nou.... Volgens mij ben je niet ineens een meisje geworden ofzo hoor? Tenminste, daar heb ik mijn vrienden nooit over horen klagen, toen zijn dertig werden
!
Tofquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ja hoor
Met jou loopt het ook lekker, lees ik net?
quote:
Wanneer ben je jarig?quote:
quote:
zorg dat de deur van zn slaapkamer open isquote:
Jaquote:Op woensdag 16 maart 2011 18:59 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
75.000 is al een hele prestatie, maar of je er nou trots op moet zijn...
Dat is absoluut niet mijn eerste post op FOKquote:Op woensdag 16 maart 2011 19:02 schreef TheFamousMan het volgende:
Bos, wat een prachtique FiPo had je eigenlijk:
[..]
Haiquote:
staat wel bij je PoHiquote:Op woensdag 16 maart 2011 19:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is absoluut niet mijn eerste post op FOK
quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zorg dat de deur van zn slaapkamer open is
tipje..
Tofquote:
Haiquote:
van der Vaart breekt been!!!quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ik zie nu zo'n jongen door de lucht vliegen, tegen de deur smakken en met zo'n piepgeluidje naar beneden glijdt van de deur, een kwijl spoortje achterlatend
![]()
Hij kan toch niet weten de de PoHi van voor 2005 in het grote niets is verdwenenquote:Op woensdag 16 maart 2011 19:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:03 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Tof
pas verliefd zijn...
Die sex..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
owjaquote:Op woensdag 16 maart 2011 19:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Hij kan toch niet weten de de PoHi van voor 2005 in het grote niets is verdwenen...
Kan kloppen, er zijn ooit wat problemen geweest, waardoor je alleen maar de posts vanaf 1-1-2005 in de posthistorie kan vindenquote:
quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ik zie nu zo'n jongen door de lucht vliegen, tegen de deur smakken en met zo'n piepgeluidje naar beneden glijdt van de deur, een kwijl spoortje achterlatend
![]()
Whahaha nou hij is inmiddels zo zwaar dat ik hem niet ga optillen hoorquote:Op woensdag 16 maart 2011 19:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zorg dat de deur van zn slaapkamer open is
tipje..
quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:03 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Tof
pas verliefd zijn...
Die sex..
VBL is een paar deuren verderquote:
Lellebelquote:
quote:Alle andere spelers en ouders die een spel voor de kinderen willen kopen zullen zich niet genaaid voelen, Kirby's Epic Yarn is een prima patchwork geworden waar letterlijk veel haken en ogen aan zit, maar figuurlijk geknipt is voor elke speler.
Jah?quote:
YWquote:
quote:
Oh kom maarquote:
OKquote:
Ik had je gedmdquote:Op woensdag 16 maart 2011 19:06 schreef Koen66 het volgende:
Joehoe Marijke
Ik zit mobiel dus mis wel eens posts, maar hoe lang was het nu al aan de gang
Klinkt wel heel verleidelijkquote:Op woensdag 16 maart 2011 19:06 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oh kom maar
kan ook goede sex hebben zonder verliefd te zijn
Daar was weinig voor nodigquote:
Nee, ik heb ergens in 2003 mijn eerste post gemaakt. Arcee heeft hem een keer voor mij opgezocht. Ik dacht dat deze in MUZ was.quote:
Owww DM kan ik wel lezen, ik ga kijkenquote:Op woensdag 16 maart 2011 19:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik had je gedmdIk stuur je wel een pm
Je hebt er al 2 aan de haak geslagenquote:Op woensdag 16 maart 2011 19:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Daar was weinig voor nodig
mn edit was nog te langzaam
Nou ja, je hebt ook een PMquote:Op woensdag 16 maart 2011 19:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Owww DM kan ik wel lezen, ik ga kijken
neem een bak bier mee voor mn vent en dan is veel te regelenquote:
Ja, ik had opeens zin in een woordspeling waar je u tegen zegtquote:Op woensdag 16 maart 2011 19:05 schreef Trevland het volgende:
Maar Pheno, deze zin is zeker een quote waard:
[..]
![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
neem een bak bier mee voor mn vent en dan is veel te regelen
En dat ondanks mn korte harenquote:Op woensdag 16 maart 2011 19:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je hebt er al 2 aan de haak geslagen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |