Lekker in de kas werken dus voor 2 euro per uurquote:Op woensdag 16 maart 2011 14:03 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
kan niet moet weer werk zoeken in hollandia
klopt zo zus zo broerquote:Op woensdag 16 maart 2011 14:03 schreef stevenmac26 het volgende:
is je broer net zo achterlijk als jij bent?
leuk he ik weetquote:Op woensdag 16 maart 2011 14:04 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Lekker in de kas werken dus voor 2 euro per uur
was ik dan met jouw schuur bezig wist ik nietquote:Op woensdag 16 maart 2011 14:05 schreef wise het volgende:
Ja, kan niet wachten tot vrijdag. Kan je mooi verder met het metselen van mijn schuur
klopt is wel koud maja ben toch weer vrijdag terugquote:Op woensdag 16 maart 2011 14:08 schreef gamezz het volgende:
Wel koud in Polen, in Nederland hebben we nu tenminste lente weer.
goed geraden zoals ik zei zoo broer zoo zusquote:Op woensdag 16 maart 2011 14:06 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Ook hij vergeet de hoofdletters dus
waar heb jij het overquote:Op woensdag 16 maart 2011 14:11 schreef das_phantom het volgende:
Ok, bedankt weer he, tot volgende keer?
doe maar niet want ik kom toch wel terugquote:Op woensdag 16 maart 2011 14:12 schreef Zonder-Suiker het volgende:
Ik stem voor om een grote muur in duitsland neer te zetten, dan kan ze niet meer terug.
quote:
Heineken lieverd, Heinekenquote:
domme doosquote:
klopt ik ben gewoon in nederland maar is leuk om te liegenquote:Op woensdag 16 maart 2011 14:21 schreef Zonder-Suiker het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/IP-adres
Interessant plaatje. beweegt zoveel enzo daarom wilt iedereen even goed kijken.quote:Op woensdag 16 maart 2011 14:21 schreef Oostblokker het volgende:
ik zeg mongooltjes ik woon in rotterdam ik weet niet eens wat ip is
http://nl.wikipedia.org/wiki/IP-adresquote:Op woensdag 16 maart 2011 14:21 schreef Oostblokker het volgende:
ik zeg mongooltjes ik woon in rotterdam ik weet niet eens wat ip is
Wat is er nu leuk aan om te zeggen dat je in polen bentquote:Op woensdag 16 maart 2011 14:22 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
klopt ik ben gewoon in nederland maar is leuk om te liegenvooral op een fok site
zoals ik zei ik vind liegen leuk en mensen in de maling nemen want kijk als je op internet bent iedereen geloofje en dan kan ik lachen achter me pcquote:Op woensdag 16 maart 2011 14:24 schreef DjinN het volgende:
we hadden alles allang door hoorJammer dat het vermoeden van 90% hier juist bleek te zijn:
je bent een liegend kutwijf ofwel een verdomd goede troll
Kijk en daar ga je weer in de foutquote:Op woensdag 16 maart 2011 14:25 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
zoals ik zei ik vind liegen leuk en mensen in de maling nemen want kijk als je op internet bent iedereen geloofje en dan kan ik lachen achter me pc
quote:Op woensdag 16 maart 2011 14:26 schreef DjinN het volgende:
[..]
Kijk en daar ga je weer in de foutEr waren namelijk maar erg weinig mensen die jou echt geloofden
wij ookquote:Op woensdag 16 maart 2011 14:26 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
ik heb toch wel gelachen achter me pc xd
nou dan hebben we alemaal ons zin gehadquote:Op woensdag 16 maart 2011 14:26 schreef DjinN het volgende:
[..]
wij ookGeloof mij maar, wij hebben nog harder om jou gelachen
maakte maar grapje hoor ben in nederland pas in de zomer ga ik op vakantie maar dan kom ik ook niet op internet enzo wou iedereen hier in de maling nemen zodat ik kon lachen behlave jouw dan want jij bent liefquote:
hij werkt in albert heijnquote:Op woensdag 16 maart 2011 14:27 schreef Zonder-Suiker het volgende:
Wat voor werk heeft je broer dan?
geef het nou maar opquote:Op woensdag 16 maart 2011 14:28 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
maakte maar grapje hoor ben in nederland pas in de zomer ga ik op vakantie maar dan kom ik ook niet op internet enzo wou iedereen hier in de maling nemen zodat ik kon lachen behlave jouw dan want jij bent lief
waar de fuck heb je over xdquote:Op woensdag 16 maart 2011 14:29 schreef DjinN het volgende:
[..]
geef het nou maar opHier ben je volledig uitgekotst nu
Tsjaquote:Op woensdag 16 maart 2011 14:23 schreef Oostblokker het volgende:
maak mij geen reet uit wie mij vind maar is leuk om te liegen maja fun is over
Dat we trolls en leugenaars zoals jij hier niet hoeven. Daar sta je vanaf nu namelijk om bekend en dat zal echt niet veranderenquote:
kanquote:Op woensdag 16 maart 2011 14:29 schreef Zonder-Suiker het volgende:
Ik weet wat polen doen.
Ze krijgen contant uitbetaald en diezelfde dag gaat al dat geld op aan drank wat ze in slaan
Je zit in ONZ he?quote:Op woensdag 16 maart 2011 14:30 schreef DjinN het volgende:
[..]
Dat we trolls en leugenaars zoals jij hier niet hoeven. Daar sta je vanaf nu namelijk om bekend en dat zal echt niet veranderenMet andere woorden: niemand moet je meer dus dag meisje
het stereotype pool kom je zo niet ten goede helaas.quote:Op woensdag 16 maart 2011 14:25 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
zoals ik zei ik vind liegen leuk en mensen in de maling nemen want kijk als je op internet bent iedereen geloofje en dan kan ik lachen achter me pc
was grapje geweest hoorquote:Op woensdag 16 maart 2011 14:30 schreef DjinN het volgende:
[..]
Dat we trolls en leugenaars zoals jij hier niet hoeven. Daar sta je vanaf nu namelijk om bekend en dat zal echt niet veranderenMet andere woorden: niemand moet je meer dus dag meisje
aangezien ik weet hoe het er hier aan toe gaat (na +- al 7 jaar hier rond te hangen) en dat ik weet wat er met clones en leugenaars gebeurd.quote:
en dat vind je heel raar ?quote:Op woensdag 16 maart 2011 14:36 schreef Oostblokker het volgende:
er zijn hier op deze site mischien 5 of 6 mensen die aardig zijn tegen mij naja 4 en voor derest is gewoon ja hoe zal ik uitleggen gemeen
we don't carequote:Op woensdag 16 maart 2011 14:38 schreef Oostblokker het volgende:
dit is alemaal waar je hoef niet te geloven
ben erna geboren in nederland mijn ouders komen uit bosnie en heb familie in polen heb 1 broer 2 halfbroertjes genoeg aan
niks ergs aan tochquote:Op woensdag 16 maart 2011 14:39 schreef Zonder-Suiker het volgende:
Tja, je eerste topic: zwanger of niet
"de begin"quote:Op woensdag 16 maart 2011 14:40 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
oke als je me niet mag praat dan nietmeer tegen mij je haate me als sinds de begin
Zullen we samen Oostblokkertje gaan pesten?quote:Op woensdag 16 maart 2011 14:41 schreef DjinN het volgende:
ik voel me niet beledigd hoorMoet wel wat meer gebeuren dan een beetje gekakel van 2 pokkepubers om mij te beledigen
"haate"quote:
Zou ik ook zeggen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 14:41 schreef DjinN het volgende:
ik voel me niet beledigd hoorMoet wel wat meer gebeuren dan een beetje gekakel van 2 pokkepubers om mij te beledigen
mwah verleidelijk maar ze heeft het toch al voor zichzelf verpest nuquote:Op woensdag 16 maart 2011 14:43 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Zullen we samen Oostblokkertje gaan pesten?
Samengevat: kansloos.quote:Op woensdag 16 maart 2011 14:44 schreef Fafinette het volgende:
Nee, even serieus hier
Volgens mij ben je gewoon een 40 jaar oude man zonder baan, kinderen, vrouw die nog bij z'n ouders woont en zich voordoet als een Poolse chick om naar complimenten te happen.
Of gewoon een Poolse hoer die de hele dag langs de weg staat.quote:Op woensdag 16 maart 2011 14:44 schreef Fafinette het volgende:
Nee, even serieus hier
Volgens mij ben je gewoon een 40 jaar oude man zonder baan, kinderen, vrouw die nog bij z'n ouders woont en zich voordoet als een Poolse chick om naar complimenten te happen.
Ja ja, je bent braaf. Dovideniaquote:Op woensdag 16 maart 2011 14:36 schreef Oostblokker het volgende:
er zijn hier op deze site mischien 5 of 6 mensen die aardig zijn tegen mij naja 4 en voor derest is gewoon ja hoe zal ik uitleggen gemeen
ja, zo eentje die altijd heel schichtig over straat loopt en dan zodra ie binnen is meteen de pc aan zet. Eentje die op van die enge datingsites rondhangtquote:Op woensdag 16 maart 2011 14:44 schreef Fafinette het volgende:
Nee, even serieus hier
Duidelijke taal!quote:Op woensdag 16 maart 2011 14:44 schreef Fafinette het volgende:
Nee, even serieus hier
ik moest gewoon lachen om deze vage reactie.quote:Op woensdag 16 maart 2011 14:46 schreef Oostblokker het volgende:
ik heb niks verpest ik haat niemand van fok maar jouw mag ik helemaal neit ahahahah je voelt je zoo beledigd dat je bijna huilt
Tegen wie héb je het in godsnaamquote:Op woensdag 16 maart 2011 14:46 schreef Oostblokker het volgende:
ik heb niks verpest ik haat niemand van fok maar jouw mag ik helemaal neit ahahahah je voelt je zoo beledigd dat je bijna huilt
Ik weet niet zeker of dat sarcastisch was of niet.quote:
God, jouw kom ik ook in elk topic van Oostblokker tegen...quote:Op woensdag 16 maart 2011 14:45 schreef DjinN het volgende:
[..]
ja, zo eentje die altijd heel schichtig over straat loopt en dan zodra ie binnen is meteen de pc aan zet. Eentje die op van die enge datingsites rondhangt
Ja man, ik lig nu te snikken op mijn bedjequote:Op woensdag 16 maart 2011 14:46 schreef Oostblokker het volgende:
ik weet had fout..quote:Op woensdag 16 maart 2011 14:47 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaaaaa ik weet had fout
nee omdat ik zelf erna ben en erom lachquote:Op woensdag 16 maart 2011 14:49 schreef Zonder-Suiker het volgende:
Wil je nu zeggen dat daar geen enge kerels van 40 jaar zoals jij rond lopen?
Waarna?quote:Op woensdag 16 maart 2011 14:49 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
nee omdat ik zelf erna ben en erom lach
vind je wel leuk maar ze wil ook meegenietenquote:Op woensdag 16 maart 2011 14:51 schreef VerdachtParkietje het volgende:
[..]
Ik zou hem sluiten als ik jou was!
neequote:Op woensdag 16 maart 2011 14:51 schreef Frummpie het volgende:
Oostblokker, ben jij niet een kloon van viswijfje?
En wie is "ze"?quote:Op woensdag 16 maart 2011 14:51 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
vind je wel leuk maar ze wil ook meegenieten
Hoezoquote:
Hé hé hé, niet je post editten!quote:Op woensdag 16 maart 2011 14:00 schreef Oostblokker het volgende:
wie gaat op vakantie in de zomer en waar
Dit stond er:quote:Op woensdag 16 maart 2011 14:00 schreef Oostblokker het volgende:
wie gaat op vakantie in de zomer en waar
Weer een edit.quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:00 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
nee want de fun is al over weetje iemand in de maling nemen kan tegenwoordig nietmeer xd
Zo te zien is ie beter gelukt als oostblokker zelf.quote:
Jaquote:
Life's a bitch ja.quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
soms zit het mee soms zit het tegen
En op de maat van zijn muziek doet ie balletje,balletje?quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:03 schreef Oostblokker het volgende:
mijn broer is de shit is zijn muziek ja
mijn ouders zijn joegoslaven familie woont in polen dus het maakt me alebei een beetje maar ik voel het me alebeiquote:Op woensdag 16 maart 2011 15:03 schreef yvonne het volgende:
Ik vind het echt zo'n balletje-balletje-joegoslaaf
wat is balletjequote:Op woensdag 16 maart 2011 15:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
En op de maat van zijn muziek doet ie balletje,balletje?
wat ben je nou ?quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:05 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
mijn ouders zijn joegoslaven familie woont in polen dus het maakt me alebei een beetje maar ik voel het me alebei
Verkleinwoord van het woord Bal.quote:
Balletje, balletje, joegoslavische folklorequote:
Ja, je bent Slavisch, DUH.quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:05 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
mijn ouders zijn joegoslaven familie woont in polen dus het maakt me alebei een beetje maar ik voel het me alebei
balletje balletje wordt je altijd door genaait want er is nooit een balletjequote:
Ik dacht dat ze in Tsjernobyl gemaakt is.quote:
geëdit, zag dat ik een geografisch foutje had gemaaktquote:Op woensdag 16 maart 2011 15:07 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze in Tsjernobyl gemaakt is.
klopt is hij ook hij voelt zich meer yugoo mijn broerquote:Op woensdag 16 maart 2011 15:03 schreef yvonne het volgende:
Ik vind het echt zo'n balletje-balletje-joegoslaaf
quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:08 schreef DjinN het volgende:
[..]
geëdit, zag dat ik een geografisch foutje had gemaakt
"ze zijn.."quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:09 schreef Oostblokker het volgende:
bosnie is joegoslavie hahahaha teminste was geweest
bosnie is meer richting de balkan ze zijn ook oost europa maar meer richting balkan
Elke keer... kom op zeg.quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:11 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
jezus moetje me ook elke keer verbeteren
Als jij nou een keer een paar zinnen foutloos schrijft hoeven wij niet elke keer te verbeterenquote:Op woensdag 16 maart 2011 15:11 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
jezus moetje me ook elke keer verbeteren
trolololoquote:Op woensdag 16 maart 2011 15:13 schreef DjinN het volgende:
[..]
als jij nou een keer een paar zinnen foutloos schrijft hoeven wij niet elke keer te verbeteren
welneequote:
Jahaa, zeg ik, je bent Slavisch!quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:09 schreef Oostblokker het volgende:
bosnie is joegoslavie hahahaha teminste was geweest
bosnie is meer richting de balkan ze zijn ook oost europa maar meer richting balkan
polen is echt oostblok
slavisch zijn bosniers polen serviers en ga maar zoo door
Het is een grote incest zooi, JA dus.quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:15 schreef DjinN het volgende:
Polen verzuimen letters gejatte lesauto's te wissen
Familie van Oostblokker ?
oke maar dat is gewoon kut muziek luister ik nietquote:Op woensdag 16 maart 2011 15:14 schreef yvonne het volgende:
Wel leuke ES liedjes
Dus dit kun jij allemaal meezingen?
Dat was m'n vraag nietquote:Op woensdag 16 maart 2011 15:16 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
oke maar dat is gewoon kut muziek luister ik niet
Wat een KUTmuziek!quote:
mijn familie zit in polen dus kan nietquote:Op woensdag 16 maart 2011 15:15 schreef DjinN het volgende:
Polen verzuimen letters gejatte lesauto's te wissen
Familie van Oostblokker ?
holy shit een foutloze zin!quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:18 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
mijn familie zit in polen dus kan niet
mijn pa luister naar zulke oude music nu is nieuwe bosniche muziek inquote:Op woensdag 16 maart 2011 15:20 schreef yvonne het volgende:
Oh god, ze hebben d'r eigen Bosnische Trolololololololo
Er zit WEL twee fout in.quote:
Als er in dit topic een iemand in Tsjernobyl gemaakt is, dan ben jij het.quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:07 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze in Tsjernobyl gemaakt is.
ja oke laat maarquote:Op woensdag 16 maart 2011 15:22 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Er zit WEL een fout in.Hoofdletter en punt.
Faalhaasquote:Op woensdag 16 maart 2011 15:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Als er in dit topic een iemand in Tsjernobyl gemaakt is, dan ben jij het.
[ afbeelding ]
Fail.quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Als er in dit topic een iemand in Tsjernobyl gemaakt is, dan ben jij het.
[ afbeelding ]
ze is nooit weggeweestquote:Op woensdag 16 maart 2011 15:24 schreef smegmanus het volgende:
Ik kan niet wachten totdat TS terug is en weer van die prachtige topics maakt.
Nee echt.
Als je link pakt en in nieuw tabblad opent wel.quote:
Er is 1 verschil, ik spreek normaal Nederlands.quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Als je link pakt en in nieuw tabblad opent wel.
Maar inderdaad, zo doet ie het niet.
Ben je ooit weleens in Bosnië geweest?quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:26 schreef Oostblokker het volgende:
[ afbeelding ]
bosniche politie je weet chill
Pijn in mijn hart.quote:
logisch ga er elke jaar heen !quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ben je ooit weleens in Bosnië geweest?
Staat niet in z'n fobo, en nu optyfen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:28 schreef DjinN het volgende:
[..]
nou knap joh!! Je post een foto uit iemand (tomaat) z'n fobo!! Stoere jongen!!
Soms.quote:
nee maar het is overduidelijk wel een foto van hem dus, tyf ff lekker zelf op Rellende RotPuberquote:Op woensdag 16 maart 2011 15:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Staat niet in z'n fobo, en nu optyfen.
Ja natuurlijk is dat een foto van hem. Jezus.quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:30 schreef DjinN het volgende:
[..]
nee maar het is overduidelijk wel een foto van hem dus, tyf ff lekker zelf op Rellende RotPuber
Dan wil ik nu antwoord op m'n vraag, geef binnen 10 seconden de naam van de joegoslavische cola, je mag het aan je vader vragen.quote:
Ja?quote:
Gaat ie lekker?quote:
Kap es met foto's posten.quote:
hoe moet ik dat weten is gewoon cola we leven nu in 2011quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dan wil ik nu antwoord op m'n vraag, geef binnen 10 seconden de naam van de joegoslavische cola, je mag het aan je vader vragen.
Voor die Kosovo, Bosnié, servie oorlog dus.
Hup hup, schnell!
Foutquote:Op woensdag 16 maart 2011 15:33 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
hoe moet ik dat weten is gewoon cola we leven nu in 2011
Kan je dat kopen bij de Biedronka?quote:
yugococta.quote:
Waarom kan je dat niet weten? Je komt er toch zo vaak?quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:37 schreef Oostblokker het volgende:
ja dat ken ik niet weten weet me pa wel alstie thuis komt zal ik is vrage
niet elke yugo moet dat wetenquote:Op woensdag 16 maart 2011 15:37 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Waarom kan je dat niet weten? Je komt er toch zo vaak?
Dan gaan we gewoon met je mee.quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:40 schreef Oostblokker het volgende:
ze woon in bosnie jullie kennen haar nooit zien xd
Ik zou haar kantelen, 100%quote:
Ik ben niet zo héél erg geinteresseerd in balletje, balletje jugo'squote:Op woensdag 16 maart 2011 15:41 schreef Oostblokker het volgende:
ja kan jij me broer beter leren kennen en hun me nicht
quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:45 schreef yvonne het volgende:
Maar je usernaam is fout.
Had Balkanner moeten zijn
Wat wil je precies gaan meten?quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dan gaan we gewoon met je mee.
FOK!Meting in Bosnië
FOK!, staat er toch!quote:
Waarom zou ik jaloers zijn?quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:43 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Proef ik daar wat jaloezie??geef niet hoor.
meid ik kan er ook niks aandoen dat ik mooie familie heb stiekem heel diep vabinnen mag ik me nicht niet omdat ze kk lomp is maarja blijft me nichtquote:
Hoe doet je nicht lomp dan? :S :Squote:Op woensdag 16 maart 2011 15:53 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
meid ik kan er ook niks aandoen dat ik mooie familie heb stiekem heel diep vabinnen mag ik me nicht niet omdat ze kk lomp is maarja blijft me nicht
Waarom niet?quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:56 schreef smegmanus het volgende:
Beste slowchat topic van vandaag.
Oja, doe maar geen deel2 maken.
Omdat appel.quote:
quote:
quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:00 schreef Oostblokker het volgende:
als je me topic laat aanmaken laat ik je me nicht doen ik neem haar mee
quote:
Wattes?quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:00 schreef Oostblokker het volgende:
Dan wil ik jou erbij anders geen deal.quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:00 schreef Oostblokker het volgende:
als je me topic laat aanmaken laat ik je me nicht doen
dikke chantage dit jongeeeequote:Op woensdag 16 maart 2011 16:00 schreef Oostblokker het volgende:
mijn broer is wel iets voor jouwquote:
wahhahahahah xd omg maar ben bezetquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:00 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Dan wil ik jou erbij anders geen deal.
Ps. ik stink.
Oh, is het weer aan met je ex?quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:02 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
wahhahahahah xd omg maar ben bezet
Maakt mij niet uit. Na de eerste 6cm is alles nieuw.quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:02 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
wahhahahahah xd omg maar ben bezet
Ik ook.quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:04 schreef Oostblokker het volgende:
hij is lekker en ja ik versta wat hij zegt
"najjaci siquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:04 schreef Oostblokker het volgende:
hij is lekker en ja ik versta wat hij zegt
ik heb geen youtube acount en ben geen macadonier hahahaquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:05 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
"najjaci si
pozdrav iz rotterdam hollandija
zvornik "
http://www.youtube.com/user/zvornik
Ben jij dat?
waar heb jij weer overquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:09 schreef TWP het volgende:
Watch out what you wish for
Maybe your wishes will come true
Watch out who you deceive
Maybe they'll deceive you anyway
You won't kiss me tonight
Well I, I also chose you
Watch out, watch out, watch out
I want to cuddle tonight
I'll burst in flames tonight
Here in your heart
quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:11 schreef Oostblokker het volgende:
eve snel me broer de fotos weghalen anders kilt hij mij
jij kilt hem eerder jij ben tog die fucking oostblokkertjequote:
Ja, dit.quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
jij kilt hem eerder jij ben tog die fucking oostblokkertje
quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:13 schreef DjinN het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Duidelijkquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:14 schreef Oostblokker het volgende:
geef maar toe dinges met die wolkje met erbij eat me whaha als avatar.
dit is toch wel echt de grootste quatsch die je hier hebt verteldquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:14 schreef Oostblokker het volgende:
geef maar toe dinges met die wolkje met erbij eat me whaha als avater je vind me broer wel knap als je kans kreeg zou je hem wel willen ontmoeten
quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:16 schreef Oostblokker het volgende:
en owjaa ik edit niks dat doen rare mensen voor me
lieve schat, welk deel van ik heb een vriend begrijp je niet ?quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:16 schreef Oostblokker het volgende:
je kan hem niet eens krijgen whahah
als je singel wasquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:17 schreef DjinN het volgende:
[..]
lieve schat, welk deel van ik heb een vriend begrijp je niet ?
En wie zijn dan die rare mensen?quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:16 schreef Oostblokker het volgende:
en owjaa ik edit niks dat doen rare mensen voor me die een grap willen uithalen
Je lijkt inderdaad op een man ja.quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:18 schreef Oostblokker het volgende:
zoo broer zoo zuswe lijken wel heel erg op elkaar
weetje dan niet hequote:Op woensdag 16 maart 2011 16:18 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
En wie zijn dan die rare mensen?Marsmannetjes?
mischienquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:18 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Je lijkt inderdaad op een man ja.
Je bedoelt DAT?quote:
Nee dan ook niet. Al zou ik em gratis bij een pakje boter krijgen, dan nog mocht je em fijn houdenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |