Jahaa, zeg ik, je bent Slavisch!quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:09 schreef Oostblokker het volgende:
bosnie is joegoslavie hahahaha teminste was geweest
bosnie is meer richting de balkan ze zijn ook oost europa maar meer richting balkan
polen is echt oostblok
slavisch zijn bosniers polen serviers en ga maar zoo door
Het is een grote incest zooi, JA dus.quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:15 schreef DjinN het volgende:
Polen verzuimen letters gejatte lesauto's te wissen
Familie van Oostblokker ?
oke maar dat is gewoon kut muziek luister ik nietquote:Op woensdag 16 maart 2011 15:14 schreef yvonne het volgende:
Wel leuke ES liedjes
Dus dit kun jij allemaal meezingen?
Dat was m'n vraag nietquote:Op woensdag 16 maart 2011 15:16 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
oke maar dat is gewoon kut muziek luister ik niet
Wat een KUTmuziek!quote:
mijn familie zit in polen dus kan nietquote:Op woensdag 16 maart 2011 15:15 schreef DjinN het volgende:
Polen verzuimen letters gejatte lesauto's te wissen
Familie van Oostblokker ?
holy shit een foutloze zin!quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:18 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
mijn familie zit in polen dus kan niet
mijn pa luister naar zulke oude music nu is nieuwe bosniche muziek inquote:Op woensdag 16 maart 2011 15:20 schreef yvonne het volgende:
Oh god, ze hebben d'r eigen Bosnische Trolololololololo
Er zit WEL twee fout in.quote:
Als er in dit topic een iemand in Tsjernobyl gemaakt is, dan ben jij het.quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:07 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze in Tsjernobyl gemaakt is.
ja oke laat maarquote:Op woensdag 16 maart 2011 15:22 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Er zit WEL een fout in.Hoofdletter en punt.
Faalhaasquote:Op woensdag 16 maart 2011 15:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Als er in dit topic een iemand in Tsjernobyl gemaakt is, dan ben jij het.
[ afbeelding ]
Fail.quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Als er in dit topic een iemand in Tsjernobyl gemaakt is, dan ben jij het.
[ afbeelding ]
ze is nooit weggeweestquote:Op woensdag 16 maart 2011 15:24 schreef smegmanus het volgende:
Ik kan niet wachten totdat TS terug is en weer van die prachtige topics maakt.
Nee echt.
Als je link pakt en in nieuw tabblad opent wel.quote:
Er is 1 verschil, ik spreek normaal Nederlands.quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Als je link pakt en in nieuw tabblad opent wel.
Maar inderdaad, zo doet ie het niet.
Ben je ooit weleens in Bosnië geweest?quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:26 schreef Oostblokker het volgende:
[ afbeelding ]
bosniche politie je weet chill
Pijn in mijn hart.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |