logisch ga er elke jaar heen !quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ben je ooit weleens in Bosnië geweest?
Staat niet in z'n fobo, en nu optyfen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:28 schreef DjinN het volgende:
[..]
nou knap joh!! Je post een foto uit iemand (tomaat) z'n fobo!! Stoere jongen!!
Soms.quote:
nee maar het is overduidelijk wel een foto van hem dus, tyf ff lekker zelf op Rellende RotPuberquote:Op woensdag 16 maart 2011 15:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Staat niet in z'n fobo, en nu optyfen.
Ja natuurlijk is dat een foto van hem. Jezus.quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:30 schreef DjinN het volgende:
[..]
nee maar het is overduidelijk wel een foto van hem dus, tyf ff lekker zelf op Rellende RotPuber
Dan wil ik nu antwoord op m'n vraag, geef binnen 10 seconden de naam van de joegoslavische cola, je mag het aan je vader vragen.quote:
Ja?quote:
Gaat ie lekker?quote:
Kap es met foto's posten.quote:
hoe moet ik dat weten is gewoon cola we leven nu in 2011quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dan wil ik nu antwoord op m'n vraag, geef binnen 10 seconden de naam van de joegoslavische cola, je mag het aan je vader vragen.
Voor die Kosovo, Bosnié, servie oorlog dus.
Hup hup, schnell!
Foutquote:Op woensdag 16 maart 2011 15:33 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
hoe moet ik dat weten is gewoon cola we leven nu in 2011
Kan je dat kopen bij de Biedronka?quote:
yugococta.quote:
Waarom kan je dat niet weten? Je komt er toch zo vaak?quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:37 schreef Oostblokker het volgende:
ja dat ken ik niet weten weet me pa wel alstie thuis komt zal ik is vrage
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |