Lekker in de kas werken dus voor 2 euro per uurquote:Op woensdag 16 maart 2011 14:03 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
kan niet moet weer werk zoeken in hollandia
klopt zo zus zo broerquote:Op woensdag 16 maart 2011 14:03 schreef stevenmac26 het volgende:
is je broer net zo achterlijk als jij bent?
leuk he ik weetquote:Op woensdag 16 maart 2011 14:04 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Lekker in de kas werken dus voor 2 euro per uur
was ik dan met jouw schuur bezig wist ik nietquote:Op woensdag 16 maart 2011 14:05 schreef wise het volgende:
Ja, kan niet wachten tot vrijdag. Kan je mooi verder met het metselen van mijn schuur
klopt is wel koud maja ben toch weer vrijdag terugquote:Op woensdag 16 maart 2011 14:08 schreef gamezz het volgende:
Wel koud in Polen, in Nederland hebben we nu tenminste lente weer.
goed geraden zoals ik zei zoo broer zoo zusquote:Op woensdag 16 maart 2011 14:06 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Ook hij vergeet de hoofdletters dus
waar heb jij het overquote:Op woensdag 16 maart 2011 14:11 schreef das_phantom het volgende:
Ok, bedankt weer he, tot volgende keer?
doe maar niet want ik kom toch wel terugquote:Op woensdag 16 maart 2011 14:12 schreef Zonder-Suiker het volgende:
Ik stem voor om een grote muur in duitsland neer te zetten, dan kan ze niet meer terug.
quote:
Heineken lieverd, Heinekenquote:
domme doosquote:
klopt ik ben gewoon in nederland maar is leuk om te liegenquote:Op woensdag 16 maart 2011 14:21 schreef Zonder-Suiker het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/IP-adres
Interessant plaatje. beweegt zoveel enzo daarom wilt iedereen even goed kijken.quote:Op woensdag 16 maart 2011 14:21 schreef Oostblokker het volgende:
ik zeg mongooltjes ik woon in rotterdam ik weet niet eens wat ip is
http://nl.wikipedia.org/wiki/IP-adresquote:Op woensdag 16 maart 2011 14:21 schreef Oostblokker het volgende:
ik zeg mongooltjes ik woon in rotterdam ik weet niet eens wat ip is
Wat is er nu leuk aan om te zeggen dat je in polen bentquote:Op woensdag 16 maart 2011 14:22 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
klopt ik ben gewoon in nederland maar is leuk om te liegenvooral op een fok site
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |