Lekker in de kas werken dus voor 2 euro per uurquote:Op woensdag 16 maart 2011 14:03 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
kan niet moet weer werk zoeken in hollandia
klopt zo zus zo broerquote:Op woensdag 16 maart 2011 14:03 schreef stevenmac26 het volgende:
is je broer net zo achterlijk als jij bent?
leuk he ik weetquote:Op woensdag 16 maart 2011 14:04 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Lekker in de kas werken dus voor 2 euro per uur
was ik dan met jouw schuur bezig wist ik nietquote:Op woensdag 16 maart 2011 14:05 schreef wise het volgende:
Ja, kan niet wachten tot vrijdag. Kan je mooi verder met het metselen van mijn schuur
klopt is wel koud maja ben toch weer vrijdag terugquote:Op woensdag 16 maart 2011 14:08 schreef gamezz het volgende:
Wel koud in Polen, in Nederland hebben we nu tenminste lente weer.
goed geraden zoals ik zei zoo broer zoo zusquote:Op woensdag 16 maart 2011 14:06 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Ook hij vergeet de hoofdletters dus
waar heb jij het overquote:Op woensdag 16 maart 2011 14:11 schreef das_phantom het volgende:
Ok, bedankt weer he, tot volgende keer?
doe maar niet want ik kom toch wel terugquote:Op woensdag 16 maart 2011 14:12 schreef Zonder-Suiker het volgende:
Ik stem voor om een grote muur in duitsland neer te zetten, dan kan ze niet meer terug.
quote:
Heineken lieverd, Heinekenquote:
domme doosquote:
klopt ik ben gewoon in nederland maar is leuk om te liegenquote:Op woensdag 16 maart 2011 14:21 schreef Zonder-Suiker het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/IP-adres
Interessant plaatje. beweegt zoveel enzo daarom wilt iedereen even goed kijken.quote:Op woensdag 16 maart 2011 14:21 schreef Oostblokker het volgende:
ik zeg mongooltjes ik woon in rotterdam ik weet niet eens wat ip is
http://nl.wikipedia.org/wiki/IP-adresquote:Op woensdag 16 maart 2011 14:21 schreef Oostblokker het volgende:
ik zeg mongooltjes ik woon in rotterdam ik weet niet eens wat ip is
Wat is er nu leuk aan om te zeggen dat je in polen bentquote:Op woensdag 16 maart 2011 14:22 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
klopt ik ben gewoon in nederland maar is leuk om te liegenvooral op een fok site
zoals ik zei ik vind liegen leuk en mensen in de maling nemen want kijk als je op internet bent iedereen geloofje en dan kan ik lachen achter me pcquote:Op woensdag 16 maart 2011 14:24 schreef DjinN het volgende:
we hadden alles allang door hoorJammer dat het vermoeden van 90% hier juist bleek te zijn:
je bent een liegend kutwijf ofwel een verdomd goede troll
Kijk en daar ga je weer in de foutquote:Op woensdag 16 maart 2011 14:25 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
zoals ik zei ik vind liegen leuk en mensen in de maling nemen want kijk als je op internet bent iedereen geloofje en dan kan ik lachen achter me pc
quote:Op woensdag 16 maart 2011 14:26 schreef DjinN het volgende:
[..]
Kijk en daar ga je weer in de foutEr waren namelijk maar erg weinig mensen die jou echt geloofden
wij ookquote:Op woensdag 16 maart 2011 14:26 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
ik heb toch wel gelachen achter me pc xd
nou dan hebben we alemaal ons zin gehadquote:Op woensdag 16 maart 2011 14:26 schreef DjinN het volgende:
[..]
wij ookGeloof mij maar, wij hebben nog harder om jou gelachen
maakte maar grapje hoor ben in nederland pas in de zomer ga ik op vakantie maar dan kom ik ook niet op internet enzo wou iedereen hier in de maling nemen zodat ik kon lachen behlave jouw dan want jij bent liefquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |