Ja ja, je bent braaf. Dovideniaquote:Op woensdag 16 maart 2011 14:36 schreef Oostblokker het volgende:
er zijn hier op deze site mischien 5 of 6 mensen die aardig zijn tegen mij naja 4 en voor derest is gewoon ja hoe zal ik uitleggen gemeen
ja, zo eentje die altijd heel schichtig over straat loopt en dan zodra ie binnen is meteen de pc aan zet. Eentje die op van die enge datingsites rondhangtquote:Op woensdag 16 maart 2011 14:44 schreef Fafinette het volgende:
Nee, even serieus hier
Volgens mij ben je gewoon een 40 jaar oude man zonder baan, kinderen, vrouw die nog bij z'n ouders woont en zich voordoet als een Poolse chick om naar complimenten te happen.
Duidelijke taal!quote:Op woensdag 16 maart 2011 14:44 schreef Fafinette het volgende:
Nee, even serieus hier
Volgens mij ben je gewoon een 40 jaar oude man zonder baan, kinderen, vrouw die nog bij z'n ouders woont en zich voordoet als een Poolse chick om naar complimenten te happen.
ik moest gewoon lachen om deze vage reactie.quote:Op woensdag 16 maart 2011 14:46 schreef Oostblokker het volgende:
ik heb niks verpest ik haat niemand van fok maar jouw mag ik helemaal neit ahahahah je voelt je zoo beledigd dat je bijna huilt
Tegen wie héb je het in godsnaamquote:Op woensdag 16 maart 2011 14:46 schreef Oostblokker het volgende:
ik heb niks verpest ik haat niemand van fok maar jouw mag ik helemaal neit ahahahah je voelt je zoo beledigd dat je bijna huilt
Ik weet niet zeker of dat sarcastisch was of niet.quote:
God, jouw kom ik ook in elk topic van Oostblokker tegen...quote:Op woensdag 16 maart 2011 14:45 schreef DjinN het volgende:
[..]
ja, zo eentje die altijd heel schichtig over straat loopt en dan zodra ie binnen is meteen de pc aan zet. Eentje die op van die enge datingsites rondhangt
Ja man, ik lig nu te snikken op mijn bedjequote:Op woensdag 16 maart 2011 14:46 schreef Oostblokker het volgende:
ik weet had fout..quote:Op woensdag 16 maart 2011 14:47 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaaaaa ik weet had fout
nee omdat ik zelf erna ben en erom lachquote:Op woensdag 16 maart 2011 14:49 schreef Zonder-Suiker het volgende:
Wil je nu zeggen dat daar geen enge kerels van 40 jaar zoals jij rond lopen?
Waarna?quote:Op woensdag 16 maart 2011 14:49 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
nee omdat ik zelf erna ben en erom lach
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |