en dat vind je heel raar ?quote:Op woensdag 16 maart 2011 14:36 schreef Oostblokker het volgende:
er zijn hier op deze site mischien 5 of 6 mensen die aardig zijn tegen mij naja 4 en voor derest is gewoon ja hoe zal ik uitleggen gemeen
we don't carequote:Op woensdag 16 maart 2011 14:38 schreef Oostblokker het volgende:
dit is alemaal waar je hoef niet te geloven
ben erna geboren in nederland mijn ouders komen uit bosnie en heb familie in polen heb 1 broer 2 halfbroertjes genoeg aan
niks ergs aan tochquote:Op woensdag 16 maart 2011 14:39 schreef Zonder-Suiker het volgende:
Tja, je eerste topic: zwanger of niet
"de begin"quote:Op woensdag 16 maart 2011 14:40 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
oke als je me niet mag praat dan nietmeer tegen mij je haate me als sinds de begin
Zullen we samen Oostblokkertje gaan pesten?quote:Op woensdag 16 maart 2011 14:41 schreef DjinN het volgende:
ik voel me niet beledigd hoorMoet wel wat meer gebeuren dan een beetje gekakel van 2 pokkepubers om mij te beledigen
"haate"quote:
Zou ik ook zeggen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 14:41 schreef DjinN het volgende:
ik voel me niet beledigd hoorMoet wel wat meer gebeuren dan een beetje gekakel van 2 pokkepubers om mij te beledigen
mwah verleidelijk maar ze heeft het toch al voor zichzelf verpest nuquote:Op woensdag 16 maart 2011 14:43 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Zullen we samen Oostblokkertje gaan pesten?
Samengevat: kansloos.quote:Op woensdag 16 maart 2011 14:44 schreef Fafinette het volgende:
Nee, even serieus hier
Volgens mij ben je gewoon een 40 jaar oude man zonder baan, kinderen, vrouw die nog bij z'n ouders woont en zich voordoet als een Poolse chick om naar complimenten te happen.
Of gewoon een Poolse hoer die de hele dag langs de weg staat.quote:Op woensdag 16 maart 2011 14:44 schreef Fafinette het volgende:
Nee, even serieus hier
Volgens mij ben je gewoon een 40 jaar oude man zonder baan, kinderen, vrouw die nog bij z'n ouders woont en zich voordoet als een Poolse chick om naar complimenten te happen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |