zoals ik zei ik vind liegen leuk en mensen in de maling nemen want kijk als je op internet bent iedereen geloofje en dan kan ik lachen achter me pcquote:Op woensdag 16 maart 2011 14:24 schreef DjinN het volgende:
we hadden alles allang door hoorJammer dat het vermoeden van 90% hier juist bleek te zijn:
je bent een liegend kutwijf ofwel een verdomd goede troll
Kijk en daar ga je weer in de foutquote:Op woensdag 16 maart 2011 14:25 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
zoals ik zei ik vind liegen leuk en mensen in de maling nemen want kijk als je op internet bent iedereen geloofje en dan kan ik lachen achter me pc
quote:Op woensdag 16 maart 2011 14:26 schreef DjinN het volgende:
[..]
Kijk en daar ga je weer in de foutEr waren namelijk maar erg weinig mensen die jou echt geloofden
wij ookquote:Op woensdag 16 maart 2011 14:26 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
ik heb toch wel gelachen achter me pc xd
nou dan hebben we alemaal ons zin gehadquote:Op woensdag 16 maart 2011 14:26 schreef DjinN het volgende:
[..]
wij ookGeloof mij maar, wij hebben nog harder om jou gelachen
maakte maar grapje hoor ben in nederland pas in de zomer ga ik op vakantie maar dan kom ik ook niet op internet enzo wou iedereen hier in de maling nemen zodat ik kon lachen behlave jouw dan want jij bent liefquote:
hij werkt in albert heijnquote:Op woensdag 16 maart 2011 14:27 schreef Zonder-Suiker het volgende:
Wat voor werk heeft je broer dan?
geef het nou maar opquote:Op woensdag 16 maart 2011 14:28 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
maakte maar grapje hoor ben in nederland pas in de zomer ga ik op vakantie maar dan kom ik ook niet op internet enzo wou iedereen hier in de maling nemen zodat ik kon lachen behlave jouw dan want jij bent lief
waar de fuck heb je over xdquote:Op woensdag 16 maart 2011 14:29 schreef DjinN het volgende:
[..]
geef het nou maar opHier ben je volledig uitgekotst nu
Tsjaquote:Op woensdag 16 maart 2011 14:23 schreef Oostblokker het volgende:
maak mij geen reet uit wie mij vind maar is leuk om te liegen maja fun is over
Dat we trolls en leugenaars zoals jij hier niet hoeven. Daar sta je vanaf nu namelijk om bekend en dat zal echt niet veranderenquote:
kanquote:Op woensdag 16 maart 2011 14:29 schreef Zonder-Suiker het volgende:
Ik weet wat polen doen.
Ze krijgen contant uitbetaald en diezelfde dag gaat al dat geld op aan drank wat ze in slaan
Je zit in ONZ he?quote:Op woensdag 16 maart 2011 14:30 schreef DjinN het volgende:
[..]
Dat we trolls en leugenaars zoals jij hier niet hoeven. Daar sta je vanaf nu namelijk om bekend en dat zal echt niet veranderenMet andere woorden: niemand moet je meer dus dag meisje
het stereotype pool kom je zo niet ten goede helaas.quote:Op woensdag 16 maart 2011 14:25 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
zoals ik zei ik vind liegen leuk en mensen in de maling nemen want kijk als je op internet bent iedereen geloofje en dan kan ik lachen achter me pc
was grapje geweest hoorquote:Op woensdag 16 maart 2011 14:30 schreef DjinN het volgende:
[..]
Dat we trolls en leugenaars zoals jij hier niet hoeven. Daar sta je vanaf nu namelijk om bekend en dat zal echt niet veranderenMet andere woorden: niemand moet je meer dus dag meisje
aangezien ik weet hoe het er hier aan toe gaat (na +- al 7 jaar hier rond te hangen) en dat ik weet wat er met clones en leugenaars gebeurd.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |