jij kilt hem eerder jij ben tog die fucking oostblokkertjequote:
Ja, dit.quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
jij kilt hem eerder jij ben tog die fucking oostblokkertje
quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:13 schreef DjinN het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Duidelijkquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:14 schreef Oostblokker het volgende:
geef maar toe dinges met die wolkje met erbij eat me whaha als avatar.
dit is toch wel echt de grootste quatsch die je hier hebt verteldquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:14 schreef Oostblokker het volgende:
geef maar toe dinges met die wolkje met erbij eat me whaha als avater je vind me broer wel knap als je kans kreeg zou je hem wel willen ontmoeten
quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:16 schreef Oostblokker het volgende:
en owjaa ik edit niks dat doen rare mensen voor me
lieve schat, welk deel van ik heb een vriend begrijp je niet ?quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:16 schreef Oostblokker het volgende:
je kan hem niet eens krijgen whahah
als je singel wasquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:17 schreef DjinN het volgende:
[..]
lieve schat, welk deel van ik heb een vriend begrijp je niet ?
En wie zijn dan die rare mensen?quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:16 schreef Oostblokker het volgende:
en owjaa ik edit niks dat doen rare mensen voor me die een grap willen uithalen
Je lijkt inderdaad op een man ja.quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:18 schreef Oostblokker het volgende:
zoo broer zoo zuswe lijken wel heel erg op elkaar
weetje dan niet hequote:Op woensdag 16 maart 2011 16:18 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
En wie zijn dan die rare mensen?Marsmannetjes?
mischienquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:18 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Je lijkt inderdaad op een man ja.
Je bedoelt DAT?quote:
Nee dan ook niet. Al zou ik em gratis bij een pakje boter krijgen, dan nog mocht je em fijn houdenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |