niet elke yugo moet dat wetenquote:Op woensdag 16 maart 2011 15:37 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Waarom kan je dat niet weten? Je komt er toch zo vaak?
Dan gaan we gewoon met je mee.quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:40 schreef Oostblokker het volgende:
ze woon in bosnie jullie kennen haar nooit zien xd
Ik zou haar kantelen, 100%quote:
Ik ben niet zo héél erg geinteresseerd in balletje, balletje jugo'squote:Op woensdag 16 maart 2011 15:41 schreef Oostblokker het volgende:
ja kan jij me broer beter leren kennen en hun me nicht
quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:45 schreef yvonne het volgende:
Maar je usernaam is fout.
Had Balkanner moeten zijn
Wat wil je precies gaan meten?quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dan gaan we gewoon met je mee.
FOK!Meting in Bosnië
FOK!, staat er toch!quote:
Waarom zou ik jaloers zijn?quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:43 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Proef ik daar wat jaloezie??geef niet hoor.
meid ik kan er ook niks aandoen dat ik mooie familie heb stiekem heel diep vabinnen mag ik me nicht niet omdat ze kk lomp is maarja blijft me nichtquote:
Hoe doet je nicht lomp dan? :S :Squote:Op woensdag 16 maart 2011 15:53 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
meid ik kan er ook niks aandoen dat ik mooie familie heb stiekem heel diep vabinnen mag ik me nicht niet omdat ze kk lomp is maarja blijft me nicht
Waarom niet?quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:56 schreef smegmanus het volgende:
Beste slowchat topic van vandaag.
Oja, doe maar geen deel2 maken.
Omdat appel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |