quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:55 schreef Splackavellie02 het volgende:
UFC 128 van aankomende zaterdag is weer behoorlijk stacked. Tijd voor picks?
Mauricio Rua vs. Jon Jones:
Als hij zijn A-game brengt, is Shogun de beste LHW ter wereld. Ik zou de 2005 Shogun als favoriet zien tegenover praktisch iedereen, en de geduldige Shogun uit de Machida-gevechten was misschien nog beter. Helaas komt Shogun van weer een knieblessure en operatie, en de laatste keer dat dat gebeurde, verloor hij van Forrest Griffin. Daarbij helpt het niet dat Jones een goede style-matchup is.
Jones heeft een gigantische reach (iets waar Shogun tegen Forrest ook problemen mee had), is bijna net zo explosief als Shogun was in 2005 en heeft een top game waar de beste worstelaars uit de divisie geen antwoord op hadden. Shogun is geen geweldige worstelaar, dus de kans is heel groot dat hij op zijn rug eindigt en ellebogen gaat eten. Shogun heeft indrukwekkende sweeps, maar het is lastig iemand te sweepen die constant zijn ellebogen in je gezicht smijt.
Aan de andere kant vecht Jones wel op korte termijn, maar ik kreeg niet echt het idee dat hij erg veel damage heeft opgelopen tegen Bader. Daarbij was zijn teamgenoot al aan het trainen voor Shogun, dus zal Greg Jackson al een gameplan hebben waar Jones gebruik van kan maken.
Ik hoop de oude Shogun te zien zaterdag, maar de veiligere pick is toch Jon Jones, waarschijnlijk bij decision of late submission.
Urijah Faber vs. Eddie Wineland
Geweldig gevecht! Beiden zijn behoorlijk explosief en zonder echt duidelijke zwakheden. Ik denk dat Faber te sterk is. Kandidaat voor Fight of the Night. Faber met (T)KO of submission.
Jim Miller vs. Kamal Shalorus: no-brainer. Miller is een van de besten ter wereld. Submission win.
Nate Marquardt vs. Dan Miller: Marquardt is beter in elk opzicht, Miller is net boven gemiddeld. Ik ga voor een decision.
Cro cop vs. Brendan Schaub: Cro cop is done. Hij is te oud om nieuwe truukjes te leren, en te langzaam om op zijn oude truukjes te leunen.
Verder:
Luiz Cane vs. Elliott Marshall
Ricardo Almeida vs. Myke Pyle
Kurt Pellegrino vs. Gleison Tibau: ook kanshebber voor Fight of the Night!
Joseph Benavidez vs. Ian Loveland: no-brainer, Benavidez heeft alleen van Cruz verloren, en de laatste keer was het een split decision. Benavidez is een wereldtopper en zou niet weg gestopt mogen worden op de prelims.
Holy shit, dat is idd zware GnP!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:03 schreef Mujahedine het volgende:
Ground'n'Pound:
Ik denk overigens dat Rua gaat winnen tegen Jones. Jones is nog nooit echt diep moeten gaan en de ervaring van Rua zal volgens mij de doorslag geven. Shalorus geef ik ook nog wel een kans tegen Miller.Verder ga ik wel akkoord met de predictions op Faber, Schaub, Marquardt en Benavidez.
Holy mek, KO OTNquote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:03 schreef Mujahedine het volgende:
Ground'n'Pound:
Ik denk overigens dat Rua gaat winnen tegen Jones. Jones is nog nooit echt diep moeten gaan en de ervaring van Rua zal volgens mij de doorslag geven. Shalorus geef ik ook nog wel een kans tegen Miller.Verder ga ik wel akkoord met de predictions op Faber, Schaub, Marquardt en Benavidez.
I'll say, that would be an awesome fightquote:"It'll be very good, I'm looking forwards to know how it'll be like, I've never had issues with anybody, I've always respected everybody, but as a professional I believe it'd be interesting fighting Brock Lesnar. I don't agree that Brock is the second on the ranking, it doesn't make sense. This fight would be interesting so I put Brock on the place where he was supposed to be. It really doesn't make any sense."
Ik vrees dat hij hem heel erg onderschat.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:05 schreef Hooidraad het volgende:
Antonio Silva wants to put Brock Lesnar in his place
[..]
I'll say, that would be an awesome fight
x2quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:15 schreef Brawler het volgende:
Maurício Rua vs. Jon Jones
Urijah Faber vs. Eddie Wineland
Jim Miller vs. Kamal Shalorus
Nate Marquardt vs. Dan Miller
Mirko Filipovic vs. Brendan Schaub
Ik denk niet dat het op late leeftijd nog aan te leren is hoe je op het ontvangen van stoten moet reageren. Brock is altijd al gigantisch geweest, en het zou me niets verbazen als hij altijd de bully is geweest die de stoten uitdeelde. Daarnaast wordt er bij worstelen alleen gegrappled, en daarna is hij naar WWE gegaan, waar alles nep is. Ik denk dat de kans groot is dat Brock nooit in een echt gevecht is geweest voor hij in MMA begon. Hij heeft in dat geval tot na zijn dertigste nooit echt een gevecht meegemaakt, en dat uit zich in hoe zijn lichaam reageert wanneer hij harde stoten ontvangt. Dat is een natuurlijke reactie voor iedereen, behalve professionele vechters. En Brock is volgens mij geen echte vechter, maar een bully.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:09 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Ik vrees dat hij hem heel erg onderschat.
Als er iets duidelijk gaat worden in het gevecht met Dos Santos dan is het wel of Brock geleerd heeft van het ontvangen van stoten. Hij was bang om geraakt te worden, als hij dat niet meer is dan zie ik hem Dos Santos op de grond pleuren alsof het niks is en kapot beuken.
Dan verslaat hij daarna Silva ook wel.
Bas Rutten heeft ergens in een filmpje uitgelegd dat er simpele trainingen zijn om iemand dit heel snel op te laten pikken. Binnen een paar minuten zijn je eerste reflexen al aangepast.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:34 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het op late leeftijd nog aan te leren is hoe je op het ontvangen van stoten moet reageren. Brock is altijd al gigantisch geweest, en het zou me niets verbazen als hij altijd de bully is geweest die de stoten uitdeelde. Daarnaast wordt er bij worstelen alleen gegrappled, en daarna is hij naar WWE gegaan, waar alles nep is. Ik denk dat de kans groot is dat Brock nooit in een echt gevecht is geweest voor hij in MMA begon. Hij heeft in dat geval tot na zijn dertigste nooit echt een gevecht meegemaakt, en dat uit zich in hoe zijn lichaam reageert wanneer hij harde stoten ontvangt. Dat is een natuurlijke reactie voor iedereen, behalve professionele vechters. En Brock is volgens mij geen echte vechter, maar een bully.
Hopen dat Lesnar het inmiddels ook heeft bekeken ^^quote:
Sad but true. De trucjes van Mirko zijn al jarenlang hetzelfde, niet moeilijk om daar je gameplan op af te stemmen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 07:16 schreef slashdotter3 het volgende:
Brendan Schaub over z'n dagelijkse training voor z'n partij tegen Crocop:
http://bleacherreport.com(...)or-success-right-now
To show what kind of camp I have right nowmy rounds today, I did five rounds with Shane Carwin, Todd Duffee, Nate Marquardt, Ovince St. Preux and Georges St. Pierre. So, pretty tough rounds, I just think, overall, my whole game has improved and Im working on everything my wrestling, jiu-jitsu, boxing, and with the passion I have for this sport, Im getting better quickly.
=================================
Met zoveel UFC veteranen met hun bewezen technieken, tips & trucs is Brendan dagelijks aan het sparren![]()
Pakken we nu weer Crocop's training erbij:
![]()
=================================
Crocop is fucked
Enige manier om te winnen is z'n (voorspelbare en tegenwoordig langzame) LHK.
ff kijken hoeveel ik ga inzetten tegen Crocop bij UniBet. Dit moet easy money zijn.
Holy Phack... that is some serious Deer Ground 'n Pound.quote:
Beetje wel, al was die slam anders (Arona had bijna een triangle aangezet).quote:
Ja ok, het was niet helemaal hetzelfde natuurlijk, maar ik zag gelijk die slam weer voor mequote:Op woensdag 16 maart 2011 16:08 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Beetje wel, al was die slam anders (Arona had bijna een triangle aangezet).
Het meest lijkt hij nog wel op Nogueira vs Bob Sapp en Alan Belcher vs Patrick Cote.
Wtf?quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:13 schreef Fyodor het volgende:
Totale waanzin:
Bobby Lashley to Fight a Middleweight With an 8-7 Record
quote:Do not miss Inside MMA this Friday. @BasRuttenMMA will be in San Jose for exclusive sit-down with @CokerSF
Hehe die Bas is toch weer de man he. Van het weekend is hij alweer hier om United Glory te presenteren. Saki en Siyar Bahadurzada komen weer in actie!quote:
Wanderlei vs. Vitor dus, als het aan Dana White ligtquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:50 schreef Cardizzle14 het volgende:
Zag Wanderlei vanmorgen redelijk wat berichten retweeten op twitter over een gevecht met Chris Leben, weet iemand daar de aanleiding van?
Hij wil nu dus Sonnen, Bisping en Leben, ben benieuwd wat hij nu nog kan naar zo'n lange afwezigheid..
Fortune favors the boldquote:Op donderdag 17 maart 2011 12:22 schreef Geo3kant het volgende:
Wow! Die dude mag gewoon opkomen met Jon Jonesdie gasten die schooien om kaartjes hebben al wat lef maar deze gast.. damn
Ja, wat een mongool. Wilde even interessant doen door Jones zo voor het blok te zetten. Natuurlijk denkt ie dat ie kan winnen.quote:Die laatste vraag, Do you really.. REALLY think you can beat Shogun
Wilde het net zeggen:quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:39 schreef Fyodor het volgende:
BJ Penn vs. Jon Fitch II Set For UFC 132
Eens kijken of ik geld kan inzetten op de uitkomst decision
quote:UFC 132: BJ Penn vs Jon Fitch rematch booked for July 2
Let's try this again, shall we?
B.J. Penn and Jon Fitch have both agreed to a rematch of their hotly contested UFC 127 bout that ended in a controversial draw back on Feb 26 in Australia. This time, the two will clash at UFC 132, which is tentatively scheduled for July 2 in Las Vegas.
The promotion announced the pending match-up late last night.
Their first bout was put together to determine a number one contender to the welterweight title. However, after 15 minutes of grueling battle, neither one of the two had clearly gained the upper hand, at least not in the eyes of the judges sitting cage side.
Immediately following the decision, Penn noted that if all involved wanted a rematch he would oblige but his tone and overall demeanor suggested otherwise.
He even hinted at a possible retirement from the sport.
We can officially put that speculation to rest, which was "greatly exaggerated" to begin with according to the fight announcement, and gear up for what should be an epic rematch... right?
While Penn came out of the first fight with an extended vacation on his brain, Jon Fitch was ready to climb right back in the cage for another three rounds to determine who the best man really is.
Looks like he's getting his wish.
Long considered the best welterweight in the world not named Georges St. Pierre, the Indiana native has been slowly but steadily working his way back to another shot at the 170-pound gold that has eluded him for so long.
He let another chance at said belt slip through the cracks by not getting the job done "Down Under." What are the chances he lets it happen twice in a row?
UFC 132 has not been officially announced by the promotion but is expected to take place on July 2, 2011, in Las Vegas, NV. Penn vs. Fitch 2 is presumably the main event, although that is, of course, subject to change.
Melvin Guillard vs. Shane Roller is also rumored for the event at this time.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 09:36 schreef Splackavellie02 het volgende:
Mijn pick voor zaterdag is Jones, maar ik hoop echt dat we de oude Shogun te zien krijgen en dat Jones gestrekt op de grond eindigt. Die jongen is pas 23, en krijgt nog genoeg kansen om een titel te winnen. Ik zou het nu wel fijn vinden Shogun eindelijk een tijdje aan de top te zien
Welke filmpje? Om wat voor trainingen gaat dat?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:38 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Bas Rutten heeft ergens in een filmpje uitgelegd dat er simpele trainingen zijn om iemand dit heel snel op te laten pikken. Binnen een paar minuten zijn je eerste reflexen al aangepast.
quote:
Lolquote:Op donderdag 17 maart 2011 09:36 schreef Splackavellie02 het volgende:
Heeft iemand de pressconferentie al gezien? http://www.ufc.com/media/ufc-128-press-conference
Die staredown van Jones was wel echt een fail
Ik ben wat realistischer, ik hoop dat hij niet te lelijk verliest. Meer zit er niet in vrees ik.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:43 schreef Fenomeno het volgende:
Op sherdog en cagepotato veel mensen die denken dat cro cop schaub gaat pakken, hebben die gasten cro cop sinds pride niet meer zien vechten ofzo
kws 15 heeft een half uurtje vertragingquote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:36 schreef THEFXR het volgende:
KSW 15 begint straks om 20.00 uur.
jammer dat de pta livestream is gecanceld
fuck, nu je het zegt, even de aflevering kijken, with bassiequote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:26 schreef Tazmaniac het volgende:
Zijn er nog Fokkers! die hun picks moeten maken?? We zijn tot nu toe met 17
Inside MMA 'Special Edition' was trouwens zeer interessant om te zien!!
Zo had Strikeforce 1 medewerker die alle marketing deed, UFC heeft er 25!!
Strikeforce will be BOOMING by the end of the year!!
zag dat Saki alweer mee deed, die is snel hersteld van die breukquote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:45 schreef Tazmaniac het volgende:
Errol Zimmerman zojuist de arm van zijn tegenstander gebroken.
Toepasselijk gezien zijn nickname "The Boencrusher"
ik trekquote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:51 schreef Hoogstaande het volgende:
Gaan nog meer mensen doortrekken vanavond?
Ik was van plan het evenement vanavond eens live te kijken
Ik bedoelde wakker blijvenquote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:12 schreef Tazmaniac het volgende:
Breaking: Greg Jackson en Jon Jones hebben een auto dief gearresteerd vanmiddag
Verhaal zal binnen half uur wel op elke MMA website te lezen zijn.
Jackson sprint Greg voorbij?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:36 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Double leg, armbar en leglock. Arme dief!![]()
Verslag van Jon Jones op z'n twitter
Actiefoto op: http://plixi.com/p/85308358
Humor trouwens: Volgens Jones was Mike Winklejohn de eerste die achter de dief aan rende, daarna Greg Jackson, Jones was even stomverbaasd en zette toen ook de achtervolging in.
Als je daarna die video bekijkt beschrijft Greg dat Jackson hun voorbij spurt (terwijl ze al een voorsprong hadden) en als eerste bij de dief is.
Denk dat Joe Rogan er tijdens de show nog wat over zal zeggen.
oeffff, die met dat korte rooie haar,nam ik toch doggyquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:07 schreef slashdotter3 het volgende:
Bas Rutten doet live verslag op z'n twitter van Ultimate Glory 12 waar hij de announcer is.
http://twitter.com/#!/BasRuttenMMA
En de live foto's:
http://www.yfrog.com/froggy.php?username=BasRuttenMMA
Koop je dan die PPV ? Of heb je een gratis stream? Of doelde je op de gratis facebook fights?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:51 schreef Hoogstaande het volgende:
Gaan nog meer mensen doortrekken vanavond?
Ik was van plan het evenement vanavond eens live te kijken
Laatste twee.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:17 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Koop je dan die PPV ? Of heb je een gratis stream? Of doelde je op de gratis facebook fights?
Commerciële zender zeker?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:31 schreef Splackavellie02 het volgende:
Hoe laat begint het vanavond? Ik heb namelijk sterk het vermoeden dat het vanavond live op tv is hier in Belgie.. Er staat UFC marathon gepland van 20:30 tot 04:00. Het begon met UFC 126, en UFC 127 is nu bezig.
Zou wel echt kicken zijn als ik het zometeen gewoon live kan kijken
Ja, Gunktv heet het, maar ik kan nergens vinden of UFC 128 straks live komt. Ik weet uit ervaring wel dat events in de week erna nog een aantal keer herhaald worden, maar het live kijken zou wel echt leuk zijn.quote:
Als straks 128 eventueel live zou worden uitgezonden dan is het zonder ondertiteling lijkt mequote:
De subs zijn gelukkig van betere kwaliteit dan die van RTL.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:46 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Als straks 128 eventueel live zou worden uitgezonden dan is het zonder ondertiteling lijkt me
Mwah, niet echt hoor..quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:49 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
De subs zijn gelukkig van betere kwaliteit dan die van RTL.
Ugh, vreselijk altijd die nederlandse vertalingenquote:Op zondag 20 maart 2011 00:04 schreef Splackavellie02 het volgende:
Mwah, niet echt hoor..
"Read naked choke"
"Wurggreep achterlangs"
Misschien toch welquote:Voor het eerst is een Nederlandstalige zender erin geslaagd om UFC uitzendrechten te bemachtigen. Het gaat om de Belgisch-Vlaamse zender GUNKtv, die zich vooral richt op het game- en muziekgebeuren, maar nu dus ook op het UFC. De zender had al de rechten op het WWE en LFL en doet daar nu nog eens de exclusieve UFC rechten bovenop. Met deze rechten zal GUNKtv het komende jaar maar liefst 20 UFC evenementen live gaan uitzenden. Het eerste event zal het UFC 119 zijn tussen Frank Mir en Cro Cop in Indianapolis, USA. Elke dinsdagavond is er op GUNKtv ook eclusief de serie The Ultimate Fighter.
Mwah, bericht van Geo3kant geeft wel hoopquote:Op zondag 20 maart 2011 00:26 schreef Hooidraad het volgende:
Om 4 uur is de UFC-marathon afgelopen, lijkt me niet dat 128 er dan nog achteraan komt.
Mwah, nog 3,5 uur te gaan, en UFC 128 is al begonnen. Main cards duren toch altijd ca. 2 uur?quote:Op zondag 20 maart 2011 00:26 schreef Hooidraad het volgende:
Om 4 uur is de UFC-marathon afgelopen, lijkt me niet dat 128 er dan nog achteraan komt.
Huh? Wat zijn ze vroeg dit keer, normaal gesproken begint de main card pas om 4 uurquote:Op zondag 20 maart 2011 00:30 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Mwah, nog 3,5 uur te gaan, en UFC 128 is al begonnen. Main cards duren toch altijd ca. 2 uur?
De Sherdog play-by-play is al bij het tweede gevecht.quote:Op zondag 20 maart 2011 00:35 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Huh? Wat zijn ze vroeg dit keer, normaal gesproken begint de main card pas om 4 uur
Joe Rogan zei net al dat het wel eens zo erg was dat hij bij het wegen netjes 155 woog en fight time 188 lbs.. (of andersom, normaal 188 en cut 155).. welke het ook was het is bizar.quote:Op zondag 20 maart 2011 01:15 schreef Splackavellie02 het volgende:
Wat een monster is Tibau trouwens! Gisteravond woog hij nog hetzelfde als ik, maar hij ziet er nu ruim 10 kilo zwaarder uit.
Dat is 15 kilo. Voor een LHW is dat al een behoorlijk grote cut, voor een Lightweigh is dat echt belachelijk.quote:Op zondag 20 maart 2011 01:18 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Joe Rogan zei net al dat het wel eens zo erg was dat hij bij het wegen netjes 155 woog en fight time 188 lbs.. (of andersom, normaal 188 en cut 155).. welke het ook was het is bizar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 20 maart 2011 01:21 schreef Geo3kant het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zondag 12 augustus 2012 04:05 schreef Cardizzle14 het volgende:
Blij dat de eredivisie is begonnen?
zondag 12 augustus 2012 04:06 schreef Geo4kant het volgende:
kijg een zikete jonge kut negerinnte gezicht met je kut torll van kutpsv :'0 ophoerE
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Renzo Gracie en Almeida zijn toch beiden Braziliaans? Waarom praten ze dan engels onderling?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet t niet, maar ik klaag niet, word gek van al dat vertalen.zondag 12 augustus 2012 04:05 schreef Cardizzle14 het volgende:
kijg een zikete jonge kut negerinnte gezicht met je kut torll van kutpsv :'0 ophoerE
quote:Op zondag 20 maart 2011 01:53 schreef Cardizzle14 het volgende:
Inderdaad.. veel Brazillianen spreken geen fatsoenlijk engels.. na een paar jaar mag je wel verwachten dat ze het toch kunnen, het is tenslotte je werk en dat bevind zich merendeel plaats in de USA dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet t niet, maar ik klaag niet, word gek van al dat vertalen.
quote:Op zondag 20 maart 2011 01:55 schreef Geo3kant het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zondag 12 augustus 2012 04:05 schreef Cardizzle14 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
Ik help je hopen vrind, WAR MIRKO!quote:Op zondag 20 maart 2011 02:25 schreef roepdeman het volgende:
Ik haat het dat ik niet live kan meekijken! Waarschijnlijk is mn download pas op dinsdag of woensdag binnen als ik hem straks aanzet. En tot die tijd moet ik ook alle nieuwssites links laten liggenMaar Mirko gaat winnen!!
quote:Op zondag 20 maart 2011 02:26 schreef Cardizzle14 het volgende:
doneSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 20 maart 2011 02:27 schreef Geo3kant het volgende:
quote:Op zondag 20 maart 2011 02:34 schreef Geo3kant het volgende:
Elliot 'The Fire' Marhshall.. hoe origineel
quote:Op zondag 20 maart 2011 02:38 schreef Splackavellie02 het volgende:
Daar heb ik niks aan toe te voegen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedereen bereid zich op zijn eigen manier, maar ik vind Shogun en Anderson Silva altijd heeeel ontspannen voor de fights..quote:Op zondag 20 maart 2011 02:59 schreef Cardizzle14 het volgende:
hahaha, heeft shogun wel door dat hij straks zijn belt moet verdedigen?
Heb er ook last van.quote:Op zondag 20 maart 2011 03:05 schreef Geo3kant het volgende:
Stream hapert wat meer en meerhopelijk blijft ie het fatsoenlijk doen.
Sentquote:Op zondag 20 maart 2011 03:19 schreef Geo3kant het volgende:
Iemand een streampje die niet hapert? .. Anders ga ik zo slapen, dit is niet leuk om te kijken als je soms 3 seconde mist.
quote:Op zondag 20 maart 2011 03:29 schreef Hoogstaande het volgende:
quote:Op zondag 20 maart 2011 03:36 schreef Geo3kant het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
Fixedquote:
quote:Op zondag 20 maart 2011 03:40 schreef Splackavellie02 het volgende:
Die promo voor GSP-Shields is wel vet!
Zekerquote:Op zondag 20 maart 2011 03:40 schreef Splackavellie02 het volgende:
Die promo voor GSP-Shields is wel vet!
Nop, wel op Schaub x Narquardtquote:Op zondag 20 maart 2011 03:43 schreef Geo3kant het volgende:
Iemand geld gezet op Dan Miller?Zal vast leuk betalen if he wins..
Tsja, hij heeft zijn grootste prestaties buiten de UFC geleverd, maar de resultaten spreken voor zich: niet verloren sinds 2004 en een 15 fight win streak over twee gewichtsklassen, met wins over Dan Henderson, Yushin Okami, Mayhem, Daley, Carlos Condit en Martin Kampman. Ik zie GSP nog steeds als de betere vechter, maar Shields heeft het beste CV van zijn tegenstanders in een hele lange tijd.quote:Op zondag 20 maart 2011 03:41 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
onbegrijpelijk ook dat ze Shields geen kans geven tegen GSP.. maar Bones wel verkiezen over Rua (de meeste mensen)
quote:Op zondag 20 maart 2011 03:53 schreef Geo3kant het volgende:
AgreeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
quote:Op zondag 20 maart 2011 04:06 schreef Splackavellie02 het volgende:
quote:Op zondag 20 maart 2011 04:05 schreef Geo3kant het volgende:
Ja inderdaadquote:Op zondag 20 maart 2011 04:09 schreef Splackavellie02 het volgende:
Blijft toch even wennen, reclame voor Strikeforce tijdens UFC
Mijne doet het nu weer.. wel van FF naar IE geswitchedquote:Op zondag 20 maart 2011 04:10 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja inderdaad
Mn stream kapt er mee
Ik ben weer naar de oude stream gegaanquote:Op zondag 20 maart 2011 04:11 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Mijne doet het nu weer.. wel van FF naar IE geswitched
Jup, bij die dingen tap ik ook vrijwel meteen, of er nou echt druk gezet wordt of niet. Dan ben ik maar een pussy, maar wel een pussy die op eigen kracht weg kan lopenquote:Op zondag 20 maart 2011 04:11 schreef Geo3kant het volgende:
Ik vind BJJ erg mooi maar wat ik echt eng vind zijn de leglocks etc.. kneebars, brrrrrr
Als je naar oude footage van bijv Ken Shamrock kijkt of ook Bas Rutten.. vooral Shamrock die gewoon doordraait en je been naar de klote helpt.. brrrquote:Op zondag 20 maart 2011 04:13 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Jup, bij die dingen tap ik ook vrijwel meteen, of er nou echt druk gezet wordt of niet. Dan ben ik maar een pussy, maar wel een pussy die op eigen kracht weg kan lopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cardizlle, heb je al een stream?Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |