sorry met die mensen ga ik niet in zeequote:Op zondag 13 maart 2011 16:19 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Die kunnen ze in Japan goed gebruiken nu. Zee genoeg daar.
Das ruimquote:Op zondag 13 maart 2011 16:14 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Geen idee, iets zomers, dus het liefst lichtgrijs of zo.
Ja, ik weet dat is qua kleur iets wil wat redelijk licht is. Voor de rest geen idee, wel sneakers het liefst.quote:
lichtzwart, donkerzwart zoveel zwartquote:Op zondag 13 maart 2011 16:21 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Zoveel zwart bij elkaar wat niet dezelfde kleur heeft. Haar hoofd, typisch Turks of zo
.
Precies, sowieso vind ik zwarte jeans niet veel.quote:Op zondag 13 maart 2011 16:22 schreef Salatrel het volgende:
[..]
lichtzwart, donkerzwart zoveel zwart
Ging iemand hier zich niet laten beschieten met een paintballgeweer?quote:Op zondag 13 maart 2011 15:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ligt er aan, ik moet sowieso iemand hebben met stomme acties. En dat kunnen kei kleine dingen zijn, maar moet gek zijn
.
Deze schoonheid. Nee, dit is veel stijlvoller dan het gemiddelde.quote:Op zondag 13 maart 2011 16:21 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Zoals 80% van de meisjes in Nederland?
Weet niet, wie dan?quote:Op zondag 13 maart 2011 16:23 schreef moomoo het volgende:
[..]
Ging iemand hier zich niet laten beschieten met een paintballgeweer?
Gast, hemel haar niet opquote:Op zondag 13 maart 2011 16:25 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Deze schoonheid. Nee, dit is veel stijlvoller dan het gemiddelde.
maar dat is ook weer niet wat ik bedoel, ik kan 't niet uitleggenquote:
is ook om iemand te bewijzen dat het best meevalt met de pijn, anders wil ze niet mee.quote:Op zondag 13 maart 2011 16:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
maar dat is ook weer niet wat ik bedoel, ik kan 't niet uitleggen.
Paintballen lijkt me pijnlijk?
alleen als ze je van dichtbij raken en daar waarschuwen ze meestal voor om niet van minder dan 5 meter oid op iemand te schietenquote:Op zondag 13 maart 2011 16:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
maar dat is ook weer niet wat ik bedoel, ik kan 't niet uitleggen.
Paintballen lijkt me pijnlijk?
Het verlangen neemt alleen maar toe als ze zo doenquote:Op zondag 13 maart 2011 16:26 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Gast, hemel haar niet op. Als chicks je dissen moet je ze juist hoer noemen.
Oh, hoor het altijd van iedereenquote:Op zondag 13 maart 2011 16:28 schreef Salatrel het volgende:
[..]
alleen als ze je van dichtbij raken en daar waarschuwen ze meestal voor om niet van minder dan 5 meter oid op iemand te schieten
Stijlvol van de Bristol.quote:Op zondag 13 maart 2011 16:25 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Deze schoonheid. Nee, dit is veel stijlvoller dan het gemiddelde.
niksquote:Op zondag 13 maart 2011 16:30 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Wat heb jij aan op een gemiddelde doordeweekse dag?
ik hou gewoon wel een beetje van pijnquote:Op zondag 13 maart 2011 16:28 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon het pispaaltje.
Dqod gebeld.quote:Op zondag 13 maart 2011 16:31 schreef moomoo het volgende:
[..]
ik hou gewoon wel een beetje van pijn
quote:Op zondag 13 maart 2011 16:30 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Wat heb jij aan op een gemiddelde doordeweekse dag?
quote:
1 jaar ouder dan wie?quote:Op zondag 13 maart 2011 16:33 schreef Strandrove het volgende:
Breaking news! Wat is dit? Kom er net achter dat mijn schoonzus 1 jaar ouder is en niet lelijk.
Mensen die hier foto's posten vragen toch om kritiekquote:Op zondag 13 maart 2011 16:34 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Kritiek leveren maar zelf niets durven te tonen, heel zwak dit.
Sowieso, de keerzijde van een aandachtshoer zijn:3quote:Op zondag 13 maart 2011 16:36 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Mensen die hier foto's posten vragen toch om kritiek?
Alleen als ze lelijk zijn.quote:Op zondag 13 maart 2011 16:36 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Mensen die hier foto's posten vragen toch om kritiek?
Ik weet niet waar ze uitgaat, straks eens beetje informeren bij m'n schoonbroerquote:
Kom maar hierheen, dan beslis ík dan wel.quote:
Haha sounds sinister.quote:Op zondag 13 maart 2011 16:38 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Ik weet niet waar ze uitgaat, straks eens beetje informeren bij m'n schoonbroer. Overigens ben ik een masterplan voor iemand anders aan het maken nu ik zoveel tijd heb.
Jaloers omdat jij niet exotisch bentquote:Op zondag 13 maart 2011 16:37 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, dan mogen we haar dus kritiek geven.
quote:Op zondag 13 maart 2011 16:39 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Kom maar hierheen, dan beslis ík dan wel.
Zal ik eens op je neus tikkenquote:Op zondag 13 maart 2011 16:39 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Wtf pas jij mijn post aan, gekkie.
Ik zal jou eens een climax geven! Zo, pardoes, vlak voor je naar Azië gaat. Heb je nog een beter excuus nodig?quote:Op zondag 13 maart 2011 16:40 schreef Allure_ het volgende:
[..].
Anti climax.
[..]
Zal ik eens op je neus tikken.
Meester van de pickup lines!quote:Op zondag 13 maart 2011 16:41 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik zal jou eens een climax geven! Zo, pardoes, vlak voor je naar Azië gaat. Heb je nog een beter excuus nodig?
Wat, en mij verliefd achter latenquote:Op zondag 13 maart 2011 16:41 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik zal jou eens een climax geven! Zo, pardoes, vlak voor je naar Azië gaat. Heb je nog een beter excuus nodig?
Ik wil je alles leren wat ik weet, alleen wil ik er zeker van zijn dat jij er die 3 jaar voor uittrekt, en je snor afscheert.quote:Op zondag 13 maart 2011 16:42 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Meester van de pickup lines!
Leer het me.
Okay dan, voordat IK naar Azië ga, een beter excuus heb ik niet nodig. Liefde gaat er toch niet van komen, omdat ik de heer en meester van de SMS-battles ben. Ja, ik heb medailles.quote:Op zondag 13 maart 2011 16:43 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wat, en mij verliefd achter laten?
Sowieso ga jij eerder, dus kan toch niet.
Hoe kan zij in hemelsnaam heer en meester ergens in zijn? Is dit een val?quote:Op zondag 13 maart 2011 16:47 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Okay dan, voordat IK naar Azië ga, een beter excuus heb ik niet nodig. Liefde gaat er toch niet van komen, omdat ik de heer en meester van de SMS-battles ben. Ja, ik heb medailles.
Nee, houd je geen rekening met mijn gevoelensquote:Op zondag 13 maart 2011 16:47 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Okay dan, voordat IK naar Azië ga, een beter excuus heb ik niet nodig. Liefde gaat er toch niet van komen, omdat ik de heer en meester van de SMS-battles ben. Ja, ik heb medailles.
Jij en gevoelensquote:Op zondag 13 maart 2011 16:52 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, houd je geen rekening met mijn gevoelens? Sowieso, ik sms nooit meer
. Walgelijke spelletjes.
No can do, grande moustache blijft.quote:Op zondag 13 maart 2011 16:45 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik wil je alles leren wat ik weet, alleen wil ik er zeker van zijn dat jij er die 3 jaar voor uittrekt, en je snor afscheert.
Gewoon lekker faxenquote:Op zondag 13 maart 2011 16:52 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, houd je geen rekening met mijn gevoelens? Sowieso, ik sms nooit meer
. Walgelijke spelletjes.
Oke oke, ik heb een klein muurtje om me heen. Maar dan nogquote:Op zondag 13 maart 2011 16:53 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Jij en gevoelens. Jij bent icequeen. Ik ben al een jaar verliefd op jou en je walst over mijn gevoelens heen met je jongens elke week
.
Dat komt omdat na elke 'nieuwe vlam' van jou ik huilend m'n pc afsluit en me helemaal te pletter zuip in een kroeg. Ik verdrink in het verdriet en probeer dat met alcohol en sletterige niemandalletjes te verdoezelen, maar het LUKT ME NIET MEER.quote:Op zondag 13 maart 2011 16:55 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oke oke, ik heb een klein muurtje om me heen. Maar dan nog.
Alsof jij minder chicks hebt gehad, dan ik jongens heb gehad.
Ik heb Robert ten Brink geschreven, omdat ik mijn gevoelens voor je niet langer kan verstoppen. Al die andere jongens doen er niet toe, want jij bent de enige die ik wil. Kijk zo maar eens uit je raamquote:Op zondag 13 maart 2011 16:58 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dat komt omdat na elke 'nieuwe vlam' van jou ik huilend m'n pc afsluit en me helemaal te pletter zuip in een kroeg. Ik verdrink in het verdriet en probeer dat met alcohol en sletterige niemandalletjes te verdoezelen, maar het LUKT ME NIET MEER.
Z'n grote teen.quote:
lol ik keek echtquote:Op zondag 13 maart 2011 17:01 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik heb Robert ten Brink geschreven, omdat ik mijn gevoelens voor je niet langer kan verstoppen. Al die andere jongens doen er niet toe, want jij bent de enige die ik wil. Kijk zo maar eens uit je raam.
[..]
Z'n grote teen.
Wist ik.quote:
Je kunt leven op mijn liefdequote:Op zondag 13 maart 2011 17:10 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wist ik.
Okay, mijn ouders smeren 'm en laten me hier achter zonder eten. Gewoon echt NIKS aan eten.
Kom naar mij. Kunnen we samen zuigen op pakjes Breaky.quote:Op zondag 13 maart 2011 17:10 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wist ik.
Okay, mijn ouders smeren 'm en laten me hier achter zonder eten. Gewoon echt NIKS aan eten.
Ga naar Breda en pak gelijk een broodje kebab.quote:Op zondag 13 maart 2011 17:10 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wist ik.
haha je moet voor allebei die dingen zuigen :p xDquote:Op zondag 13 maart 2011 17:13 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Plus ik heb een pakje yogho. Wie kan me nog wat maken.
Nee, dat vind ik vies en bovendien ben ik te moe om naar huis te gaanquote:Op zondag 13 maart 2011 17:17 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ga naar Breda en pak gelijk een broodje kebab.
Mensen die je profiel bezoeken om 5:25.quote:Een 23-30 jarige man, sterrenbeeld Maagd uit Zuid-Holland heeft je profiel bezocht op gisteren, 05:25
Deze man weet wat genieten is.quote:Op zondag 13 maart 2011 17:39 schreef Strandrove het volgende:
Rijstepap in de koelkast! Dadelijk smullen.
Heb je het niet zelfgemaakt dan? Wat ben jij voor barbaar.quote:Op zondag 13 maart 2011 17:54 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Zelfgemaakte is pas echt genieten.
Ik niet, maar mijn moeder. Recept van oma.quote:Op zondag 13 maart 2011 17:56 schreef Mozy het volgende:
[..]
Heb je het niet zelfgemaakt dan? Wat ben jij voor barbaar.
Oma's recepten zijn de beste recepten.quote:Op zondag 13 maart 2011 17:58 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Ik niet, maar mijn moeder. Recept van oma.
Volgens mij was het iemand uit deze SCquote:
Zo dom hè. Niet dat ze gewoon een keertje doortikken en het afmaken. Nee joh, ze gaan tot de rand van de 16 en gaan dan rustig terug naar de verdediging tikken. Kankerverwekkend.quote:
En dan zing ik een mooi liedje voor jouquote:Op zondag 13 maart 2011 18:50 schreef Gridlok het volgende:
Goed, want je herkende helemaal niks meer van zijn oude stijl
gekkiequote:
Acda & De munnik toch?:3quote:Op zondag 13 maart 2011 18:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En dan zing ik een mooi liedje voor jou
een mooi liedje voor jou
Jongequote:Op zondag 13 maart 2011 18:57 schreef Salatrel het volgende:
marilyn monroe madonnaiedereen weet toch dat het de vrouw van kurt cobain was
![]()
Vrouwelijke gitaristen :33333quote:Op zondag 13 maart 2011 18:58 schreef Crack_ het volgende:
Ik ga een gitaar kopen heb ik besloten, weet alleen nog niet wanneer. Waarschijnlijk over een jaar.
Klopt, was best heavyquote:Op zondag 13 maart 2011 18:59 schreef Dqod het volgende:
Ik heb Herman Finkers wel gezien.. En ook al leek het niet op z'n shows van vroeger, toch vond ik het een goede show.. Lachen op de juiste momenten en op andere momenten raakte het me ook u_u
Dat dus.. En dat maakte het m.i wel heel goed.. Cabaretiers moeten je ook kunnen raken vind ik.. Niet alleen aan t lachen kunnen makenquote:
ja maar dat wou ik niet. Herman finkers is gewoon lekker flauwe slimme woordgrappen niet zo iets heavyquote:Op zondag 13 maart 2011 19:00 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat dus.. En dat maakte het m.i wel heel goed.. Cabaretiers moeten je ook kunnen raken vind ik.. Niet alleen aan t lachen kunnen maken
Ok, troggs?quote:Op zondag 13 maart 2011 19:00 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Haha ik weet het echt niet, maar ik kan er niet naar luisteren
Awww poeperdquote:Op zondag 13 maart 2011 19:01 schreef Gridlok het volgende:
[..]
ja maar dat wou ik niet. Herman finkers is gewoon lekker flauwe slimme woordgrappen niet zo iets heavy
Ongelofelijkquote:Op zondag 13 maart 2011 19:02 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Yep dat weer wel :p en Animals en Beachboys etc etc
Kids ja. .Vreselijk woord btwquote:Op zondag 13 maart 2011 19:01 schreef Strandrove het volgende:
Ik vond zijn grapje van kids wel leuk.
Wij hebben hier thuis een oud boekje van een show van hem. Dat is gewoon al grappig als je het leest.quote:Op zondag 13 maart 2011 19:01 schreef Gridlok het volgende:
[..]
ja maar dat wou ik niet. Herman finkers is gewoon lekker flauwe slimme woordgrappen niet zo iets heavy
haha ja zijn grappen zijn zo shallow dat ze diep zijnquote:Op zondag 13 maart 2011 19:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Wij hebben hier thuis een oud boekje van een show van hem. Dat is gewoon al grappig als je het leest.
alles zit hierquote:Op zondag 13 maart 2011 19:16 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Zo'n volk zit er hier wel ergens, geloof me.
Dat ene meetfilmpje in de Stairway was ook episch, helaas verwijderdquote:Op zondag 13 maart 2011 19:16 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Zo'n volk zit er hier wel ergens, geloof me.
Ik zie dat soort stuffi bijna nooit voorbij komenquote:Op zondag 13 maart 2011 19:19 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Dat ene meetfilmpje in de Stairway was ook episch, helaas verwijderd!
Zieke moves.
Wees gerust, die .rar is saai.quote:Op zondag 13 maart 2011 19:20 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Ik zie dat soort stuffi bijna nooit voorbij komen. Heb alleen paar foto's ooit gekregen van Panzermaus van een of andere ONZ-meet.
Zelfs de FOK!.rar heb ik nooit gezien.
Ik zou pussy rakenquote:
quote:Op zondag 13 maart 2011 19:25 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Die laatste is toch zo'n sm-figuur?

Ik ook, als ik kon. Wat een vrouwquote:Op zondag 13 maart 2011 19:27 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik zou pussy raken.
Had je die waar ik het over gehad gezien? Dat ze aan het bouncen zijn op ''Rock around the clock''.
Oeh die wil ik wel eens doorlezenquote:Op zondag 13 maart 2011 19:29 schreef Strandrove het volgende:
Er is ook ergens zo'n lijstje van welke fokkers elkaar hebben gegeven.
ohgodquote:Op zondag 13 maart 2011 19:29 schreef Strandrove het volgende:
Er is ook ergens zo'n lijstje van welke fokkers elkaar hebben gegeven.
Wie zijn die chicita's?quote:Op zondag 13 maart 2011 19:28 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik ook, als ik kon. Wat een vrouw.
Nee? Show me.
Deze is al beter.
Bohhhh meid, sappige roddels incquote:Op zondag 13 maart 2011 19:30 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja crack, jouw lijstje is behoorlijk lang.
Ja, die is dus verwijderd.quote:Op zondag 13 maart 2011 19:28 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik ook, als ik kon. Wat een vrouw.
Nee? Show me.
Deze is al beter.
Tis nog maar net een lijstjequote:Op zondag 13 maart 2011 19:30 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja crack, jouw lijstje is behoorlijk lang.
Geen idee. Ik zie echt nooit iets terug van Fok! meetsquote:
quote:
Ja, maar die zijn ook niet lelijk of zo. En liedje van dat Emporium-filmpje iemand?quote:Op zondag 13 maart 2011 19:32 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dat ene meisje gaat wel lekker, haha. Ik weet niet wie het zijn.
Ik stierf een beetje van binnen toen ik die polonaise zag.quote:Op zondag 13 maart 2011 19:32 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Geen idee. Ik zie echt nooit iets terug van Fok! meets.
[..]
Dat ene meisje gaat wel lekker, haha. Ik weet niet wie het zijn.
hahha, nee johhh gezelligquote:Op zondag 13 maart 2011 19:33 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik stierf een beetje van binnen toen ik die polonaise zag.
Dat was dan ook de loser tentquote:Op zondag 13 maart 2011 19:33 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
quote:Op zondag 13 maart 2011 19:33 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Ja, maar die zijn ook niet lelijk of zo. En liedje van dat Emporium-filmpje iemand?
Misschien was dit liedje eropquote:Op zondag 13 maart 2011 19:33 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
quote:Op zondag 13 maart 2011 19:35 schreef Lakitu het volgende:
beetje praten over andere fokkers, laat andere mensen lekker in hun waarde
Hoe is WD's ass bevallenquote:Op zondag 13 maart 2011 19:35 schreef Lakitu het volgende:
beetje praten over andere fokkers, laat andere mensen lekker in hun waarde
wtf is ditquote:
aanraakbaarquote:
wtf heeft SUN een stuk of 10 foksters gebald?quote:Op zondag 13 maart 2011 19:38 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Who the fuck laat zich doorsmeren door Sunchaser?
heb respecxt voor hem hij is stervende vriendquote:Op zondag 13 maart 2011 19:38 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Who the fuck laat zich doorsmeren door Sunchaser?
Hij heeft een bewogen leven gehad iig.quote:Op zondag 13 maart 2011 19:38 schreef Allure_ het volgende:
[..]
heb respecxt voor hem hij is stervende vriend
Kan mij die kerel schelen.quote:Op zondag 13 maart 2011 19:39 schreef Chai het volgende:
Is dat waar trouwens? want ik was vandaag nog op de FP en heb daar niet eens zo gauw iets van gezien.
Volgens mij was hij alweer thuis.quote:Op zondag 13 maart 2011 19:39 schreef Chai het volgende:
Is dat waar trouwens? want ik was vandaag nog op de FP en heb daar niet eens zo gauw iets van gezien.
Wij hoeven niet naar meets te gaan om iemand te kunnen krijgen.quote:Op zondag 13 maart 2011 19:42 schreef Lakitu het volgende:
het zijn standaard alleen van die ONZ kk skere chicks. geen klb-sc kaliber sma's
mensen die dit wat kan schelenquote:
praat voor jezelfquote:Op zondag 13 maart 2011 19:44 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wij hoeven niet naar meets te gaan om iemand te kunnen krijgen.
Nou serieus niemand met een vagina toch. Serieus ik denk een paar uur rondvragen in een drukke straat en dan moet het voor iedereen wel lukken.quote:Op zondag 13 maart 2011 19:44 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wij hoeven niet naar meets te gaan om iemand te kunnen krijgen.
Daar hoef je geen vrouw voor te zijn, lukt mij ook welquote:Op zondag 13 maart 2011 19:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Nou serieus niemand met een vagina toch. Serieus ik denk een paar uur rondvragen in een drukke straat en dan moet het voor iedereen wel lukken.
lolquote:Op zondag 13 maart 2011 19:45 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hoezo XD? Alle vrouwen in deze SC zijn toch true female hustlers??
Leek me wel leuk om hier een gekke boel te makenquote:Op zondag 13 maart 2011 19:44 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je je ervoor schaamt, ik wil je niet ongemakkelijk laten voelen.
hoe gaat het met je sma?quote:
Als je alleen dat vraagt denkt ook iedereen dat er iets niet pluis is.quote:Op zondag 13 maart 2011 19:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Nou serieus niemand met een vagina toch. Serieus ik denk een paar uur rondvragen in een drukke straat en dan moet het voor iedereen wel lukken.
Ik heb over je gezicht geplast, heb mijn sok over je oor gedaan en ben toen gillend weggerend.quote:Op zondag 13 maart 2011 19:46 schreef Allure_ het volgende:
Ik lag vannacht naakt op een plein te kotsen WEIRD
Ja ik bedoel dus wel serieus vragen he, incl blozende wangetjes. Echt wel dat sommigen dan happen.quote:Op zondag 13 maart 2011 19:47 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Als je alleen dat vraagt denkt ook iedereen dat er iets niet pluis is.
praat normaal tegen een DAMEquote:Op zondag 13 maart 2011 19:47 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Ik heb over je gezicht geplast, heb mijn sok over je oor gedaan en ben toen gillend weggerend.
Disgusting. net of mannen zo'n varkens zijnquote:Op zondag 13 maart 2011 19:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja ik bedoel dus wel serieus vragen he, incl blozende wangetjes. Echt wel dat sommigen dan happen.
ja gaat nog lekker lekkerquote:
Ja, maar hoe serieus komt het over als iemand midden op een drukke straat je vraagt of je seks met diegene wilt hebben? Niet erg serieus, ik zou denken dat het een hoer is danquote:Op zondag 13 maart 2011 19:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja ik bedoel dus wel serieus vragen he, incl blozende wangetjes. Echt wel dat sommigen dan happen.
Ik heb het dus echt over alle vrouwen, sowieso dat niet elke man dat lukt.quote:Op zondag 13 maart 2011 19:45 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Daar hoef je geen vrouw voor te zijn, lukt mij ook wel
Natuurlijk welquote:Op zondag 13 maart 2011 19:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb het dus echt over alle vrouwen, sowieso dat niet elke man dat lukt.
jamaar die doen elkaarquote:Op zondag 13 maart 2011 19:50 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Van alle geslachten zijn er hopeloze gevallen.
Ja en ook vrouwen. Ik zag een keer zo'n filmpje van een vrouwelijk model en een mannelijk model die dat op straat gingen vragen aan mensen van het andere geslacht.quote:Op zondag 13 maart 2011 19:48 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Disgusting. net of mannen zo'n varkens zijn
geen struggles? :$quote:
Ja maar van het mannelijke geslacht meer, dus dat verhoogt de kans voor vrouwen toch altijd wel.quote:Op zondag 13 maart 2011 19:50 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Van alle geslachten zijn er hopeloze gevallen.
geen klachtenquote:
ja die ene sma van die ene ZWARTE nacht heeft nog steeds de hots voor me. maar verder niet (L)quote:
Mwah, ik gok dat het gelijk is. Alleen omdat mooiere jongens toch nog eerder een lelijke vrouw doen dan andersom denk jij dat.quote:Op zondag 13 maart 2011 19:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja maar van het mannelijke geslacht meer, dus dat verhoogt de kans voor vrouwen toch altijd wel.
Hoe oud is zequote:Op zondag 13 maart 2011 19:52 schreef Chuck_Norris het volgende:
en je moet wel veel leeftijdsgrapjes incasseren, maar dat was ik al gewend
Nee hoor daarom denk ik dat niet.quote:Op zondag 13 maart 2011 19:52 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Mwah, ik gok dat het gelijk is. Alleen omdat mooiere jongens toch nog eerder een lelijke vrouw doen dan andersom denk jij dat.
aiight vriend. maar doen mensen ook hatelijk of alleen grappen over dr leeftijd? want dat zou ik dus kut vinden als dat de hele tijd kwamquote:Op zondag 13 maart 2011 19:52 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
ja die ene sma van die ene ZWARTE nacht heeft nog steeds de hots voor me. maar verder niet (L)
mwa meestal grappen maar soms wel hatelijkquote:Op zondag 13 maart 2011 19:54 schreef Lakitu het volgende:
[..]
aiight vriend. maar doen mensen ook hatelijk of alleen grappen over dr leeftijd? want dat zou ik dus kut vinden als dat de hele tijd kwam
haha typisch.quote:Op zondag 13 maart 2011 19:56 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
mwa meestal grappen maar soms wel hatelijkmaar dat zijn meestal vriendinnen van mijn exen die ik heb gedumpt voor haar
Maar die exen zijn toch ongeveer even oud dan?quote:Op zondag 13 maart 2011 19:56 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
mwa meestal grappen maar soms wel hatelijkmaar dat zijn meestal vriendinnen van mijn exen die ik heb gedumpt voor haar
Bitches gonna bitch.quote:Op zondag 13 maart 2011 19:56 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
niet, want ze weten dat het kk ziek isquote:Op zondag 13 maart 2011 19:58 schreef Lakitu het volgende:
oja, wanneer zijn jullie van plan dr ouders het te vertellen?
nee deze exen waren 17 en 18quote:Op zondag 13 maart 2011 19:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar die exen zijn toch ongeveer even oud dan?Wat een domme vriendinnen dan.
vertellen?quote:Op zondag 13 maart 2011 19:58 schreef Lakitu het volgende:
oja, wanneer zijn jullie van plan dr ouders het te vertellen?
trollquote:Op zondag 13 maart 2011 19:59 schreef Allure_ het volgende:
[..]
niet, want ze weten dat het kk ziek is
Lolquote:Op zondag 13 maart 2011 19:56 schreef Mozy het volgende:
Chuck neukt chicks wiens daadwerkelijke leeftijd overeenkomt met zijn mentale leeftijd.
Doorgaans zijn die dus een jaar of 11 oud.
kk ik moest lachenquote:
allemaal hetzelfde die limburgersquote:Op zondag 13 maart 2011 20:00 schreef Strandrove het volgende:
Die vader maakt hem kapot. Ten eerste omdat het ziek en en ten tweede omdat hij bruin is.
omdat chai anders boos wordt :#quote:Op zondag 13 maart 2011 20:01 schreef Mozy het volgende:
Ik sta aan de kant van Ally in deze kwestie.
pussywhipped deze jongen. helemaal onder de plakquote:Op zondag 13 maart 2011 20:01 schreef Mozy het volgende:
Haha nee hoor. Ik kijk wel uit. Heb geen zin om weer in de kelder te moeten slapen volgend weekend.quote:
Je mag inmiddels wel bij hem slapen?quote:Op zondag 13 maart 2011 20:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Haha nee hoor. Ik kijk wel uit. Heb geen zin om weer in de kelder te moeten slapen volgend weekend.
Er komt een sterke geur van angst door mijn beeldscherm heenquote:Op zondag 13 maart 2011 20:01 schreef Mozy het volgende:
Sorry.quote:Op zondag 13 maart 2011 20:03 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Er komt een sterke geur van angst door mijn beeldscherm heen.
quote:
quote:Op zondag 13 maart 2011 20:02 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
pussywhipped deze jongen. helemaal onder de plak
backfirequote:Op zondag 13 maart 2011 20:03 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Er komt een sterke geur van angst door mijn beeldscherm heen.
Gewoon wachten tot Lamon de dochter van C_N en zijn vlammetje neuktquote:Op zondag 13 maart 2011 20:04 schreef Allure_ het volgende:
ik wil er neit eens meer over praten. ik ben flabbergasted
quote:Op zondag 13 maart 2011 20:05 schreef Mozy het volgende:
Denken dat ik daarom 15-jarige skere vind, Fags. Ik vind die skere omdat ze helemaal niet ontwikkeld zijn. Meisjes tussen de 18-22 zijn 100x lekkerder omdat ass en tita.
quote:
Ik ben niet zo moeilijk, 15-25.quote:Op zondag 13 maart 2011 20:05 schreef Mozy het volgende:
Denken dat ik daarom 15-jarige skere vind, Fags. Ik vind die skere omdat ze helemaal niet ontwikkeld zijn. Meisjes tussen de 18-22 zijn 100x lekkerder omdat ass en tita.
Verkapte Chai is dik post.quote:Op zondag 13 maart 2011 20:05 schreef Mozy het volgende:
quote:Op zondag 13 maart 2011 20:05 schreef Mozy het volgende:
22quote:Op zondag 13 maart 2011 20:05 schreef Mozy het volgende:
hou je mond jij kinderverkrachterquote:Op zondag 13 maart 2011 20:06 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
22ja dan komen die ass en titties pas en daarvoor zijn ze plat
ik heb altijd tyd voor jou hoor tussendoorquote:
racistischquote:Op zondag 13 maart 2011 20:09 schreef Strandrove het volgende:
Ik denk dat ik het mysterie ontrafeld heb!
Hij pakt jonge meisjes in de hoop hun eerste te zijn. Het is algemeen bekend dat asians een kleine piemel hebben en op deze manier maakt het meisje hem niet belachelijk. Zijn ex-chicita's haten hem niet omdat ze zijn verlaten, maar ze lachen hem uit vanwege zijn piemel.
Problem solved.
quote:Ik heb me hier een tijd geleden in verdiept en heb daarbij interessante verhalen gelezen. Zo ook over verschillende tijdperken. We zitten nu in de overgang naar het Aquarius-tijdperk. Dit is een tijdperk waar nieuwe-tijdskinderen meer begrip zullen krijgen en waarbij de mens meer zelfbewustwording gaat ervaren en de natuur een belangrijke rol gaat spelen. De overgang naar dit tijdperk is nu ongeveer anderhalf tot 2 jaar bezig en zal nog duren tot ergens in 2012. Zo'n wisseling van tijdperk gaat niet zonder slag of stoot, er treden processen in werking die het een en ander kunnen veroorzaken (hiermee doel ik niet op de aardbeving, dit zie ik ook als een natuurlijk proces).
hahaquote:Op zondag 13 maart 2011 20:09 schreef Strandrove het volgende:
Ik denk dat ik het mysterie ontrafeld heb!
Hij pakt jonge meisjes in de hoop hun eerste te zijn. Het is algemeen bekend dat asians een kleine piemel hebben en op deze manier maakt het meisje hem niet belachelijk. Zijn ex-chicita's haten hem niet omdat ze zijn verlaten, maar ze lachen hem uit vanwege zijn piemel.
Problem solved.
Tactisch hoor, overal zo'n smerige sporen achterlaten voordat de almachtige ariërs arriverenquote:
net zo viess als jijquote:
hahahhahahaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |