mwa meestal grappen maar soms wel hatelijkquote:Op zondag 13 maart 2011 19:54 schreef Lakitu het volgende:
[..]
aiight vriend. maar doen mensen ook hatelijk of alleen grappen over dr leeftijd? want dat zou ik dus kut vinden als dat de hele tijd kwam
haha typisch.quote:Op zondag 13 maart 2011 19:56 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
mwa meestal grappen maar soms wel hatelijkmaar dat zijn meestal vriendinnen van mijn exen die ik heb gedumpt voor haar
Maar die exen zijn toch ongeveer even oud dan?quote:Op zondag 13 maart 2011 19:56 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
mwa meestal grappen maar soms wel hatelijkmaar dat zijn meestal vriendinnen van mijn exen die ik heb gedumpt voor haar
Bitches gonna bitch.quote:Op zondag 13 maart 2011 19:56 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
niet, want ze weten dat het kk ziek isquote:Op zondag 13 maart 2011 19:58 schreef Lakitu het volgende:
oja, wanneer zijn jullie van plan dr ouders het te vertellen?
nee deze exen waren 17 en 18quote:Op zondag 13 maart 2011 19:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar die exen zijn toch ongeveer even oud dan?Wat een domme vriendinnen dan.
vertellen?quote:Op zondag 13 maart 2011 19:58 schreef Lakitu het volgende:
oja, wanneer zijn jullie van plan dr ouders het te vertellen?
trollquote:Op zondag 13 maart 2011 19:59 schreef Allure_ het volgende:
[..]
niet, want ze weten dat het kk ziek is
Lolquote:Op zondag 13 maart 2011 19:56 schreef Mozy het volgende:
Chuck neukt chicks wiens daadwerkelijke leeftijd overeenkomt met zijn mentale leeftijd.
Doorgaans zijn die dus een jaar of 11 oud.
kk ik moest lachenquote:
allemaal hetzelfde die limburgersquote:Op zondag 13 maart 2011 20:00 schreef Strandrove het volgende:
Die vader maakt hem kapot. Ten eerste omdat het ziek en en ten tweede omdat hij bruin is.
omdat chai anders boos wordt :#quote:Op zondag 13 maart 2011 20:01 schreef Mozy het volgende:
Ik sta aan de kant van Ally in deze kwestie.
pussywhipped deze jongen. helemaal onder de plakquote:Op zondag 13 maart 2011 20:01 schreef Mozy het volgende:
Ik sta aan de kant van Ally in deze kwestie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |