aanraakbaarquote:
wtf heeft SUN een stuk of 10 foksters gebald?quote:Op zondag 13 maart 2011 19:38 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Who the fuck laat zich doorsmeren door Sunchaser?
heb respecxt voor hem hij is stervende vriendquote:Op zondag 13 maart 2011 19:38 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Who the fuck laat zich doorsmeren door Sunchaser?
Hij heeft een bewogen leven gehad iig.quote:Op zondag 13 maart 2011 19:38 schreef Allure_ het volgende:
[..]
heb respecxt voor hem hij is stervende vriend
Kan mij die kerel schelen.quote:Op zondag 13 maart 2011 19:39 schreef Chai het volgende:
Is dat waar trouwens? want ik was vandaag nog op de FP en heb daar niet eens zo gauw iets van gezien.
Volgens mij was hij alweer thuis.quote:Op zondag 13 maart 2011 19:39 schreef Chai het volgende:
Is dat waar trouwens? want ik was vandaag nog op de FP en heb daar niet eens zo gauw iets van gezien.
Wij hoeven niet naar meets te gaan om iemand te kunnen krijgen.quote:Op zondag 13 maart 2011 19:42 schreef Lakitu het volgende:
het zijn standaard alleen van die ONZ kk skere chicks. geen klb-sc kaliber sma's
mensen die dit wat kan schelenquote:
praat voor jezelfquote:Op zondag 13 maart 2011 19:44 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wij hoeven niet naar meets te gaan om iemand te kunnen krijgen.
Nou serieus niemand met een vagina toch. Serieus ik denk een paar uur rondvragen in een drukke straat en dan moet het voor iedereen wel lukken.quote:Op zondag 13 maart 2011 19:44 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wij hoeven niet naar meets te gaan om iemand te kunnen krijgen.
Daar hoef je geen vrouw voor te zijn, lukt mij ook welquote:Op zondag 13 maart 2011 19:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Nou serieus niemand met een vagina toch. Serieus ik denk een paar uur rondvragen in een drukke straat en dan moet het voor iedereen wel lukken.
lolquote:Op zondag 13 maart 2011 19:45 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hoezo XD? Alle vrouwen in deze SC zijn toch true female hustlers??
Leek me wel leuk om hier een gekke boel te makenquote:Op zondag 13 maart 2011 19:44 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je je ervoor schaamt, ik wil je niet ongemakkelijk laten voelen.
hoe gaat het met je sma?quote:
Als je alleen dat vraagt denkt ook iedereen dat er iets niet pluis is.quote:Op zondag 13 maart 2011 19:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Nou serieus niemand met een vagina toch. Serieus ik denk een paar uur rondvragen in een drukke straat en dan moet het voor iedereen wel lukken.
Ik heb over je gezicht geplast, heb mijn sok over je oor gedaan en ben toen gillend weggerend.quote:Op zondag 13 maart 2011 19:46 schreef Allure_ het volgende:
Ik lag vannacht naakt op een plein te kotsen WEIRD
Ja ik bedoel dus wel serieus vragen he, incl blozende wangetjes. Echt wel dat sommigen dan happen.quote:Op zondag 13 maart 2011 19:47 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Als je alleen dat vraagt denkt ook iedereen dat er iets niet pluis is.
praat normaal tegen een DAMEquote:Op zondag 13 maart 2011 19:47 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Ik heb over je gezicht geplast, heb mijn sok over je oor gedaan en ben toen gillend weggerend.
Disgusting. net of mannen zo'n varkens zijnquote:Op zondag 13 maart 2011 19:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja ik bedoel dus wel serieus vragen he, incl blozende wangetjes. Echt wel dat sommigen dan happen.
ja gaat nog lekker lekkerquote:
Ja, maar hoe serieus komt het over als iemand midden op een drukke straat je vraagt of je seks met diegene wilt hebben? Niet erg serieus, ik zou denken dat het een hoer is danquote:Op zondag 13 maart 2011 19:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja ik bedoel dus wel serieus vragen he, incl blozende wangetjes. Echt wel dat sommigen dan happen.
Ik heb het dus echt over alle vrouwen, sowieso dat niet elke man dat lukt.quote:Op zondag 13 maart 2011 19:45 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Daar hoef je geen vrouw voor te zijn, lukt mij ook wel
Natuurlijk welquote:Op zondag 13 maart 2011 19:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb het dus echt over alle vrouwen, sowieso dat niet elke man dat lukt.
jamaar die doen elkaarquote:Op zondag 13 maart 2011 19:50 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Van alle geslachten zijn er hopeloze gevallen.
Ja en ook vrouwen. Ik zag een keer zo'n filmpje van een vrouwelijk model en een mannelijk model die dat op straat gingen vragen aan mensen van het andere geslacht.quote:Op zondag 13 maart 2011 19:48 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Disgusting. net of mannen zo'n varkens zijn
geen struggles? :$quote:
Ja maar van het mannelijke geslacht meer, dus dat verhoogt de kans voor vrouwen toch altijd wel.quote:Op zondag 13 maart 2011 19:50 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Van alle geslachten zijn er hopeloze gevallen.
geen klachtenquote:
ja die ene sma van die ene ZWARTE nacht heeft nog steeds de hots voor me. maar verder niet (L)quote:
Mwah, ik gok dat het gelijk is. Alleen omdat mooiere jongens toch nog eerder een lelijke vrouw doen dan andersom denk jij dat.quote:Op zondag 13 maart 2011 19:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja maar van het mannelijke geslacht meer, dus dat verhoogt de kans voor vrouwen toch altijd wel.
Hoe oud is zequote:Op zondag 13 maart 2011 19:52 schreef Chuck_Norris het volgende:
en je moet wel veel leeftijdsgrapjes incasseren, maar dat was ik al gewend
Nee hoor daarom denk ik dat niet.quote:Op zondag 13 maart 2011 19:52 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Mwah, ik gok dat het gelijk is. Alleen omdat mooiere jongens toch nog eerder een lelijke vrouw doen dan andersom denk jij dat.
aiight vriend. maar doen mensen ook hatelijk of alleen grappen over dr leeftijd? want dat zou ik dus kut vinden als dat de hele tijd kwamquote:Op zondag 13 maart 2011 19:52 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
ja die ene sma van die ene ZWARTE nacht heeft nog steeds de hots voor me. maar verder niet (L)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |