mwa meestal grappen maar soms wel hatelijkquote:Op zondag 13 maart 2011 19:54 schreef Lakitu het volgende:
[..]
aiight vriend. maar doen mensen ook hatelijk of alleen grappen over dr leeftijd? want dat zou ik dus kut vinden als dat de hele tijd kwam
haha typisch.quote:Op zondag 13 maart 2011 19:56 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
mwa meestal grappen maar soms wel hatelijkmaar dat zijn meestal vriendinnen van mijn exen die ik heb gedumpt voor haar
Maar die exen zijn toch ongeveer even oud dan?quote:Op zondag 13 maart 2011 19:56 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
mwa meestal grappen maar soms wel hatelijkmaar dat zijn meestal vriendinnen van mijn exen die ik heb gedumpt voor haar
Bitches gonna bitch.quote:Op zondag 13 maart 2011 19:56 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
niet, want ze weten dat het kk ziek isquote:Op zondag 13 maart 2011 19:58 schreef Lakitu het volgende:
oja, wanneer zijn jullie van plan dr ouders het te vertellen?
nee deze exen waren 17 en 18quote:Op zondag 13 maart 2011 19:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar die exen zijn toch ongeveer even oud dan?Wat een domme vriendinnen dan.
vertellen?quote:Op zondag 13 maart 2011 19:58 schreef Lakitu het volgende:
oja, wanneer zijn jullie van plan dr ouders het te vertellen?
trollquote:Op zondag 13 maart 2011 19:59 schreef Allure_ het volgende:
[..]
niet, want ze weten dat het kk ziek is
Lolquote:Op zondag 13 maart 2011 19:56 schreef Mozy het volgende:
Chuck neukt chicks wiens daadwerkelijke leeftijd overeenkomt met zijn mentale leeftijd.
Doorgaans zijn die dus een jaar of 11 oud.
kk ik moest lachenquote:
allemaal hetzelfde die limburgersquote:Op zondag 13 maart 2011 20:00 schreef Strandrove het volgende:
Die vader maakt hem kapot. Ten eerste omdat het ziek en en ten tweede omdat hij bruin is.
omdat chai anders boos wordt :#quote:Op zondag 13 maart 2011 20:01 schreef Mozy het volgende:
Ik sta aan de kant van Ally in deze kwestie.
pussywhipped deze jongen. helemaal onder de plakquote:Op zondag 13 maart 2011 20:01 schreef Mozy het volgende:
Haha nee hoor. Ik kijk wel uit. Heb geen zin om weer in de kelder te moeten slapen volgend weekend.quote:
Je mag inmiddels wel bij hem slapen?quote:Op zondag 13 maart 2011 20:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Haha nee hoor. Ik kijk wel uit. Heb geen zin om weer in de kelder te moeten slapen volgend weekend.
Er komt een sterke geur van angst door mijn beeldscherm heenquote:Op zondag 13 maart 2011 20:01 schreef Mozy het volgende:
Sorry.quote:Op zondag 13 maart 2011 20:03 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Er komt een sterke geur van angst door mijn beeldscherm heen.
quote:
quote:Op zondag 13 maart 2011 20:02 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
pussywhipped deze jongen. helemaal onder de plak
backfirequote:Op zondag 13 maart 2011 20:03 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Er komt een sterke geur van angst door mijn beeldscherm heen.
Gewoon wachten tot Lamon de dochter van C_N en zijn vlammetje neuktquote:Op zondag 13 maart 2011 20:04 schreef Allure_ het volgende:
ik wil er neit eens meer over praten. ik ben flabbergasted
quote:Op zondag 13 maart 2011 20:05 schreef Mozy het volgende:
Denken dat ik daarom 15-jarige skere vind, Fags. Ik vind die skere omdat ze helemaal niet ontwikkeld zijn. Meisjes tussen de 18-22 zijn 100x lekkerder omdat ass en tita.
quote:
Ik ben niet zo moeilijk, 15-25.quote:Op zondag 13 maart 2011 20:05 schreef Mozy het volgende:
Denken dat ik daarom 15-jarige skere vind, Fags. Ik vind die skere omdat ze helemaal niet ontwikkeld zijn. Meisjes tussen de 18-22 zijn 100x lekkerder omdat ass en tita.
Verkapte Chai is dik post.quote:Op zondag 13 maart 2011 20:05 schreef Mozy het volgende:
quote:Op zondag 13 maart 2011 20:05 schreef Mozy het volgende:
22quote:Op zondag 13 maart 2011 20:05 schreef Mozy het volgende:
hou je mond jij kinderverkrachterquote:Op zondag 13 maart 2011 20:06 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
22ja dan komen die ass en titties pas en daarvoor zijn ze plat
ik heb altijd tyd voor jou hoor tussendoorquote:
racistischquote:Op zondag 13 maart 2011 20:09 schreef Strandrove het volgende:
Ik denk dat ik het mysterie ontrafeld heb!
Hij pakt jonge meisjes in de hoop hun eerste te zijn. Het is algemeen bekend dat asians een kleine piemel hebben en op deze manier maakt het meisje hem niet belachelijk. Zijn ex-chicita's haten hem niet omdat ze zijn verlaten, maar ze lachen hem uit vanwege zijn piemel.
Problem solved.
quote:Ik heb me hier een tijd geleden in verdiept en heb daarbij interessante verhalen gelezen. Zo ook over verschillende tijdperken. We zitten nu in de overgang naar het Aquarius-tijdperk. Dit is een tijdperk waar nieuwe-tijdskinderen meer begrip zullen krijgen en waarbij de mens meer zelfbewustwording gaat ervaren en de natuur een belangrijke rol gaat spelen. De overgang naar dit tijdperk is nu ongeveer anderhalf tot 2 jaar bezig en zal nog duren tot ergens in 2012. Zo'n wisseling van tijdperk gaat niet zonder slag of stoot, er treden processen in werking die het een en ander kunnen veroorzaken (hiermee doel ik niet op de aardbeving, dit zie ik ook als een natuurlijk proces).
hahaquote:Op zondag 13 maart 2011 20:09 schreef Strandrove het volgende:
Ik denk dat ik het mysterie ontrafeld heb!
Hij pakt jonge meisjes in de hoop hun eerste te zijn. Het is algemeen bekend dat asians een kleine piemel hebben en op deze manier maakt het meisje hem niet belachelijk. Zijn ex-chicita's haten hem niet omdat ze zijn verlaten, maar ze lachen hem uit vanwege zijn piemel.
Problem solved.
Tactisch hoor, overal zo'n smerige sporen achterlaten voordat de almachtige ariërs arriverenquote:
net zo viess als jijquote:
hahahhahahaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |