Ik weet niet waar ze uitgaat, straks eens beetje informeren bij m'n schoonbroerquote:
Kom maar hierheen, dan beslis ík dan wel.quote:
Haha sounds sinister.quote:Op zondag 13 maart 2011 16:38 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Ik weet niet waar ze uitgaat, straks eens beetje informeren bij m'n schoonbroer. Overigens ben ik een masterplan voor iemand anders aan het maken nu ik zoveel tijd heb.
Jaloers omdat jij niet exotisch bentquote:Op zondag 13 maart 2011 16:37 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, dan mogen we haar dus kritiek geven.
quote:Op zondag 13 maart 2011 16:39 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Kom maar hierheen, dan beslis ík dan wel.
Zal ik eens op je neus tikkenquote:Op zondag 13 maart 2011 16:39 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Wtf pas jij mijn post aan, gekkie.
Ik zal jou eens een climax geven! Zo, pardoes, vlak voor je naar Azië gaat. Heb je nog een beter excuus nodig?quote:Op zondag 13 maart 2011 16:40 schreef Allure_ het volgende:
[..].
Anti climax.
[..]
Zal ik eens op je neus tikken.
Meester van de pickup lines!quote:Op zondag 13 maart 2011 16:41 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik zal jou eens een climax geven! Zo, pardoes, vlak voor je naar Azië gaat. Heb je nog een beter excuus nodig?
Wat, en mij verliefd achter latenquote:Op zondag 13 maart 2011 16:41 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik zal jou eens een climax geven! Zo, pardoes, vlak voor je naar Azië gaat. Heb je nog een beter excuus nodig?
Ik wil je alles leren wat ik weet, alleen wil ik er zeker van zijn dat jij er die 3 jaar voor uittrekt, en je snor afscheert.quote:Op zondag 13 maart 2011 16:42 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Meester van de pickup lines!
Leer het me.
Okay dan, voordat IK naar Azië ga, een beter excuus heb ik niet nodig. Liefde gaat er toch niet van komen, omdat ik de heer en meester van de SMS-battles ben. Ja, ik heb medailles.quote:Op zondag 13 maart 2011 16:43 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wat, en mij verliefd achter laten?
Sowieso ga jij eerder, dus kan toch niet.
Hoe kan zij in hemelsnaam heer en meester ergens in zijn? Is dit een val?quote:Op zondag 13 maart 2011 16:47 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Okay dan, voordat IK naar Azië ga, een beter excuus heb ik niet nodig. Liefde gaat er toch niet van komen, omdat ik de heer en meester van de SMS-battles ben. Ja, ik heb medailles.
Nee, houd je geen rekening met mijn gevoelensquote:Op zondag 13 maart 2011 16:47 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Okay dan, voordat IK naar Azië ga, een beter excuus heb ik niet nodig. Liefde gaat er toch niet van komen, omdat ik de heer en meester van de SMS-battles ben. Ja, ik heb medailles.
Jij en gevoelensquote:Op zondag 13 maart 2011 16:52 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, houd je geen rekening met mijn gevoelens? Sowieso, ik sms nooit meer
. Walgelijke spelletjes.
No can do, grande moustache blijft.quote:Op zondag 13 maart 2011 16:45 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik wil je alles leren wat ik weet, alleen wil ik er zeker van zijn dat jij er die 3 jaar voor uittrekt, en je snor afscheert.
Gewoon lekker faxenquote:Op zondag 13 maart 2011 16:52 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, houd je geen rekening met mijn gevoelens? Sowieso, ik sms nooit meer
. Walgelijke spelletjes.
Oke oke, ik heb een klein muurtje om me heen. Maar dan nogquote:Op zondag 13 maart 2011 16:53 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Jij en gevoelens. Jij bent icequeen. Ik ben al een jaar verliefd op jou en je walst over mijn gevoelens heen met je jongens elke week
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |