is ook om iemand te bewijzen dat het best meevalt met de pijn, anders wil ze niet mee.quote:Op zondag 13 maart 2011 16:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
maar dat is ook weer niet wat ik bedoel, ik kan 't niet uitleggen.
Paintballen lijkt me pijnlijk?
alleen als ze je van dichtbij raken en daar waarschuwen ze meestal voor om niet van minder dan 5 meter oid op iemand te schietenquote:Op zondag 13 maart 2011 16:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
maar dat is ook weer niet wat ik bedoel, ik kan 't niet uitleggen.
Paintballen lijkt me pijnlijk?
Het verlangen neemt alleen maar toe als ze zo doenquote:Op zondag 13 maart 2011 16:26 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Gast, hemel haar niet op. Als chicks je dissen moet je ze juist hoer noemen.
Oh, hoor het altijd van iedereenquote:Op zondag 13 maart 2011 16:28 schreef Salatrel het volgende:
[..]
alleen als ze je van dichtbij raken en daar waarschuwen ze meestal voor om niet van minder dan 5 meter oid op iemand te schieten
Stijlvol van de Bristol.quote:Op zondag 13 maart 2011 16:25 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Deze schoonheid. Nee, dit is veel stijlvoller dan het gemiddelde.
niksquote:Op zondag 13 maart 2011 16:30 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Wat heb jij aan op een gemiddelde doordeweekse dag?
ik hou gewoon wel een beetje van pijnquote:Op zondag 13 maart 2011 16:28 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon het pispaaltje.
Dqod gebeld.quote:Op zondag 13 maart 2011 16:31 schreef moomoo het volgende:
[..]
ik hou gewoon wel een beetje van pijn
quote:Op zondag 13 maart 2011 16:30 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Wat heb jij aan op een gemiddelde doordeweekse dag?
quote:
1 jaar ouder dan wie?quote:Op zondag 13 maart 2011 16:33 schreef Strandrove het volgende:
Breaking news! Wat is dit? Kom er net achter dat mijn schoonzus 1 jaar ouder is en niet lelijk.
Mensen die hier foto's posten vragen toch om kritiekquote:Op zondag 13 maart 2011 16:34 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Kritiek leveren maar zelf niets durven te tonen, heel zwak dit.
Sowieso, de keerzijde van een aandachtshoer zijn:3quote:Op zondag 13 maart 2011 16:36 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Mensen die hier foto's posten vragen toch om kritiek?
Alleen als ze lelijk zijn.quote:Op zondag 13 maart 2011 16:36 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Mensen die hier foto's posten vragen toch om kritiek?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |