Dat komt omdat na elke 'nieuwe vlam' van jou ik huilend m'n pc afsluit en me helemaal te pletter zuip in een kroeg. Ik verdrink in het verdriet en probeer dat met alcohol en sletterige niemandalletjes te verdoezelen, maar het LUKT ME NIET MEER.quote:Op zondag 13 maart 2011 16:55 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oke oke, ik heb een klein muurtje om me heen. Maar dan nog.
Alsof jij minder chicks hebt gehad, dan ik jongens heb gehad.
Ik heb Robert ten Brink geschreven, omdat ik mijn gevoelens voor je niet langer kan verstoppen. Al die andere jongens doen er niet toe, want jij bent de enige die ik wil. Kijk zo maar eens uit je raamquote:Op zondag 13 maart 2011 16:58 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dat komt omdat na elke 'nieuwe vlam' van jou ik huilend m'n pc afsluit en me helemaal te pletter zuip in een kroeg. Ik verdrink in het verdriet en probeer dat met alcohol en sletterige niemandalletjes te verdoezelen, maar het LUKT ME NIET MEER.
Z'n grote teen.quote:
lol ik keek echtquote:Op zondag 13 maart 2011 17:01 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik heb Robert ten Brink geschreven, omdat ik mijn gevoelens voor je niet langer kan verstoppen. Al die andere jongens doen er niet toe, want jij bent de enige die ik wil. Kijk zo maar eens uit je raam.
[..]
Z'n grote teen.
Wist ik.quote:
Je kunt leven op mijn liefdequote:Op zondag 13 maart 2011 17:10 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wist ik.
Okay, mijn ouders smeren 'm en laten me hier achter zonder eten. Gewoon echt NIKS aan eten.
Kom naar mij. Kunnen we samen zuigen op pakjes Breaky.quote:Op zondag 13 maart 2011 17:10 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wist ik.
Okay, mijn ouders smeren 'm en laten me hier achter zonder eten. Gewoon echt NIKS aan eten.
Ga naar Breda en pak gelijk een broodje kebab.quote:Op zondag 13 maart 2011 17:10 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wist ik.
haha je moet voor allebei die dingen zuigen :p xDquote:Op zondag 13 maart 2011 17:13 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Plus ik heb een pakje yogho. Wie kan me nog wat maken.
Nee, dat vind ik vies en bovendien ben ik te moe om naar huis te gaanquote:Op zondag 13 maart 2011 17:17 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ga naar Breda en pak gelijk een broodje kebab.
Mensen die je profiel bezoeken om 5:25.quote:Een 23-30 jarige man, sterrenbeeld Maagd uit Zuid-Holland heeft je profiel bezocht op gisteren, 05:25
Deze man weet wat genieten is.quote:Op zondag 13 maart 2011 17:39 schreef Strandrove het volgende:
Rijstepap in de koelkast! Dadelijk smullen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |