Vrouwelijke gitaristen :33333quote:Op zondag 13 maart 2011 18:58 schreef Crack_ het volgende:
Ik ga een gitaar kopen heb ik besloten, weet alleen nog niet wanneer. Waarschijnlijk over een jaar.
Klopt, was best heavyquote:Op zondag 13 maart 2011 18:59 schreef Dqod het volgende:
Ik heb Herman Finkers wel gezien.. En ook al leek het niet op z'n shows van vroeger, toch vond ik het een goede show.. Lachen op de juiste momenten en op andere momenten raakte het me ook u_u
Dat dus.. En dat maakte het m.i wel heel goed.. Cabaretiers moeten je ook kunnen raken vind ik.. Niet alleen aan t lachen kunnen makenquote:
ja maar dat wou ik niet. Herman finkers is gewoon lekker flauwe slimme woordgrappen niet zo iets heavyquote:Op zondag 13 maart 2011 19:00 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat dus.. En dat maakte het m.i wel heel goed.. Cabaretiers moeten je ook kunnen raken vind ik.. Niet alleen aan t lachen kunnen maken
Ok, troggs?quote:Op zondag 13 maart 2011 19:00 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Haha ik weet het echt niet, maar ik kan er niet naar luisteren
Awww poeperdquote:Op zondag 13 maart 2011 19:01 schreef Gridlok het volgende:
[..]
ja maar dat wou ik niet. Herman finkers is gewoon lekker flauwe slimme woordgrappen niet zo iets heavy
Ongelofelijkquote:Op zondag 13 maart 2011 19:02 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Yep dat weer wel :p en Animals en Beachboys etc etc
Kids ja. .Vreselijk woord btwquote:Op zondag 13 maart 2011 19:01 schreef Strandrove het volgende:
Ik vond zijn grapje van kids wel leuk.
Wij hebben hier thuis een oud boekje van een show van hem. Dat is gewoon al grappig als je het leest.quote:Op zondag 13 maart 2011 19:01 schreef Gridlok het volgende:
[..]
ja maar dat wou ik niet. Herman finkers is gewoon lekker flauwe slimme woordgrappen niet zo iets heavy
haha ja zijn grappen zijn zo shallow dat ze diep zijnquote:Op zondag 13 maart 2011 19:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Wij hebben hier thuis een oud boekje van een show van hem. Dat is gewoon al grappig als je het leest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |