Ik heb vorig jaar een thermo legging er gekocht maar kan ze nu jammer genoeg niet vinden.quote:Op zondag 13 maart 2011 12:05 schreef Doedezemaar het volgende:
Steiltangen liggen bij 'mijn' Action bij de shampoo
Ik vind het zo waardeloos dat je ondergoed dat niet past niet terug mag brengen, dus dat koop ik er niet meer. Heb vorige week 2 zwarte leggings meegenomen, een is een thermolegging, alvast voor volgende winter.
In Groningen Lewenborg liggen ze op een kopstelling. Heeeeeel veeel. Als je ze bij die van jou echt niet kan vinden dan wil ik ze wel opsturen. Ik weet hoe fijn ze zijn, ik heb 4 stuks :pquote:Op zondag 13 maart 2011 13:04 schreef koekjesmonsterrr het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar een thermo legging er gekocht maar kan ze nu jammer genoeg niet vinden.
Oke ik zal nog eens goed kijken of ze ze hebben. Heb er nog maar 1 de andere is kapotquote:Op zondag 13 maart 2011 13:55 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
In Groningen Lewenborg liggen ze op een kopstelling. Heeeeeel veeel. Als je ze bij die van jou echt niet kan vinden dan wil ik ze wel opsturen. Ik weet hoe fijn ze zijn, ik heb 4 stuks :p
Ja die. Ze hadden iets harder mogen zuigen, maar icm met de borsteltjes aan de onderkant werkt het heel goed met mijn bank en kattenharen. Ik zal binnenkort wel eens even een filmpje maken (bank is nu schoon)quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:06 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
je bedoelt die kleine autootjes, kevertjes en paddestoeltjes?
de heb ik nou al tig keer in mijn handen gehad maar ik kon me niet voorstellen dat het zou werken.
dus het is echt goed?
Zo'n hart heb ik ook.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:05 schreef RianaLuna het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga woensdag weer terug voor meer beker.. wil het liefst toch een setje hebben
8 euroquote:Op maandag 14 maart 2011 16:14 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Zo'n hart heb ik ook.Wat kostte die bestekset? Die moet ik ook nog hebben.
Ja, ik heb ze laatst nog gezien, van die oranje met roze dingen,quote:Op maandag 14 maart 2011 19:49 schreef Sulley02 het volgende:
Weet iemand of ze nog steeds kattenmandjes verkopen?
Hier in ieder geval niet.quote:Op maandag 14 maart 2011 19:58 schreef Sulley02 het volgende:
Ah thanks! Morgen maar even kijken dan.
Hopelijk hebben ze ook andere kleurtjes
Wat is een tuindoek? Of bedoel je een deken om op te picknicken?quote:Op maandag 14 maart 2011 20:01 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb twee tuindoeken met kippen gekocht en een met schapen
en nog een hele hoop zooi(teveel eigenlijk
)
en dat terwijl ik een ijzeren mandje had waar niet zoveel inkan
Ah, dat ken ik volgens mij niet, of in ieder geval niet van naam, weer iets geleerdquote:Op maandag 14 maart 2011 20:25 schreef lady-wrb het volgende:
zo'n zeil met ringen met een afbeelding erop.
ze hebben ze in verschillende maten
ik heb er nu 2 van 60 x 60 cm met kippen en een iets grotere met schapen.
ik ga ze tegen mijn schutting hangen om mijn tuin op te leuken
Dat is altijd he, dan ga je voor 1 ding en dan kom je met bergen zooi thuis.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:41 schreef krullebol81 het volgende:
morgen maar weer eens langs gaan!
http://www.action.nl/prod(...)/-p/favoritelistid/1
en kom vast wel met meer thuis
ben je boy boyquote:Op maandag 14 maart 2011 20:45 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat is altijd he, dan ga je voor 1 ding en dan kom je met bergen zooi thuis.
Ik weet niet of ze zulke Chinese artikelen hebben.quote:
Daar ben ik dan wel weer blij mee.quote:Op zondag 13 maart 2011 12:05 schreef Doedezemaar het volgende:
Steiltangen liggen bij 'mijn' Action bij de shampoo
Ik vind het zo waardeloos dat je ondergoed dat niet past niet terug mag brengen, dus dat koop ik er niet meer. Heb vorige week 2 zwarte leggings meegenomen, een is een thermolegging, alvast voor volgende winter.
ondergoed haal ik er wel. Ik heb de eerste keer 1 slip mee genomen, thuis gewassen en gepast en zat prima. Later heb ik er een aantal bij gehaald.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:04 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Daar ben ik dan wel weer blij mee.![]()
Verkapte tvp
Oh kut, sorry! Ik dacht dat ik in het Kwantumtopic zat.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:49 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze zulke Chinese artikelen hebben.
Ik wil ook een tuindoekquote:Op maandag 14 maart 2011 20:59 schreef trovey het volgende:
Nadeel van die tuindoeken is wel dat als je op het Zuiden woont de boel helemaal verkleurt in één jaar.Moet ik weer nieuwe ophalen, erg hč.
Ja leukquote:Op maandag 14 maart 2011 20:37 schreef lady-wrb het volgende:
als ze hangen, zal ik er een foto van maken, oke?
Nou idd, het zou wat zijn, ondergoed passen en dan nog ruilen, en hoppa terug in de winkelrekkenquote:
Het enige wat ik er nu van gezien heb is dat het in ieder geval andere motieven zijn dan vorig jaar.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:10 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik wil ook een tuindoek. Wat voor soorten hebben ze?
Woensdag maar eens langs de Action
o echt? dan hang ik ze wel op de kant waar de zon niet zo op schijnt.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:59 schreef trovey het volgende:
Nadeel van die tuindoeken is wel dat als je op het Zuiden woont de boel helemaal verkleurt in één jaar.Moet ik weer nieuwe ophalen, erg hč.
O dat klinkt leuk! Ik ga morgen echt even kijkenquote:Op maandag 14 maart 2011 22:36 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
o echt? dan hang ik ze wel op de kant waar de zon niet zo op schijnt.
nou ja, die met de kippen, moet natuurlijk wel bij de kippen
ze hebben verschillende, met boedda, tuingezichten, fiets, klompen, en dieren
en in verschillende maten.
helaas hadden ze die met de klaprozen niet meer in zaandam, maar overmorgen moet ik werken de action zit vlakbij mijn werk
Ik ben zojuist in de pauze even geweestquote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:31 schreef MaLo het volgende:
[..]
O dat klinkt leuk! Ik ga morgen echt even kijken
Ik heb ook een zak, die ik niet vergeten kan......quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:33 schreef sararaats het volgende:
Ik heb een zak van de Action maar vergeet hem altijd mee te pakken
Zie mijn bericht.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:22 schreef soapie het volgende:
[..]
Dat lijkt me een handig ding. Maar weer eens naar de action....
je kan dat stripje op de deksel toch openschuiven om te drinken? beetje een klein gat maar verder werkt het prima?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:12 schreef pgrferrari het volgende:
Vandaag een aluminium drinkbeker (geen fijne je moet heel de dop eraf draaien voor je kan drinken)
Je hebt het over deze? http://www.action.nl/prod(...)/-p/favoritelistid/1quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:29 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
je kan dat stripje op de deksel toch openschuiven om te drinken? beetje een klein gat maar verder werkt het prima?
Oh nee die van mij is echt een beker... die van jou is meer een flesjequote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:34 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Je hebt het over deze? http://www.action.nl/prod(...)/-p/favoritelistid/1
Want ik zie nergens een stripje op mijn drinkbeker.
bijna hetzelfde effect als een dysonquote:Op woensdag 16 maart 2011 14:56 schreef Miendientje het volgende:
Ik heb even een filmpje gemaakt van mijn paddenstoel bureaustofzuigertje:
Werkt best goed.quote:Op woensdag 16 maart 2011 14:56 schreef Miendientje het volgende:
Ik heb even een filmpje gemaakt van mijn paddenstoel bureaustofzuigertje:
Ik zie trouwens dat de tekst in de filmpje weg valt als je hem hier bekijkt, je moet hem dus even op Youtube bekijken als je hem met commentaar wilt zien.
Die van mij op de afdeling kabels, en pc accessoires.quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:15 schreef athlonkmf het volgende:
waar zitten die stofzuigers meestal? bij welke artikelen?
ik ben geweest en heb voor je gekeken, maar in wormerveer hadden ze helemaal niets op dat gebied liggen, ook dat ding van het plaatje niet.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:12 schreef pgrferrari het volgende:
Vandaag een aluminium drinkbeker (geen fijne je moet heel de dop eraf draaien voor je kan drinken) een autosigaretten converter en een gsm auto houder gekocht.
Deze houder:
[ afbeelding ]
Maar dat is meer een ding waar je je navigatie tegen aanlegt met wat plakflappen.
Ik was er eigenlijk heen gegaan voor een universele houder waar je je navigatie tussen klemt voor op het luchtrooster /zuignap.
Ik heb gehoord dat ze die hebben namelijk.
Kan iemand dat voor mij kijken bij zijn filiaal?
Thnx!quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:33 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik ben geweest en heb voor je gekeken, maar in wormerveer hadden ze helemaal niets op dat gebied liggen, ook dat ding van het plaatje niet.
en ze hadden het doek met de klaprozen ook niet meer, ik heb het laatste doek meegenomen dat er lag, eentje met koeien, ook leuk
dus ik heb nu kippen, schapen en koeien
Ik heb die keuze niet echt.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:36 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
o echt? dan hang ik ze wel op de kant waar de zon niet zo op schijnt.
nou ja, die met de kippen, moet natuurlijk wel bij de kippen
helaas hadden ze die met de klaprozen niet meer in zaandam, maar overmorgen moet ik werken de action zit vlakbij mijn werk
ze hebben verschillende, met boedda, tuingezichten, fiets, klompen, en dieren
en in verschillende maten.
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:15 schreef trovey het volgende:
Wat doe je als je omkomt in hele en kapotte Action zakjesen je bent aan het opruimen....dan haak je er een zomertas van
![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:18 schreef trovey het volgende:
en past ook uitstekend in het Actiontopic.
Doe meer met de Action.
Een Action winkelwagen haken?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:19 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Wat kun je er nog meer mee dan zo'n tasje maken?
Ik gebruik ze in mijn prullenbakje op de badkamerquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:19 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, mijn moeder ookquote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:46 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik gebruik ze in mijn prullenbakje op de badkamer
Je kunt er ook steviger plastic van maken door verschillende laagjes aan elkaar te strijken, daar kun je dan weer van alles van maken zoals hier een tas:quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:19 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:15 schreef trovey het volgende:
Wat doe je als je omkomt in hele en kapotte Action zakjesen je bent aan het opruimen....dan haak je er een zomertas van
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ja, de kralen en de vilten bloem komen ook van de Action.![]()
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:39 schreef tomaat52 het volgende:
Ik heb nu een stronhekel aan die Verona tubes met secondelijm.In mijn linker hand zat de tube vast geplakt en m'n rechterhand zat bijna vast aan de muis.
Vet!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:15 schreef trovey het volgende:
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Je kunt eigenlijk alles van die zakjes (ook wel plarn genoemd) maken wat je maakt met een wat dikkere haaknaald (ik gebruik bij de dunne zakjes haaknaald 5, bij dikkere zakken zul je ook dikkere naalden en wellicht een andere methode van de zakken verknippen moeten gebruiken (enkele draad i.p.v. dubbele)). Gewoon dus een patroon zoeken wat gemaakt is met de grotere haaknaald en dan i.p.v. met gewoon garen met plastic haken.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:19 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:39 schreef tomaat52 het volgende:
Ik heb nu een stronhekel aan die Verona tubes met secondelijm.In mijn linker hand zat de tube vast geplakt en m'n rechterhand zat bijna vast aan de muis.
Volgens mij niet.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:19 schreef The_Hives het volgende:
ik heb er nooit op gelet, maar verkopen ze er ook (metaal) verf?
Zo weinig?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:29 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Ben ik erg als vandaag mijn allereerste bezoek aan een Action heb afgelegd?![]()
Ik ging alleen voor trekbandvuilniszakken, maar kwam met meer terug..
Geloof dat dat een bekend iets is hier
Een toiletrolrouder en 2 lunchboxjes .. schade 6.33
Heb je de vuilniszakken wel meegenomenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:29 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Ben ik erg als vandaag mijn allereerste bezoek aan een Action heb afgelegd?![]()
Ik ging alleen voor trekbandvuilniszakken, maar kwam met meer terug..
Geloof dat dat een bekend iets is hier
Een toiletrolrouder en 2 lunchboxjes .. schade 6.33
Trovey, wow wat gaaf!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:15 schreef trovey het volgende:
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Haha.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:43 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
![]()
Held, ik zie je alweer terugkomen met 3 broodtrommels
quote:
hm, jammerquote:
Hoor je dat Tomaat52?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:13 schreef .ZilveR. het volgende:
Ik heb zwarte ballerina's voor nog geen 6 euro
Foto? Ik ben wel benieuwd.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:13 schreef .ZilveR. het volgende:
Ik heb zwarte ballerina's voor nog geen 6 euro
quote:
Zeg, wat verwacht je van me?quote:
Leuk, ik heb ook erg smalle voeten dus ik ga ze ook even proberen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:28 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar dan dus in het zwart. Ze zien er netjes uit voor 5,99
Ondanks dat ik hele smalle voeten heb zitten ze toch echt goed, ze gapen geeneens aan de zijkant
Ze waren er ook met pailletjes op...quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:48 schreef Miendientje het volgende:
[..]
Leuk, ik heb ook erg smalle voeten dus ik ga ze ook even proberen.
1. Geen reden om ze niet te dragen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:41 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Zeg, wat verwacht je van me?![]()
1. Ben niet homo.
2. Die krengen hebben ze volgens mij niet in maat 45.
Waar heb je ze verstopt in je huis?quote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:48 schreef trovey het volgende:
[..]
1. Geen reden om ze niet te dragen.![]()
2. Dat zou wel eens de verstorende factor kunnen zijn.
1 in de vaatwasser, 1 in de kast en 1 in m'n tas.quote:
Action heeft normaal bij zo'n pakket altijd dubbele, gok dat dit ook dubbele zijn?quote:
Is hij qua formaat/vorm dezelfde als de vorige kaartendoos?quote:
Om je zusje vast te tapen?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:46 schreef tomaat52 het volgende:
Misschien maandag ductape halen. Ik weet zeker dat ik met meer meuk terug kom.
Ik heb die van Dumil .. die doorzichtige met een gele trekstrip!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:01 schreef AnnaStesia het volgende:
Die trekbandvuilniszakken van de action zijn erg fijn,ik heb ze ook wel eens bij de c1000 gehaald maar dat plastic is een stuk dunner zodat de boel kapot scheurt,die van de action zijn goed!
jep formaat is t zelfde als de vorige (die blauwe en paarse toen)quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is hij qua formaat/vorm dezelfde als de vorige kaartendoos?
Ik heb er toen 2 gekocht om m'n losse foto's in te stallen. Wil er nog wel een paar, als de maat hetzelfde is
Dankjewel voor het maken van de foto'squote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:11 schreef sproetjes het volgende:
[..]
jep formaat is t zelfde als de vorige (die blauwe en paarse toen)en zijn indd dubbele kaarten
edit met picz:
[ afbeelding ]
t doosje
[ afbeelding ]
en een aantal van de kaarten
Had ik die maar.quote:
volgens mij heb ik die fietstas ook.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:05 schreef uniekhoorn het volgende:
Gisteren gehaald:
Fietstas (met paarse randjes)
Umbero deo rood voor mannen
diepvries/boterhamzakken
pedaalemmerzakken
bakpapier
en nog wat, weet het net meer?
7 euro iig
Volgens mij zit het met bandjes?? Weet niet, heb hem er zelf niet opgezet... Luxequote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:17 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
volgens mij heb ik die fietstas ook.
ik krijg m niet op mijn fietsdie klem is te klein oid
en jij?
Ik heb hele grote fietstassen, niet van de Action maar ooit gevonden met fietskleding er nog in...maar zonder fiets eraan vastquote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:05 schreef uniekhoorn het volgende:
Gisteren gehaald:
Fietstas (met paarse randjes)
Umbero deo rood voor mannen
diepvries/boterhamzakken
pedaalemmerzakken
bakpapier
en nog wat, weet het net meer?
7 euro iig
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:39 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik heb hele grote fietstassen, niet van de Action maar ooit gevonden met fietskleding er nog in...maar zonder fiets eraan vasten nooit iemand voor gekomen.
Ik heb wel grote fietstassen nodig als vaste klant van de Action.
![]()
Jammer dat de Action geen ansichtkaarten voor postcrossing heeftquote:Op zondag 20 maart 2011 11:52 schreef Pisces29 het volgende:
Weekaanbieding; 2,98
[ afbeelding ]
WOOHOO
Hoop dat ze hem ook in het roze/paars hebben, dan haal ik er 2 en heb ik er 4 van en matched alles
Ik koop toch meestal wat mensen willen, wat er in het profiel staat, of stuur iets van m'n woonplaats, dus dat kan de Action sowieso niet echt verkopen.quote:Op zondag 20 maart 2011 12:41 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Jammer dat de Action geen ansichtkaarten voor postcrossing heeft
wat leuuuk, ik wil ook!quote:Op zondag 20 maart 2011 11:52 schreef Pisces29 het volgende:
Weekaanbieding; 2,98
[ afbeelding ]
WOOHOO
Volgens mij wel.quote:Op zondag 20 maart 2011 14:46 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Hoi!
Weten jullie Action-addicts of de Action ook deze postbakjes heeft:
[ afbeelding ]
Kleur maakt niet uit.
Zo ja, hoe duur zijn die ongeveer per stuk?
zoals je hier boven kon zien zijn deze er niet maar zijn er nieuwequote:Op zondag 20 maart 2011 11:52 schreef Pisces29 het volgende:
Weekaanbieding; 2,98
[ afbeelding ]
WOOHOO
Hoop dat ze hem ook in het roze/paars hebben, dan haal ik er 2 en heb ik er 4 van en matched alles
Hebben ze, zijn iets van ¤1,89 dacht ik......quote:Op zondag 20 maart 2011 14:46 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Hoi!
[ afbeelding ]
Kleur maakt niet uit.
Heb er een tijd geleden wat gehaald. Waren doorzichtig, en als ik het me goed herinner 1,80 per stuk of zo.quote:Op zondag 20 maart 2011 14:46 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Hoi!
[ afbeelding ]
Kleur maakt niet uit.
In Zevenaar wel.quote:Op zondag 20 maart 2011 14:46 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Hoi!
[ afbeelding ]
Kleur maakt niet uit.
Ik ben ook benieuwd of die nieuwe in de winkel ligt, omdat ze nog die oude foto hebben staan.quote:Op zondag 20 maart 2011 15:05 schreef sproetjes het volgende:
[..]
zoals je hier boven kon zien zijn deze er niet maar zijn er nieuweer is dus wel een roze doos bij
Hebben zequote:Op zondag 20 maart 2011 14:46 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Hoi!
[ afbeelding ]
Kleur maakt niet uit.
Ok, thanks!quote:Op zondag 20 maart 2011 16:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hebben ze, alleen de prijs weet ik niet.
quote:Op zondag 20 maart 2011 15:17 schreef soapie het volgende:
[..]
Hebben ze, zijn iets van ¤1,89 dacht ik......
Ok! Mooi zo!quote:Op zondag 20 maart 2011 15:20 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Heb er een tijd geleden wat gehaald. Waren doorzichtig, en als ik het me goed herinner 1,80 per stuk of zo.
Nee zeker geen 4 euro, misschien 1,50/2? Ik kan er geheel naast zitten maar ik verwacht echt onder de 2 euro.quote:Op zondag 20 maart 2011 16:19 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Ok, thanks!
Zal bij de Action zeker geen 4 euro per stuk zijn. Dat kosten ze bij de HEMA, weliswaar iets luxer maar toch.
Ik begin de Action steeds beter in te schattenquote:
Ik bedoelde dat 1.80 onder 2 ligt,quote:Op zondag 20 maart 2011 16:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik begin de Action steeds beter in te schatten
Dat weet ik, ik bedoelde iets andersquote:
Aldi heeft ook goede zakkenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:55 schreef trovey het volgende:
Alleen maar KOMO vuilniszakken hier. Voor de rest kan het me echt niet bommen welk merk of gebrek aan merk het is (of dat nou kleding, eten of wat dan ook is) maar ik heb zoveel slechte ervaringen gehad met andere vuilniszakken dat ik alleen nog maar dikke KOMO zakken wil.
Je ballerina's niet vergeten.quote:Op zondag 20 maart 2011 21:13 schreef tomaat52 het volgende:
Morgen tape halen, en misschien nog meer.
Das wat voor tomaatquote:Op zondag 20 maart 2011 23:34 schreef Miendientje het volgende:
Kijk nou wat een leuke slippers er bij de 100 nieuwste artikelen staan:
[ link | afbeelding ]
¤2,29
Gaan we die ook ook eens proberen als ik er weer ben.quote:
Eentje als sokkenmand en eentje als ondergoedmand op het moment.quote:Op maandag 21 maart 2011 00:03 schreef Miendientje het volgende:
Waar gebruik je die flexibele manden voor?
mijn record staat op 125quote:Op maandag 21 maart 2011 09:29 schreef johandeleng het volgende:
Wij liepen zaterdag ook eens de action binnen en kwamen daar bij toeval hele geschikte trouwbedankjes tegen. De kassajuffrouw vond het erg leuk om eens een bon te hebben van 149 euro. Dat zijn ze daar niet gewend.
Ik heb hem vorig jaar gekocht in het blauw, hij voldoet prima! Ik heb hem al een aantal keer meegenomen voor weekendjes weg en heb er geen aanmerkingen opquote:Op maandag 21 maart 2011 09:47 schreef Spees_Eend het volgende:
Heeft iemand ervaring met de trolley-tjes die bij de 100 nieuwste artikelen staan? Ze lijken mij erg handig als handbagagekoffertjes voor op reisIs t wat?
Oh super! Ik zag dat hij zo goed als voldoet aan de eisen voor handbagage in het vliegtuig. Alleen de dikte is 2 cm te dik, maar volgens mij is het wel buigzaam materiaal he? Die vakjes aan de buitenkant zien er op de foto in ieder geval wel uit alsof je ze een beetje in kan duwen als ze in het handbagage-test-rekje moetenquote:Op maandag 21 maart 2011 11:14 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik heb hem vorig jaar gekocht in het blauw, hij voldoet prima! Ik heb hem al een aantal keer meegenomen voor weekendjes weg en heb er geen aanmerkingen op
Ik heb hem nog nooit meegenomen in het vliegtuig, maar het materiaal is inderdaad redelijk buigzaamquote:Op maandag 21 maart 2011 11:15 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Oh super! Ik zag dat hij zo goed als voldoet aan de eisen voor handbagage in het vliegtuig. Alleen de dikte is 2 cm te dik, maar volgens mij is het wel buigzaam materiaal he? Die vakjes aan de buitenkant zien er op de foto in ieder geval wel uit alsof je ze een beetje in kan duwen als ze in het handbagage-test-rekje moeten
Nee.quote:
Gefeli!quote:Op maandag 21 maart 2011 14:31 schreef AnnaStesia het volgende:
2 fexibele manden,3 paar oordopjes,sokken voor mezelf,blikjes kattenvoer(heb een pas bevallen poes die als extra zo'n blikje krijgt,precies genoeg)kauwgom,electronische keukenweegschaal(om de kittens te wegen,mijn oude was kapot) 3 pakjes wasknijpers,mandje om de knijpers in te doen
totaal
23 euro nog wat,was best veel kwijt voor mijn doen maar die weegschaal was al 7 euro
quote:Op maandag 21 maart 2011 14:38 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Nee.Auto. Morgen nog ff een berg sponzen halen.
Omdat... weet ik ut...quote:Op maandag 21 maart 2011 14:50 schreef pgrferrari het volgende:
[..]Waarom neem je ze niet meteen mee?
Leuk is anders.quote:Op maandag 21 maart 2011 14:56 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ah, ik snap hem![]()
Al die leuke meisjes achter de kassa
Hier ook geen leuke meisjes achter de kassa hoorquote:Op maandag 21 maart 2011 15:00 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Leuk is anders.Ik dacht dat ik nog sponzen had, maar ik kan ze niet meer vinden.
Omdat hij dan weer een excuus heeft om nog een keer te gaan...quote:Op maandag 21 maart 2011 14:50 schreef pgrferrari het volgende:
[..]Waarom neem je ze niet meteen mee?
quote:Op maandag 21 maart 2011 15:05 schreef trovey het volgende:
[..]
Omdat hij dan weer een excuus heeft om nog een keer te gaan...je hebt altijd mannen die het nooit snappen.
![]()
![]()
Ik ga zo maar eens de flexibele manden ophalen.
quote:Op maandag 21 maart 2011 15:33 schreef trovey het volgende:
Ik zei...je hebt altijd mannen....daarmee niet suggerend dat tomaat geen man is....dat zijn jullie beiden niet omdat jullie in een topic posten waarin nagenoeg alleen vrouwen zitten.
![]()
![]()
Ik ben even weg...lijkt me een goed idee na deze opmerking.![]()
Ik ga morgen maar eens effe tape halen.quote:Op maandag 21 maart 2011 15:33 schreef trovey het volgende:
Ik zei...je hebt altijd mannen....daarmee niet suggerend dat tomaat geen man is....dat zijn jullie beiden niet omdat jullie in een topic posten waarin nagenoeg alleen vrouwen zitten.
![]()
![]()
Ik ben even weg...lijkt me een goed idee na deze opmerking.![]()
Heb je een foto van die stofzuiger?quote:Op maandag 21 maart 2011 15:51 schreef lady-wrb het volgende:
ben net terug van de action.
die stapelbakjes kosten 1,35 (ik moest er weer een bij)
en verder heb ik dat autostofzuigertje gekocht (en hij doet het nog ook!)
noga en een haarband.
nog geen 6 en een halve euro. netjes toch?
Als jij meisjes met een IQ van -3 leuk vindt.quote:Op maandag 21 maart 2011 14:56 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ah, ik snap hem![]()
Al die leuke meisjes achter de kassa
Die zijn ook nog eens chagrijnig.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:21 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Als jij meisjes met een IQ van -3 leuk vindt.
Daar worden ze op geselecteerd denk ik.quote:
Sinds wanneer kan je vrouwen kopen bij de Action?quote:Op maandag 21 maart 2011 17:27 schreef Miendientje het volgende:
Gekocht:
[ afbeelding ]
Ze zijn er ook in het paars, roze, wit, zwart en blauw maar ik heb deze versie gekocht
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kun je ook als rokje dragen (is er in meer patroontjes en ook effen)
[ afbeelding ]
maar dan zwart met palletjes
[ afbeelding ]
Zwarte
[ afbeelding ]
Maar dan dus de nieuwe versie
En dan nog: Een zonnebril, graszaad, dubbelzijdigtape, fietsbel, dürüm wraps, honing-mosterd dressing en 2 spanningszoekers.
Totaal ¤30,06
De vrouw heb ik daar gelaten, ik wilde alleen het jurk/rokje hebben, wie weet loopt ze nog ergens in de buurt van de Action rond (in alleen een slip dusquote:Op maandag 21 maart 2011 17:41 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Sinds wanneer kan je vrouwen kopen bij de Action?
* tomaat52 springt op de fiets op te gaan kijken
quote:Op maandag 21 maart 2011 17:45 schreef Miendientje het volgende:
[..]
De vrouw heb ik daar gelaten, ik wilde alleen het jurk/rokje hebben, wie weet loopt ze nog ergens in de buurt van de Action rond (in alleen een slip dus)
quote:Op maandag 21 maart 2011 15:51 schreef lady-wrb het volgende:
ben net terug van de action.
die stapelbakjes kosten 1,35 (ik moest er weer een bij)
en verder heb ik dat autostofzuigertje gekocht (en hij doet het nog ook!)
noga en een haarband.
nog geen 6 en een halve euro. netjes toch?
Die kosten maar 3 euro. Goedkoop he? Typisch Action.quote:Op maandag 21 maart 2011 17:41 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Sinds wanneer kan je vrouwen kopen bij de Action?
* tomaat52 springt op de fiets op te gaan kijken
Als ze maar niet chagrijnig is.quote:Op maandag 21 maart 2011 18:04 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Die kosten maar 3 euro. Goedkoop he? Typisch Action.
Geen idee, ik koop liever mannen.quote:Op maandag 21 maart 2011 18:08 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Als ze maar niet chagrijnig is.En hoe zal de kwaliteit zijn? Voor ¤3 verwacht ik niet veel.
Ik ben deze week in de aanbieding voor ¤2,-quote:Op maandag 21 maart 2011 18:10 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Geen idee, ik koop liever mannen.
Baggerkwaliteit zeker.quote:Op maandag 21 maart 2011 18:20 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik ben deze week in de aanbieding voor ¤2,-
Ben je een beetje lekker?quote:Op maandag 21 maart 2011 18:20 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Gekeken vandaag, ze waren 1.38 als ik het goed gezien hebquote:Op zondag 20 maart 2011 16:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee zeker geen 4 euro, misschien 1,50/2? Ik kan er geheel naast zitten maar ik verwacht echt onder de 2 euro.
Dan ben je vast binnen een week kapotquote:Op maandag 21 maart 2011 18:20 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 maart 2011 18:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dan ben je vast binnen een week kapot
Nee, klopt...jij bent binnen een dag kapot.quote:
Werkt nietquote:Op maandag 21 maart 2011 15:43 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Ik ga morgen maar eens effe tape halen.Kan ik 'm gelijk testen op Trovey.
Met bon inleveren binnen de tijd die op de bon staat en je krijgt een tegoedbon.quote:Op maandag 21 maart 2011 18:55 schreef oceanpony het volgende:
effe vraagje: kunnen ongeopende panty-verpakkingen geruild worden? Heb die panty's gekocht van de weekaanbieding (in alle 4 de kleuren, die Boa's) en deze zijn echt prachtig (wel een maatje groter nemen). Maar die capri-leggings zijn echt vreselijk, vooral de witte. Heel erg doorzichtig en slechte kwaliteit (onderaan gerafeld en kleine vlekjes erin). Sowieso knellen ze onderaan, waardoor je kuiten net een rollade lijken. Ik heb nog 4 dichte verpakkingen en daar kan ik dus niks mee.
Die leuke slippertjes met dat strikje erop waren er niet meer, alleen nog een roze en niet in mijn maat. Helaas.
Try mequote:Op maandag 21 maart 2011 18:55 schreef trovey het volgende:
[..]
Nee, klopt...jij bent binnen een dag kapot.
Zou je wel willenquote:
Stiekem welquote:Op maandag 21 maart 2011 19:05 schreef trovey het volgende:
[..]
Zou je wel willen, ik heb niets voor niets in mijn fobo een vermomming...juist omdat ik de users niet wil verblinden met mijn schoonheid
![]()
Niet gedragen in gesloten verpakking..... gewoon mee naar de klantendienst gaanquote:Op maandag 21 maart 2011 19:01 schreef oceanpony het volgende:
Dat las ik ook op de site, maar de vrouw achter de kassa zei: kan niet geruild worden. Vandaar. hopelijk doen ze niet moeilijk. Thanx
Ik heb die dikste uit de weekaanbieding gekocht en daarvan mag je inderdaad wel een grote maat nemen. Ik heb L/XL gekocht, maar misschien had ik beter de grootste kunnen nemen. Bij mijn benen zit hij prima, maar in mijn middel knelt ie wel een beetje.quote:Op maandag 21 maart 2011 18:55 schreef oceanpony het volgende:
effe vraagje: kunnen ongeopende panty-verpakkingen geruild worden? Heb die panty's gekocht van de weekaanbieding (in alle 4 de kleuren, die Boa's) en deze zijn echt prachtig (wel een maatje groter nemen). Maar die capri-leggings zijn echt vreselijk, vooral de witte. Heel erg doorzichtig en slechte kwaliteit (onderaan gerafeld en kleine vlekjes erin). Sowieso knellen ze onderaan, waardoor je kuiten net een rollade lijken. Ik heb nog 4 dichte verpakkingen en daar kan ik dus niks mee.
Die leuke slippertjes met dat strikje erop waren er niet meer, alleen nog een roze en niet in mijn maat. Helaas.
Ik normaal ook niet, maar zag laatst iemand met een witte capri legging onder een zomerjurk en dat zag er dan wel weer leuk uit. Maar goed, van die hele euro 29 ga ik niet bankroet hihi.quote:Op maandag 21 maart 2011 19:30 schreef trovey het volgende:
Ik zou alzo geen witte caprileggings kopen maar dat is dan weer een tik van mij.
Die dikkere uit de weekaanbieding heb je trouwens ook met een werkje erin voor 1,98. Deze liggen niet bij de aanbiedingen, maar gewoon bij de sokken en panty's. Ik heb een donkerblauwe en een grijze met een figuurtje erin. Zitten alleen om de buik net ietsje strakker dan die uit de aanbieding. Ik heb ook L/XL gekocht, terwijl ik normaal maat 36 heb.quote:Op maandag 21 maart 2011 19:19 schreef Miendientje het volgende:
[..]
Ik heb die dikste uit de weekaanbieding gekocht en daarvan mag je inderdaad wel een grote maat nemen. Ik heb L/XL gekocht, maar misschien had ik beter de grootste kunnen nemen. Bij mijn benen zit hij prima, maar in mijn middel knelt ie wel een beetje.
Hier (Bedum) waren er nog meer dan genoeg slippers. Maar ik sowieso het idee dat hier de nieuwste artikelen altijd wat later geleverd worden want soms staat het al op de site maar hebben ze het nog niet in de winkel.
Dan PM ik je ook,ik ben gek op minifansquote:Op maandag 21 maart 2011 19:06 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Stiekem wel![]()
Je mag me ook PM'en hoor
Doe maar hoor.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:26 schreef AnnaStesia het volgende:
[..]
Dan PM ik je ook,ik ben gek op minifans(ben meer gek op de auto hoor hahaha)
Waarschijnlijk heeft HIJ ook een mini.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:26 schreef AnnaStesia het volgende:
[..]
Dan PM ik je ook,ik ben gek op minifans(ben meer gek op de auto hoor hahaha)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '@_
quote:Op maandag 21 maart 2011 21:15 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft HIJ ook een mini.hint hint hint....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 21 maart 2011 21:15 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft HIJ ook een mini.hint hint hint....
Ik kan je vertellen dat mannen met een mini juist niks hoeven te compenseren...mijn vriend heeft een stuk of 12 van die auto's en er is niks mis met hem hahahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 21 maart 2011 22:38 schreef AnnaStesia het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen dat mannen met een mini juist niks hoeven te compenseren...mijn vriend heeft een stuk of 12 van die auto's en er is niks mis met hem hahahaha
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
quote:Op maandag 21 maart 2011 22:38 schreef AnnaStesia het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen dat mannen met een mini juist niks hoeven te compenseren...mijn vriend heeft een stuk of 12 van die auto's en er is niks mis met hem hahahaha
Bij H&M hebben ze fijne leggings. In zwart, grijs, bruin en wit en deze schijnen niet door.Ik bedoel wel de lange leggings, niet de capri-leggings want die zijn heel stug en vallen heel klein uit. Prijs varieert van 7,99 tot 9,99. Deze zijn lekker zacht, stevig en mega stretchy. Deze zitten ook wat losser om de buik, zodat je niet een rollade wordt. Ik pak wel altijd een maatje groter dan mijn eigen maat, maar dan zitten ze zelfs ietwat te los om de buik (maar ja vind ik fijner). Op de site heb je ze ook, maar dan moet je 4,95 verzendkosten betalen.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:28 schreef koekjesmonsterrr het volgende:
Helaas ben ik nog geen leggings tegen gekomen in de action.
En ik merk dat de leggings van andere winkels waar ze rond de 10-15 euro per stuk kosten, toch in notime kapot gaan. Vaak een gat bij het kruis wat toch niet zo stevig bleek te zijn
Waar hebben ze nog veel gewone of thermo leggings in zwarte kleur die niet doorschijnend zijn zoals bij een panty ?
Ja ik ben wat kieskeurig ermee geworden. Had er een van de h&m en wil dus niet dat ze snel kapot gaan. Aangezien ik veel jurkjes draag. En ja ik bedoel de lange. Tegen de tijd dat het warmer word kijk ik wel voor die korterequote:Op dinsdag 22 maart 2011 09:05 schreef oceanpony het volgende:
[..]
Bij H&M hebben ze fijne leggings. In zwart, grijs, bruin en wit en deze schijnen niet door.Ik bedoel wel de lange leggings, niet de capri-leggings want die zijn heel stug en vallen heel klein uit. Prijs varieert van 7,99 tot 9,99. Deze zijn lekker zacht, stevig en mega stretchy. Deze zitten ook wat losser om de buik, zodat je niet een rollade wordt. Ik pak wel altijd een maatje groter dan mijn eigen maat, maar dan zitten ze zelfs ietwat te los om de buik (maar ja vind ik fijner). Op de site heb je ze ook, maar dan moet je 4,95 verzendkosten betalen.
Die van de H&M zijn idd wel fijn.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 09:05 schreef oceanpony het volgende:
[..]
Bij H&M hebben ze fijne leggings. In zwart, grijs, bruin en wit en deze schijnen niet door.Ik bedoel wel de lange leggings, niet de capri-leggings want die zijn heel stug en vallen heel klein uit. Prijs varieert van 7,99 tot 9,99. Deze zijn lekker zacht, stevig en mega stretchy. Deze zitten ook wat losser om de buik, zodat je niet een rollade wordt. Ik pak wel altijd een maatje groter dan mijn eigen maat, maar dan zitten ze zelfs ietwat te los om de buik (maar ja vind ik fijner). Op de site heb je ze ook, maar dan moet je 4,95 verzendkosten betalen.
Ik heb me er vorig jaar aan miskocht idd.quote:Op maandag 21 maart 2011 19:24 schreef oceanpony het volgende:
heb net al de donkerdere kleur geprobeerd.........kon het toch niet laten en deze zat stukken beter. Die witte die ik heb geopend doe ik dan maar ik de zak met kleding voor Polen. De dichte witte verpakkingen ga ik morgen proberen te ruilen. De grijze zat vol met vlekken. Kan alleen maar zeggen : niet doen die capri leggings!
Geen kaartendoos?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:30 schreef Miam het volgende:
vanochtend even geweest,
de buit;
3 schoonmaakdoekjes met action print
Make-up reinigingsdoekjes
Shirtje
Voor de rest weinig leuks gezien eigelijk.
Nee die heb ik niet zien staan! Ik ga vrijdag nog een keer naar een andere vestiging!quote:
Er zitten in dit topic meer junkies dan in heel UVT, BNW en TRU bij elkaar.quote:
Hier lagen ze op een kopstelling, met een paspop die er 1 aan hadquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
Liggen die zomerjurkjes eigenlijk bij de andere vrouwenkleding? En hoe is het verpakt, zit het in zo'n plastic zak, waar al die t-shirts ook in zitten? Of ligt het los?
Ondanks dat ik al zoiets had, toch meegenomenquote:
Versturenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:27 schreef trovey het volgende:
Wat doen jullie toch met die 3.405.348 stuks kaarten?
Ik ook maar die dozen krijg ik niet allemaal op, zeker niet als er "met oprechte deelneming" en "Een baby" kaarten inzitten.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
VersturenIk ben dol op kaarten sturen
Weet je zeker dat dat bij de Action was? Ik zie namelijk hier in de folder dat ze deze week wel bij het Kruidvat in de aanbieding zijn.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:45 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ben ik nou helemaal gek of stond er gisteren nog een tennistas bij de 100 nieuwe artikelen en vandaag niet meer?
Ik ging naar Action voor die tas en kwam met heel veel thuismaar niet met die tas
Ik ben een beetje door het tijdperk "Hoera een baby"heen...over een aantal jaren zullen de "Hoera een kleinkind"wel van pas komen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 00:23 schreef Miendientje het volgende:
Bij mij gaan die 'hoera een baby' juist het snelst op. De 'met oprechte deelneming' blijven hier gelukkig ook liggen.
Hier lagen ze in het schap met de sjaals, tassen en hoedjes etc.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dit kan dus nog lastig worden.
Ben toch vrijwel de gehele action afgeweest, maar misschien toch wat gemist.
Van de week nog maar een keer gaan
Toen zei ik dat ik morgen even een paar spijkertjes in de muur sla. En hij liep heel zielig murmelend naar binnen.quote:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 01:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Toen zei ik dat ik morgen even een paar spijkertjes in de muur sla. En hij liep heel zielig murmelend naar binnen.
En ik ga morgen kijken of ik er nog een kan scoren. De klaprozen waren er niet meer. Vooral heeeeeeeeel veel klompen op een tafeltje.quote:
Die klaprozen komen vast wel weer terugquote:Op woensdag 23 maart 2011 01:55 schreef mootie het volgende:
[..]
En ik ga morgen kijken of ik er nog een kan scoren. De klaprozen waren er niet meer. Vooral heeeeeeeeel veel klompen op een tafeltje.
Hij weet dat ik de baas ben, als het over inrichting etc. gaat.quote:Op woensdag 23 maart 2011 01:57 schreef trovey het volgende:
[..]
Die klaprozen komen vast wel weer terug...de zomer moet nog beginnen. Kan hij morgen nog meer mopperen.
Hij kent zijn plek.quote:Op woensdag 23 maart 2011 01:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij weet dat ik de baas ben, als het over inrichting etc. gaat.
Maar voor wat zo'n doos kost, als je er 5 verstuurd heb je het er al ruimschoots uitquote:Op woensdag 23 maart 2011 00:20 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik ook maar die dozen krijg ik niet allemaal op, zeker niet als er "met oprechte deelneming" en "Een baby" kaarten inzitten.Moet ik zelf alsnog eerst wat mensen vermoorden en daarna zelf tig baby's krijgen.
![]()
![]()
Whoahquote:Op woensdag 23 maart 2011 00:24 schreef trovey het volgende:
[..]
Weet je zeker dat dat bij de Action was? Ik zie namelijk hier in de folder dat ze deze week wel bij het Kruidvat in de aanbieding zijn.
Ik wil je wel helpen hoorquote:Op woensdag 23 maart 2011 00:20 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik ook maar die dozen krijg ik niet allemaal op, zeker niet als er "met oprechte deelneming" en "Een baby" kaarten inzitten.Moet ik zelf alsnog eerst wat mensen vermoorden en daarna zelf tig baby's krijgen.
![]()
![]()
Ik heb al zoveel spul in huis, ik moet 200 worden wil ik alles versturen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 07:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar voor wat zo'n doos kost, als je er 5 verstuurd heb je het er al ruimschoots uitEn ik vind de kaarten echt leuk! Gelukkig blijven de oprechte deelneming kaarten hier ook ongebruikt, maar de baby kaarten en de gefeliciteerd gaan hard
Hoppa, naar het Kruidvat toe.quote:
Ik wil geen tig baby's krijgen.quote:
quote:
Ik heb die vorige versie van de dozen gekocht puur voor de doosjes zelfquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ondanks dat ik al zoiets had, toch meegenomen![]()
Pssst....verklap het nou niet.quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Trovey had je moeder kunnen zijn qua leeftijd
Oke, sorry mamaquote:Op woensdag 23 maart 2011 15:41 schreef trovey het volgende:
[..]
Pssst....verklap het nou niet.Sla ik een jonkie aan de haak, verpest jij het weer.
![]()
quote:
quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:41 schreef trovey het volgende:
[..]
Pssst....verklap het nou niet.Sla ik een jonkie aan de haak, verpest jij het weer.
![]()
Ze heeft geen gelijk hoor, ik ben een jonge blom.![]()
We houden dat hele gele eendje er gewoon buiten.quote:
Jaquote:Op woensdag 23 maart 2011 15:54 schreef trovey het volgende:
[..]
We houden dat hele gele eendje er gewoon buiten., maar nu eerst even naar de Action toe.
Vallen ze ruim?quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:14 schreef Merel1808 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb twee van deze gekocht, een zwarte en een grijs-wit-gestreepte, zitten prima, voor 4 euro
hadden ze er nog meer?quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:24 schreef MaLo het volgende:
Ik heb lekker wel de tuinposter met klaprozen.
Hangt boven het eigen tuintje van dochter
En de haantjes hangen gezellig bij het terras.
Ik ga dit weekend eens voor paas-accessoires. Ik ben mijn oude paasmeuk zo za:(t
Ik eerstquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:32 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
hadden ze er nog meer?
ik wil die klaprozen ooooook/stampvoet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |