Hoor je dat Tomaat52?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:13 schreef .ZilveR. het volgende:
Ik heb zwarte ballerina's voor nog geen 6 euro
Foto? Ik ben wel benieuwd.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:13 schreef .ZilveR. het volgende:
Ik heb zwarte ballerina's voor nog geen 6 euro
quote:
Zeg, wat verwacht je van me?quote:
Leuk, ik heb ook erg smalle voeten dus ik ga ze ook even proberen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:28 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar dan dus in het zwart. Ze zien er netjes uit voor 5,99
Ondanks dat ik hele smalle voeten heb zitten ze toch echt goed, ze gapen geeneens aan de zijkant
Ze waren er ook met pailletjes op...quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:48 schreef Miendientje het volgende:
[..]
Leuk, ik heb ook erg smalle voeten dus ik ga ze ook even proberen.
1. Geen reden om ze niet te dragen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:41 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Zeg, wat verwacht je van me?![]()
1. Ben niet homo.
2. Die krengen hebben ze volgens mij niet in maat 45.
Waar heb je ze verstopt in je huis?quote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:48 schreef trovey het volgende:
[..]
1. Geen reden om ze niet te dragen.![]()
2. Dat zou wel eens de verstorende factor kunnen zijn.
1 in de vaatwasser, 1 in de kast en 1 in m'n tas.quote:
Action heeft normaal bij zo'n pakket altijd dubbele, gok dat dit ook dubbele zijn?quote:
Is hij qua formaat/vorm dezelfde als de vorige kaartendoos?quote:
Om je zusje vast te tapen?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:46 schreef tomaat52 het volgende:
Misschien maandag ductape halen. Ik weet zeker dat ik met meer meuk terug kom.
Ik heb die van Dumil .. die doorzichtige met een gele trekstrip!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:01 schreef AnnaStesia het volgende:
Die trekbandvuilniszakken van de action zijn erg fijn,ik heb ze ook wel eens bij de c1000 gehaald maar dat plastic is een stuk dunner zodat de boel kapot scheurt,die van de action zijn goed!
jep formaat is t zelfde als de vorige (die blauwe en paarse toen)quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is hij qua formaat/vorm dezelfde als de vorige kaartendoos?
Ik heb er toen 2 gekocht om m'n losse foto's in te stallen. Wil er nog wel een paar, als de maat hetzelfde is
Dankjewel voor het maken van de foto'squote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:11 schreef sproetjes het volgende:
[..]
jep formaat is t zelfde als de vorige (die blauwe en paarse toen)en zijn indd dubbele kaarten
edit met picz:
[ afbeelding ]
t doosje
[ afbeelding ]
en een aantal van de kaarten
Had ik die maar.quote:
volgens mij heb ik die fietstas ook.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:05 schreef uniekhoorn het volgende:
Gisteren gehaald:
Fietstas (met paarse randjes)
Umbero deo rood voor mannen
diepvries/boterhamzakken
pedaalemmerzakken
bakpapier
en nog wat, weet het net meer?
7 euro iig
Volgens mij zit het met bandjes?? Weet niet, heb hem er zelf niet opgezet... Luxequote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:17 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
volgens mij heb ik die fietstas ook.
ik krijg m niet op mijn fietsdie klem is te klein oid
en jij?
Ik heb hele grote fietstassen, niet van de Action maar ooit gevonden met fietskleding er nog in...maar zonder fiets eraan vastquote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:05 schreef uniekhoorn het volgende:
Gisteren gehaald:
Fietstas (met paarse randjes)
Umbero deo rood voor mannen
diepvries/boterhamzakken
pedaalemmerzakken
bakpapier
en nog wat, weet het net meer?
7 euro iig
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:39 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik heb hele grote fietstassen, niet van de Action maar ooit gevonden met fietskleding er nog in...maar zonder fiets eraan vasten nooit iemand voor gekomen.
Ik heb wel grote fietstassen nodig als vaste klant van de Action.
![]()
Jammer dat de Action geen ansichtkaarten voor postcrossing heeftquote:Op zondag 20 maart 2011 11:52 schreef Pisces29 het volgende:
Weekaanbieding; 2,98
[ afbeelding ]
WOOHOO
Hoop dat ze hem ook in het roze/paars hebben, dan haal ik er 2 en heb ik er 4 van en matched alles
Ik koop toch meestal wat mensen willen, wat er in het profiel staat, of stuur iets van m'n woonplaats, dus dat kan de Action sowieso niet echt verkopen.quote:Op zondag 20 maart 2011 12:41 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Jammer dat de Action geen ansichtkaarten voor postcrossing heeft
wat leuuuk, ik wil ook!quote:Op zondag 20 maart 2011 11:52 schreef Pisces29 het volgende:
Weekaanbieding; 2,98
[ afbeelding ]
WOOHOO
Volgens mij wel.quote:Op zondag 20 maart 2011 14:46 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Hoi!
Weten jullie Action-addicts of de Action ook deze postbakjes heeft:
[ afbeelding ]
Kleur maakt niet uit.
Zo ja, hoe duur zijn die ongeveer per stuk?
zoals je hier boven kon zien zijn deze er niet maar zijn er nieuwequote:Op zondag 20 maart 2011 11:52 schreef Pisces29 het volgende:
Weekaanbieding; 2,98
[ afbeelding ]
WOOHOO
Hoop dat ze hem ook in het roze/paars hebben, dan haal ik er 2 en heb ik er 4 van en matched alles
Hebben ze, zijn iets van ¤1,89 dacht ik......quote:Op zondag 20 maart 2011 14:46 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Hoi!
[ afbeelding ]
Kleur maakt niet uit.
Heb er een tijd geleden wat gehaald. Waren doorzichtig, en als ik het me goed herinner 1,80 per stuk of zo.quote:Op zondag 20 maart 2011 14:46 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Hoi!
[ afbeelding ]
Kleur maakt niet uit.
In Zevenaar wel.quote:Op zondag 20 maart 2011 14:46 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Hoi!
[ afbeelding ]
Kleur maakt niet uit.
Ik ben ook benieuwd of die nieuwe in de winkel ligt, omdat ze nog die oude foto hebben staan.quote:Op zondag 20 maart 2011 15:05 schreef sproetjes het volgende:
[..]
zoals je hier boven kon zien zijn deze er niet maar zijn er nieuweer is dus wel een roze doos bij
Hebben zequote:Op zondag 20 maart 2011 14:46 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Hoi!
[ afbeelding ]
Kleur maakt niet uit.
Ok, thanks!quote:Op zondag 20 maart 2011 16:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hebben ze, alleen de prijs weet ik niet.
quote:Op zondag 20 maart 2011 15:17 schreef soapie het volgende:
[..]
Hebben ze, zijn iets van ¤1,89 dacht ik......
Ok! Mooi zo!quote:Op zondag 20 maart 2011 15:20 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Heb er een tijd geleden wat gehaald. Waren doorzichtig, en als ik het me goed herinner 1,80 per stuk of zo.
Nee zeker geen 4 euro, misschien 1,50/2? Ik kan er geheel naast zitten maar ik verwacht echt onder de 2 euro.quote:Op zondag 20 maart 2011 16:19 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Ok, thanks!
Zal bij de Action zeker geen 4 euro per stuk zijn. Dat kosten ze bij de HEMA, weliswaar iets luxer maar toch.
Ik begin de Action steeds beter in te schattenquote:
Ik bedoelde dat 1.80 onder 2 ligt,quote:Op zondag 20 maart 2011 16:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik begin de Action steeds beter in te schatten
Dat weet ik, ik bedoelde iets andersquote:
Aldi heeft ook goede zakkenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:55 schreef trovey het volgende:
Alleen maar KOMO vuilniszakken hier. Voor de rest kan het me echt niet bommen welk merk of gebrek aan merk het is (of dat nou kleding, eten of wat dan ook is) maar ik heb zoveel slechte ervaringen gehad met andere vuilniszakken dat ik alleen nog maar dikke KOMO zakken wil.
Je ballerina's niet vergeten.quote:Op zondag 20 maart 2011 21:13 schreef tomaat52 het volgende:
Morgen tape halen, en misschien nog meer.
Das wat voor tomaatquote:Op zondag 20 maart 2011 23:34 schreef Miendientje het volgende:
Kijk nou wat een leuke slippers er bij de 100 nieuwste artikelen staan:
[ link | afbeelding ]
¤2,29
Gaan we die ook ook eens proberen als ik er weer ben.quote:
Eentje als sokkenmand en eentje als ondergoedmand op het moment.quote:Op maandag 21 maart 2011 00:03 schreef Miendientje het volgende:
Waar gebruik je die flexibele manden voor?
mijn record staat op 125quote:Op maandag 21 maart 2011 09:29 schreef johandeleng het volgende:
Wij liepen zaterdag ook eens de action binnen en kwamen daar bij toeval hele geschikte trouwbedankjes tegen. De kassajuffrouw vond het erg leuk om eens een bon te hebben van 149 euro. Dat zijn ze daar niet gewend.
Ik heb hem vorig jaar gekocht in het blauw, hij voldoet prima! Ik heb hem al een aantal keer meegenomen voor weekendjes weg en heb er geen aanmerkingen opquote:Op maandag 21 maart 2011 09:47 schreef Spees_Eend het volgende:
Heeft iemand ervaring met de trolley-tjes die bij de 100 nieuwste artikelen staan? Ze lijken mij erg handig als handbagagekoffertjes voor op reisIs t wat?
Oh super! Ik zag dat hij zo goed als voldoet aan de eisen voor handbagage in het vliegtuig. Alleen de dikte is 2 cm te dik, maar volgens mij is het wel buigzaam materiaal he? Die vakjes aan de buitenkant zien er op de foto in ieder geval wel uit alsof je ze een beetje in kan duwen als ze in het handbagage-test-rekje moetenquote:Op maandag 21 maart 2011 11:14 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik heb hem vorig jaar gekocht in het blauw, hij voldoet prima! Ik heb hem al een aantal keer meegenomen voor weekendjes weg en heb er geen aanmerkingen op
Ik heb hem nog nooit meegenomen in het vliegtuig, maar het materiaal is inderdaad redelijk buigzaamquote:Op maandag 21 maart 2011 11:15 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Oh super! Ik zag dat hij zo goed als voldoet aan de eisen voor handbagage in het vliegtuig. Alleen de dikte is 2 cm te dik, maar volgens mij is het wel buigzaam materiaal he? Die vakjes aan de buitenkant zien er op de foto in ieder geval wel uit alsof je ze een beetje in kan duwen als ze in het handbagage-test-rekje moeten
Nee.quote:
Gefeli!quote:Op maandag 21 maart 2011 14:31 schreef AnnaStesia het volgende:
2 fexibele manden,3 paar oordopjes,sokken voor mezelf,blikjes kattenvoer(heb een pas bevallen poes die als extra zo'n blikje krijgt,precies genoeg)kauwgom,electronische keukenweegschaal(om de kittens te wegen,mijn oude was kapot) 3 pakjes wasknijpers,mandje om de knijpers in te doen
totaal
23 euro nog wat,was best veel kwijt voor mijn doen maar die weegschaal was al 7 euro
quote:Op maandag 21 maart 2011 14:38 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Nee.Auto. Morgen nog ff een berg sponzen halen.
Omdat... weet ik ut...quote:Op maandag 21 maart 2011 14:50 schreef pgrferrari het volgende:
[..]Waarom neem je ze niet meteen mee?
Leuk is anders.quote:Op maandag 21 maart 2011 14:56 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ah, ik snap hem![]()
Al die leuke meisjes achter de kassa
Hier ook geen leuke meisjes achter de kassa hoorquote:Op maandag 21 maart 2011 15:00 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Leuk is anders.Ik dacht dat ik nog sponzen had, maar ik kan ze niet meer vinden.
Omdat hij dan weer een excuus heeft om nog een keer te gaan...quote:Op maandag 21 maart 2011 14:50 schreef pgrferrari het volgende:
[..]Waarom neem je ze niet meteen mee?
quote:Op maandag 21 maart 2011 15:05 schreef trovey het volgende:
[..]
Omdat hij dan weer een excuus heeft om nog een keer te gaan...je hebt altijd mannen die het nooit snappen.
![]()
![]()
Ik ga zo maar eens de flexibele manden ophalen.
quote:Op maandag 21 maart 2011 15:33 schreef trovey het volgende:
Ik zei...je hebt altijd mannen....daarmee niet suggerend dat tomaat geen man is....dat zijn jullie beiden niet omdat jullie in een topic posten waarin nagenoeg alleen vrouwen zitten.
![]()
![]()
Ik ben even weg...lijkt me een goed idee na deze opmerking.![]()
Ik ga morgen maar eens effe tape halen.quote:Op maandag 21 maart 2011 15:33 schreef trovey het volgende:
Ik zei...je hebt altijd mannen....daarmee niet suggerend dat tomaat geen man is....dat zijn jullie beiden niet omdat jullie in een topic posten waarin nagenoeg alleen vrouwen zitten.
![]()
![]()
Ik ben even weg...lijkt me een goed idee na deze opmerking.![]()
Heb je een foto van die stofzuiger?quote:Op maandag 21 maart 2011 15:51 schreef lady-wrb het volgende:
ben net terug van de action.
die stapelbakjes kosten 1,35 (ik moest er weer een bij)
en verder heb ik dat autostofzuigertje gekocht (en hij doet het nog ook!)
noga en een haarband.
nog geen 6 en een halve euro. netjes toch?
Als jij meisjes met een IQ van -3 leuk vindt.quote:Op maandag 21 maart 2011 14:56 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ah, ik snap hem![]()
Al die leuke meisjes achter de kassa
Die zijn ook nog eens chagrijnig.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:21 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Als jij meisjes met een IQ van -3 leuk vindt.
Daar worden ze op geselecteerd denk ik.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |