Oh super! Ik zag dat hij zo goed als voldoet aan de eisen voor handbagage in het vliegtuig. Alleen de dikte is 2 cm te dik, maar volgens mij is het wel buigzaam materiaal he? Die vakjes aan de buitenkant zien er op de foto in ieder geval wel uit alsof je ze een beetje in kan duwen als ze in het handbagage-test-rekje moetenquote:Op maandag 21 maart 2011 11:14 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik heb hem vorig jaar gekocht in het blauw, hij voldoet prima! Ik heb hem al een aantal keer meegenomen voor weekendjes weg en heb er geen aanmerkingen op
Ik heb hem nog nooit meegenomen in het vliegtuig, maar het materiaal is inderdaad redelijk buigzaamquote:Op maandag 21 maart 2011 11:15 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Oh super! Ik zag dat hij zo goed als voldoet aan de eisen voor handbagage in het vliegtuig. Alleen de dikte is 2 cm te dik, maar volgens mij is het wel buigzaam materiaal he? Die vakjes aan de buitenkant zien er op de foto in ieder geval wel uit alsof je ze een beetje in kan duwen als ze in het handbagage-test-rekje moeten
Nee.quote:
Gefeli!quote:Op maandag 21 maart 2011 14:31 schreef AnnaStesia het volgende:
2 fexibele manden,3 paar oordopjes,sokken voor mezelf,blikjes kattenvoer(heb een pas bevallen poes die als extra zo'n blikje krijgt,precies genoeg)kauwgom,electronische keukenweegschaal(om de kittens te wegen,mijn oude was kapot) 3 pakjes wasknijpers,mandje om de knijpers in te doen
totaal
23 euro nog wat,was best veel kwijt voor mijn doen maar die weegschaal was al 7 euro
quote:Op maandag 21 maart 2011 14:38 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Nee.Auto. Morgen nog ff een berg sponzen halen.
Omdat... weet ik ut...quote:Op maandag 21 maart 2011 14:50 schreef pgrferrari het volgende:
[..]Waarom neem je ze niet meteen mee?
Leuk is anders.quote:Op maandag 21 maart 2011 14:56 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ah, ik snap hem![]()
Al die leuke meisjes achter de kassa
Hier ook geen leuke meisjes achter de kassa hoorquote:Op maandag 21 maart 2011 15:00 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Leuk is anders.Ik dacht dat ik nog sponzen had, maar ik kan ze niet meer vinden.
Omdat hij dan weer een excuus heeft om nog een keer te gaan...quote:Op maandag 21 maart 2011 14:50 schreef pgrferrari het volgende:
[..]Waarom neem je ze niet meteen mee?
quote:Op maandag 21 maart 2011 15:05 schreef trovey het volgende:
[..]
Omdat hij dan weer een excuus heeft om nog een keer te gaan...je hebt altijd mannen die het nooit snappen.
![]()
![]()
Ik ga zo maar eens de flexibele manden ophalen.
quote:Op maandag 21 maart 2011 15:33 schreef trovey het volgende:
Ik zei...je hebt altijd mannen....daarmee niet suggerend dat tomaat geen man is....dat zijn jullie beiden niet omdat jullie in een topic posten waarin nagenoeg alleen vrouwen zitten.
![]()
![]()
Ik ben even weg...lijkt me een goed idee na deze opmerking.![]()
Ik ga morgen maar eens effe tape halen.quote:Op maandag 21 maart 2011 15:33 schreef trovey het volgende:
Ik zei...je hebt altijd mannen....daarmee niet suggerend dat tomaat geen man is....dat zijn jullie beiden niet omdat jullie in een topic posten waarin nagenoeg alleen vrouwen zitten.
![]()
![]()
Ik ben even weg...lijkt me een goed idee na deze opmerking.![]()
Heb je een foto van die stofzuiger?quote:Op maandag 21 maart 2011 15:51 schreef lady-wrb het volgende:
ben net terug van de action.
die stapelbakjes kosten 1,35 (ik moest er weer een bij)
en verder heb ik dat autostofzuigertje gekocht (en hij doet het nog ook!)
noga en een haarband.
nog geen 6 en een halve euro. netjes toch?
Als jij meisjes met een IQ van -3 leuk vindt.quote:Op maandag 21 maart 2011 14:56 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ah, ik snap hem![]()
Al die leuke meisjes achter de kassa
Die zijn ook nog eens chagrijnig.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:21 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Als jij meisjes met een IQ van -3 leuk vindt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |