quote:Op maandag 21 maart 2011 22:38 schreef AnnaStesia het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen dat mannen met een mini juist niks hoeven te compenseren...mijn vriend heeft een stuk of 12 van die auto's en er is niks mis met hem hahahaha
Bij H&M hebben ze fijne leggings. In zwart, grijs, bruin en wit en deze schijnen niet door.Ik bedoel wel de lange leggings, niet de capri-leggings want die zijn heel stug en vallen heel klein uit. Prijs varieert van 7,99 tot 9,99. Deze zijn lekker zacht, stevig en mega stretchy. Deze zitten ook wat losser om de buik, zodat je niet een rollade wordt. Ik pak wel altijd een maatje groter dan mijn eigen maat, maar dan zitten ze zelfs ietwat te los om de buik (maar ja vind ik fijner). Op de site heb je ze ook, maar dan moet je 4,95 verzendkosten betalen.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:28 schreef koekjesmonsterrr het volgende:
Helaas ben ik nog geen leggings tegen gekomen in de action.
En ik merk dat de leggings van andere winkels waar ze rond de 10-15 euro per stuk kosten, toch in notime kapot gaan. Vaak een gat bij het kruis wat toch niet zo stevig bleek te zijn
Waar hebben ze nog veel gewone of thermo leggings in zwarte kleur die niet doorschijnend zijn zoals bij een panty ?
Ja ik ben wat kieskeurig ermee geworden. Had er een van de h&m en wil dus niet dat ze snel kapot gaan. Aangezien ik veel jurkjes draag. En ja ik bedoel de lange. Tegen de tijd dat het warmer word kijk ik wel voor die korterequote:Op dinsdag 22 maart 2011 09:05 schreef oceanpony het volgende:
[..]
Bij H&M hebben ze fijne leggings. In zwart, grijs, bruin en wit en deze schijnen niet door.Ik bedoel wel de lange leggings, niet de capri-leggings want die zijn heel stug en vallen heel klein uit. Prijs varieert van 7,99 tot 9,99. Deze zijn lekker zacht, stevig en mega stretchy. Deze zitten ook wat losser om de buik, zodat je niet een rollade wordt. Ik pak wel altijd een maatje groter dan mijn eigen maat, maar dan zitten ze zelfs ietwat te los om de buik (maar ja vind ik fijner). Op de site heb je ze ook, maar dan moet je 4,95 verzendkosten betalen.
Die van de H&M zijn idd wel fijn.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 09:05 schreef oceanpony het volgende:
[..]
Bij H&M hebben ze fijne leggings. In zwart, grijs, bruin en wit en deze schijnen niet door.Ik bedoel wel de lange leggings, niet de capri-leggings want die zijn heel stug en vallen heel klein uit. Prijs varieert van 7,99 tot 9,99. Deze zijn lekker zacht, stevig en mega stretchy. Deze zitten ook wat losser om de buik, zodat je niet een rollade wordt. Ik pak wel altijd een maatje groter dan mijn eigen maat, maar dan zitten ze zelfs ietwat te los om de buik (maar ja vind ik fijner). Op de site heb je ze ook, maar dan moet je 4,95 verzendkosten betalen.
Ik heb me er vorig jaar aan miskocht idd.quote:Op maandag 21 maart 2011 19:24 schreef oceanpony het volgende:
heb net al de donkerdere kleur geprobeerd.........kon het toch niet laten en deze zat stukken beter. Die witte die ik heb geopend doe ik dan maar ik de zak met kleding voor Polen. De dichte witte verpakkingen ga ik morgen proberen te ruilen. De grijze zat vol met vlekken. Kan alleen maar zeggen : niet doen die capri leggings!
Geen kaartendoos?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:30 schreef Miam het volgende:
vanochtend even geweest,
de buit;
3 schoonmaakdoekjes met action print
Make-up reinigingsdoekjes
Shirtje
Voor de rest weinig leuks gezien eigelijk.
Nee die heb ik niet zien staan! Ik ga vrijdag nog een keer naar een andere vestiging!quote:
Er zitten in dit topic meer junkies dan in heel UVT, BNW en TRU bij elkaar.quote:
Hier lagen ze op een kopstelling, met een paspop die er 1 aan hadquote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
Liggen die zomerjurkjes eigenlijk bij de andere vrouwenkleding? En hoe is het verpakt, zit het in zo'n plastic zak, waar al die t-shirts ook in zitten? Of ligt het los?
Ondanks dat ik al zoiets had, toch meegenomenquote:
Versturenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:27 schreef trovey het volgende:
Wat doen jullie toch met die 3.405.348 stuks kaarten?
Ik ook maar die dozen krijg ik niet allemaal op, zeker niet als er "met oprechte deelneming" en "Een baby" kaarten inzitten.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
VersturenIk ben dol op kaarten sturen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |