staat uit. Laptoploos dagje vandaag, dan kom ik ook nog eens aan andere dingen dan internetten toequote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:40 schreef Goodbye het volgende:
Vik, waarom ga je niet gewoon op je laptop?
Ja, maar... wat doe je hier dan?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
staat uit. Laptoploos dagje vandaag, dan kom ik ook nog eens aan andere dingen dan internetten toe
nou zeg, ik heb de hele middag al andere dingen gedaan en ga straks film kijken.quote:
Niet gelijk gepikeerd zijn, maar ik vind je soms zo schattig met je eigen opgelegde regeltjes enzoquote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
nou zeg, ik heb de hele middag al andere dingen gedaan en ga straks film kijken.
Thx uniek! In de ovenschotel zat naast tomaat ook nog ui, courgette en basilicum
Oh, maar dat is (voor mij) het probleem ook niet. Meer dat ik gewoon niet weet wat ik mee moet nemen naar m'n werk!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:48 schreef conleche het volgende:
Low carb is niet zo erg als je maar weet dat er een einde aan komt.Het motiveert ook best als je gewoon afvalt, als je je best doet.
Lijstje:
O: 2 gekookte eitjes, 2 plakjes ham
L: wat van het gehakt/groente prutje van gisteren
T: wodka, 25 gram amandelen
D: kippenpoot, gewokte Chinese groenten met sojasaus en kruiden.
T: crème fraîche met citroensap en zoetstof
Ook dat. En het 'ik wil liever geen vlees meer eten'-idee.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:50 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, maar dat is (voor mij) het probleem ook niet. Meer dat ik gewoon niet weet wat ik mee moet nemen naar m'n werk!
Ik eet ook geen vlees (en eet wel lowcarb). Verschil is dat ik van vis hou en jij nietquote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ook dat. En het 'ik wil liever geen vlees meer eten'-idee.
Meh.
(Opgerolde) omeletquote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:50 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, maar dat is (voor mij) het probleem ook niet. Meer dat ik gewoon niet weet wat ik mee moet nemen naar m'n werk!
Ik eet wel eens een dagje zoiets, maar ik vind het wel lastig hoor. Eet ook op mijn werkplek, dus val mijn collega's ook lastig met de geurtjes, zeg maarquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:00 schreef conleche het volgende:
[..]
(Opgerolde) omelet
baconknabbels met beleg
gekookt eitje en koud vlees
salade en dan in een apart bakje wat koude kip voor erop, of zalm.
Wel onhandig dat er geen koeling is. Maar misschien kan je iets uit je vriezer meenemen in een tas? Iets wat je toch wilt ontdooien?
Of een plastic zakje met ijsblokjes?
Lief!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:15 schreef Perruche het volgende:
Ik werd een keer geweigerd in de bus omdat dat ding a) mijn chipkaart niet accepteerde en toen b) ik mijn andere wilde gebruiken en er niet genoeg saldo opstond, de oplaadunit in de bus niet werktegelukkig gaf toen een vrouw haar oude strippenkaart
.
Ja dat was echt lief, ik stond daar ook echt helemaal beduusd enzoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zegt zij die net minstens een kwart stokbrood heeft gegeten, trouwensquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:18 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik eet wel eens een dagje zoiets, maar ik vind het wel lastig hoor. Eet ook op mijn werkplek, dus val mijn collega's ook lastig met de geurtjes, zeg maarOmelet riekt op zo'n moment wel, gok ik.
Maar bedankt voor het meedenken, misschien moet ik me er even in verdiepen. Ga ik ook gewoon een weekje of drie, vier dit proberen.
In Rome ga ik niet low carben, natuurlijk![]()
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:19 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ja dat was echt lief, ik stond daar ook echt helemaal beduusd enzoKan ik me voorstellen, ja!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik bedenk dan later altijd hele goede dingen die ik had kunnen zeggen
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
RTL 5quote:
Lekker rustig aan doen, hèquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:19 schreef progje het volgende:
pffff voor het eerst sinds tijden weer ongesteld zonder dat ik anticonceptie heb gebruikt..
Wat een ellende is het dan toch ook de eerste dag
En wel echt genoeg eten dan met het sporten!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:21 schreef Perruche het volgende:
Ik had het vandaag met een vriendin over eten, en ze keek naar mn enkels en ze zei dat ik veel vocht vasthoud! Ik heb ook echt van die niet-slanke enkels, maar zei zij dat het geen vet is. Dus ik ga ook binnenkort serieus een tijdje lowcarben. Maar nog niet deze week, wil eerst aan mijn sporten wennen nog 1 of 2 weken...
geen ideequote:
Ja vriend zorgt goed voor mequote:
Ja ik had me er vorige week echt op verkeken, had echt trek en te veel gesnackt. Maar goed dat weet ik nu, dus ik kan er rekening mee houden!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:23 schreef Goodbye het volgende:
[..]
En wel echt genoeg eten dan met het sporten!
Mag je nou zuivel als je low carb doet?
erg goede showquote:
Natuurlijk. Ieder lichaam is anders.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:35 schreef MarMar het volgende:
Werkt het ook voor de een anders dan voor de ander? Heb bij mij juist het idee als ik let op vet en suikers dat dat heel goed werkt en bij lowcarben gebruik je juist meer vetten? (meer kaas bijvoorbeeld)
Hoe gaat het met jouw lijstjes?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:54 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik eet ook geen vlees (en eet wel lowcarb). Verschil is dat ik van vis hou en jij niet. Ik kan me voorstellen dat het dan lastiger wordt. Eet je wel kaas? Dat eet ik niet, maar past wel goed in lowcarb-lijstjes.
Ik blijf het lastig vinden. Het wisselt erg per dag. Dadelijk komt de date en dan eet ik meestal beter, dus dat is goedquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your body. Your soul. Your rituals.
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:00 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik blijf het lastig vinden. Het wisselt erg per dag. Dadelijk komt de date en dan eet ik meestal beter, dus dat is goed.
Een nieuw leefpatroon kost altijd tijd, maar ik ben blij dat het goed komtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Ah wat een schatje. Gedroeg Tami zich ook een beetje? En perry is leuk, van het vogelbekdier!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:02 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik moet nog teruglezen, maar ik kom alvast onze bachelorrrrr spammen! Hij heet Perry maar we gaan hem denk ik een nieuwe naam geven en morgen volgen er meer foto's, dit is het fotootje van de website![]()
[ afbeelding ]
(en ja, meneer heeft kapotte oortjesmaar daar heeft ie geen last van, schijnbaar! Ziet er dramatischer uit dan het is
)
Tami gedraagt zich primaquote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:05 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ah wat een schatje. Gedroeg Tami zich ook een beetje? En perry is leuk, van het vogelbekdier!
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:12 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Tami gedraagt zich primaZe was best wel onder de indruk eigenlijk
En vrij onderdanig. Perry is tot nu toe best wel blij en erg onder de indruk van Tami (omg omg konijntje!
oids
) en wil nog wel eens op d'r bips of hoofd rijden vanuit dominant gedrag
Maar dat duurt meestal niet zo lang want dat werkt niet meer
![]()
Maar het is geen Vogelbekdier![]()
Und jetzt eten want mn dagplanning liep iets uit
quote:
Wat tof!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:36 schreef MarMar het volgende:
Ons konijn heet Dweezil(spreek uit dwiezul)
voor de niet Zappa kenners onder ons: zo heet de zoon van Frank Zappa en ik heb dat altijd al een konijnennaam gevonden, vandaar![]()
De kat in Belgie, je weet wel, die in Koekies mandje lag, die heet ook Sjaak. Dikke Sjaak, om precies te zijn.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:35 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
Ik gooi hem in de commissieWe dachten zelf o.a. aan Sjaak
Klinkt ook leuk, Sjaak en Tamina!
Ik vind namen in de categorie 'Printer' vaak ook wel leukquote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:35 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
Ik gooi hem in de commissieWe dachten zelf o.a. aan Sjaak
Klinkt ook leuk, Sjaak en Tamina!
Xerox!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:06 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik vind namen in de categorie 'Printer' vaak ook wel leuk
Uit het dierenasiel in Almere!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:43 schreef Ml-etje het volgende:
Wat een leuk nijntje Maria, waar heb je die vandaan?
Ah vandaar de kapotte oortjes.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:44 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Uit het dierenasiel in Almere!
Eh wat?quote:
Yes, die! En dan balen als er alleen die smakeloze gele chips inzaten, en niet die lekkere oranjequote:
Nou eigenlijk hadden de anderen dat nietquote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:49 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ah vandaar de kapotte oortjes.
Alleen de buitenkant kapot/rafelig?
Ik wil toch stiekem ook wel erg graag weer 'n baan, hoor.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:00 schreef Laureline het volgende:
Nu Merel nog een meneer zonder bindingsangst (is toch een stom modisch verschijnsel) en Viking een baan, en het hele topic is weer gelukkig, toch?
*handen schudt*quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:18 schreef ihatefastcars het volgende:
[..]
Ik wil toch stiekem ook wel erg graag weer 'n baan, hoor.
Zo oud ben jij toch niet/zo jong ben ik toch niet?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:10 schreef MevrouwPuff het volgende:
Niets mis met een beetje surinaamse kont?
[..]
Dit voelt als een generatiekloof
Wat Xerox?quote:Op zondag 13 maart 2011 00:07 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Zo oud ben jij toch niet/zo jong ben ik toch niet?Ik ken de term, maar geen idee wat het is/waar het vandaan komt.
Juist daarom is het grappig dat je dat niet kent.quote:Op zondag 13 maart 2011 00:07 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Zo oud ben jij toch niet/zo jong ben ik toch niet?Ik ken de term, maar geen idee wat het is/waar het vandaan komt.
Jij beschrijft een matrixprinterquote:Op zondag 13 maart 2011 00:13 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Juist daarom is het grappig dat je dat niet kent.
Het is een oude printer waar een rol papier aan elkaar zat als een wcrol, met gaatjes afscheurbaar. De afdruk bestond uit een verzameling stipjes.
Het werkwoord wordt dan weer gebruikt voor kopieren geloof ik
In mn herinnering stond er xerox op de eerste thuisprinter die ik zag, bij een vriendinnetje thuis.quote:Op zondag 13 maart 2011 00:48 schreef loveli het volgende:
[..]
Jij beschrijft een matrixprinter![]()
Xerox is bij mijn weten de naam van de fabrikant van het eerste kopieerapparaat en daarna nog vele kantoorbenodigdheden en grafische apparatuur.
quote:Op zondag 13 maart 2011 00:54 schreef Merel het volgende:
Hoi loveli, ik slik braaf elke dag m'n visolie hoor!
quote:Op zondag 13 maart 2011 01:49 schreef Merel het volgende:
Ik heb net tegen de collega gezegd dat ie niet mag langskomen. Hoe standvastig is dat!Voor mijn doen dan hè.
Ik ben bijna dertig, maar ken de term niet eens! Ik kom dan ook uit Friesland waar iedereen nog in shock and aw is omdat letters op een scherm ineens op papier komen te staan. 3d printen is daar 3duivels.quote:Op zondag 13 maart 2011 00:07 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Welkomquote:Op zondag 13 maart 2011 02:52 schreef electrocrash het volgende:
Ik wil hier steeds vast aan meedoen maar altijd post ik 1 keer en dan ben ik weg ik ga vanaf nu meer proberen te volgen
O - Melk met nesquik en een appelflap
T - Muffin met beetje chocolade stukkies erop
L - Chard (groente) met knoflook en kleine kippenbootjes met knoflook en basilicum
T - Appel en als drinken beetje limonade
oh die herinner ik me ook nogquote:
QFT! was 07.25 wakker...quote:Op zondag 13 maart 2011 08:18 schreef Jagärtrut het volgende:
Goeie morgen.. ik haat ritme..laat naar bed, nog steeds vroeg wakker. Straks even een paar uurtjes naar het werk...in die zin misschien wel goed dat ik vroeg wakker ben...
ik ga morgen naar duitsland voor 2 weken, en moet voor het werk wat dingen af hebben in excel, en op kantoor heb ik twee schermen, en dan gaan die dingen 2 keer zo snel...hoef maar een paar uurtjes denk ik, en dan is het klaar...quote:Op zondag 13 maart 2011 08:42 schreef Perruche het volgende:
Morning vroege vogels!!
Mijn tong en keel doen nog steeds pijnga zo toch maar sporten, voel me verder prima
Jagar, hoezo ga je werken op zondagen fijn dat je je weer beter voelt
dat wat ik moet doen. M"n werk niet. Ik ga in Duitsland gewoon werken hoor!quote:Op zondag 13 maart 2011 09:14 schreef MevrouwPuff het volgende:
Goeiemorgen!
Jagar, echt klaar? Tof! En twee weken Dld is ook super
Maar je hoeft niet te skypen neem ik aan en dat is tof, evenals andere fysieke voordelenquote:Op zondag 13 maart 2011 09:30 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
dat wat ik moet doen. M"n werk niet. Ik ga in Duitsland gewoon werken hoor!
Ziekenhuis lijkt me wat overdreven, maar even niet sporten is misschien geen gek idee. Je lichaam heeft energie nodig om beter te worden.quote:Op zondag 13 maart 2011 09:50 schreef Perruche het volgende:
Verdomme, wilde naar bodypump, nu moet ik van mn vader naar het ziekenhuis omdat ik niet kan praten
Nou alweer terug, zit gewoon een ontsteking onder mn tong, wachten. Ga nu om 11:15 bodyshape doen. Ook leuk.quote:Op zondag 13 maart 2011 09:56 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ziekenhuis lijkt me wat overdreven, maar even niet sporten is misschien geen gek idee. Je lichaam heeft energie nodig om beter te worden.
Goh, die klinkt bekend. Ook een piercing laten zetten?quote:Op zondag 13 maart 2011 10:41 schreef Perruche het volgende:
[..]
Nou alweer terug, zit gewoon een ontsteking onder mn tong, wachten. Ga nu om 11:15 bodyshape doen. Ook leuk.
haha nee! out of the blue! maar het is niet zo erg het doet alleen wel veel pijn en kan niet echt praenquote:Op zondag 13 maart 2011 11:00 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Goh, die klinkt bekend. Ook een piercing laten zetten?
Ik voel met je mee, een tongontsteking is echt pijnlijkquote:Op zondag 13 maart 2011 11:04 schreef Perruche het volgende:
[..]
haha nee! out of the blue! maar het is niet zo erg het doet alleen wel veel pijn en kan niet echt praennou ja.
Sportplanning is trouwens weer verandert, nu 12:15 toch bodypump, nieuwe release, wist ik niet.
wauw dat duurde lang dan! Fijn dat je er bijna vanaf bentquote:Op zondag 13 maart 2011 11:09 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik voel met je mee, een tongontsteking is echt pijnlijk. De mijne is zo goed als genezen. Dr zit nog steeds een heel klein beetje zwelling. Of dat is littekenweefsel
Wat fijnquote:Op zondag 13 maart 2011 11:19 schreef motorbloempje het volgende:
oh, en sinds het goede nieuws heb ik abrupt minder last van m'n spieren en slaap ik een stuk beter![]()
Laat je het nog wel een keer nakijken?quote:Op zondag 13 maart 2011 11:09 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik voel met je mee, een tongontsteking is echt pijnlijk. De mijne is zo goed als genezen. Dr zit nog steeds een heel klein beetje zwelling. Of dat is littekenweefsel
Doen! Dat moet gevierd worden. Zeker omdat de beurs je een hele hoop geld bespaart.quote:Op zondag 13 maart 2011 11:19 schreef motorbloempje het volgende:
ik wil vanavond ook uit eten stiekemnog steeds om de beurs te vieren
maar aan de andere kant vind ik 't zonde van 't geld
![]()
*twijfel*
Aan mijn spraak merk je niets meer, maar mijn tong heeft nog niet al zn beweeglijkheid terug en dat is lastig als ik kruimelige dingen gegeten hebquote:Op zondag 13 maart 2011 11:21 schreef MevrouwPuff het volgende:
Het laatste deel duurt misschien best wel nog een tijdje chico! Merk je niets meer aan je spraak, of makkelijker op je tong bijten enzo?
[..]
Wat fijn
gelukkig hebben we nog een bon liggen die we er tegen aan kunnen gooien..quote:Op zondag 13 maart 2011 11:23 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Doen! Dat moet gevierd worden. Zeker omdat de beurs je een hele hoop geld bespaart.
Ik heb ook geen zin, maar nu ik bodypump kan gaan doen heb ik al meer zin dan als ik bodyshape had moeten gaan doen. Dus ik ga wel.quote:Op zondag 13 maart 2011 11:26 schreef Goodbye het volgende:
MorningMijn lijstje voor vandaag. Heb geen zin om te sporten, maar het moet eigenlijk wel. Eventueel wordt er een uurtje fitness toegevoegd, dus
![]()
O: 2 speltknackebröd met geitenkaas, gekookt eitje
L: 2 volkoren boterhammen hagelslag
T: yoghurt met muesli
T: banaan
D: ovenpasta met hamreepjes, kaas, courgette en paprika
T: warme vruchten met vanille ijs (gister geen ijs meer gehad)
Weekendlijstje
quote:Op zondag 13 maart 2011 11:29 schreef Ml-etje het volgende:
Mo gewoon gaan joh
Perruche, was je verdwaald?
Bij mij helaas geen lesjes op zondagquote:Op zondag 13 maart 2011 11:28 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ik heb ook geen zin, maar nu ik bodypump kan gaan doen heb ik al meer zin dan als ik bodyshape had moeten gaan doen. Dus ik ga wel.
Oh ik heb ook zo'n zin in zaterdagquote:Op zondag 13 maart 2011 11:30 schreef motorbloempje het volgende:
oh, en we gaan vrijdag bij Le Marron eten en zondag bij 't Schultenhues, beide 1 Michelinster
Ik was expres om 9 uur opgestaan zodat ik om 10:15 naar bodypump kon gaan. Maar goed nu heb ik al opgeruimd en administratie gedaan dus tjah.quote:Op zondag 13 maart 2011 11:30 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Bij mij helaas geen lesjes op zondagJa, om half elf, maar toen lag ik nog lekker in bed
![]()
quote:Op zondag 13 maart 2011 11:31 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Oh ik heb ook zo'n zin in zaterdag
Ik heb een stuk uit mijn boek gelezen en ontbeten. Ook een prestatie, toch?quote:Op zondag 13 maart 2011 11:31 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ik was expres om 9 uur opgestaan zodat ik om 10:15 naar bodypump kon gaan. Maar goed nu heb ik al opgeruimd en administratie gedaan dus tjah.
kei goed!!quote:Op zondag 13 maart 2011 11:34 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik heb een stuk uit mijn boek gelezen en ontbeten. Ook een prestatie, toch?
Nou ze zijn niet goed gerezen en dus klef van binnenquote:Op zondag 13 maart 2011 11:30 schreef Perruche het volgende:
[..]
ik dacht eerst - oh die moet naar het broodbakkerstopic
en toen typte ik dat, en tjah. Maar alsnog wil ik ze wel opeten
opensnijden en nog even onder de grill? of heeft dat geen nut meer?quote:Op zondag 13 maart 2011 11:37 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Nou ze zijn niet goed gerezen en dus klef van binnenbeuhhh
quote:Op zondag 13 maart 2011 11:30 schreef motorbloempje het volgende:
oh, en we gaan vrijdag bij Le Marron eten en zondag bij 't Schultenhues, beide 1 Michelinster
Ze liggen nu inderdaad open gesneden in de oven 2 van de vier want heb geen idee of het uberhaupt goedkomt dan.quote:Op zondag 13 maart 2011 11:38 schreef Perruche het volgende:
[..]
opensnijden en nog even onder de grill? of heeft dat geen nut meer?
Ik vind 'm eigenlijk wel mooi. Ook voor doordeweeks.quote:Op zondag 13 maart 2011 11:26 schreef Goodbye het volgende:
MorningMijn lijstje voor vandaag. Heb geen zin om te sporten, maar het moet eigenlijk wel. Eventueel wordt er een uurtje fitness toegevoegd, dus
![]()
O: 2 speltknackebröd met geitenkaas, gekookt eitje
L: 2 volkoren boterhammen hagelslag
T: yoghurt met muesli
T: banaan
D: ovenpasta met hamreepjes, kaas, courgette en paprika
T: warme vruchten met vanille ijs (gister geen ijs meer gehad)
Weekendlijstje
Normaal zou ik iets anders op mijn brood doen en iets gezonder toetje etenquote:Op zondag 13 maart 2011 11:46 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik vind 'm eigenlijk wel mooi. Ook voor doordeweeks.
Groupon?quote:Op zondag 13 maart 2011 11:49 schreef Viking84 het volgende:
Hoe komen jullie aan al die bonnen? Ik wil ook
Kerstpakketten, cadeautjes, en volgens mij één via vakantieveilingen.nl.quote:Op zondag 13 maart 2011 11:49 schreef Viking84 het volgende:
Hoe komen jullie aan al die bonnen? Ik wil ook
Had in theorie gekundquote:Op zondag 13 maart 2011 12:13 schreef Goodbye het volgende:
Ik ga ook naar een restaurant met een een ster!
Het was pas een echte prestatie geweest als iemand een restaurant met twee sterren had weten te regelen
Had ik de vorige restaurant week. De zwetheul. Maar wel voor de lunch. Maar dat was ook geniaalquote:Op zondag 13 maart 2011 12:13 schreef Goodbye het volgende:
Ik ga ook naar een restaurant met een een ster!
Het was pas een echte prestatie geweest als iemand een restaurant met twee sterren had weten te regelen
Klopt de prijs/kwaliteitsverhouding daar? Wil er al jaren een keer heen, maar het is zo duur.quote:Op zondag 13 maart 2011 12:25 schreef progje het volgende:
[..]
Had ik de vorige restaurant week. De zwetheul. Maar wel voor de lunch. Maar dat was ook geniaal
quote:
quote:Op zondag 13 maart 2011 13:03 schreef MarMar het volgende:
D: omeletspinazietomaatfeta met wat stokbrood
quote:Op zondag 13 maart 2011 13:31 schreef Jagärtrut het volgende:
T: omelet van 2 eieren met wat parmezaanse kaas
Jeugdsentiment!quote:
Klinkt niet aantrekkelijk inderdaadquote:Op zondag 13 maart 2011 15:12 schreef Laureline het volgende:
Het is hier vandaag de CPC-loop, dus de hele wijk staat barstensvol scheefgeparkeerde auto's, en ik kon de stad niet doorkomen op de terugweg. Wat mensen bezielt om als haringen in een ton het parcours te gaan lopen?
Ja, voorheen ook wel meegedaan met de mini, maar geef mij nu maar een rondje op de hei![]()
Al werd ik de laatste keer een beetje bang toen ik in mijn eentje door de bospaadjes liep, voortaan niet meer eerst over alle onopgeloste moorden en mysteries op de Veluwe lezen voor mijn looprondje![]()
O, tof, heb je misschien werk in Den Haag? Bij welk bos?quote:Op zondag 13 maart 2011 15:16 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Klinkt niet aantrekkelijk inderdaad![]()
Al heb ik wel een beetje bedacht, als ik in den haag ga werken, kan ik best daar m'n rondje lopen, na de werkdag ofzo![]()
DM!quote:Op zondag 13 maart 2011 15:18 schreef Laureline het volgende:
[..]
O, tof, heb je misschien werk in Den Haag? Bij welk bos?Als het bij het ziekenhuis in de buurt van Vik en mij is (klinkt knus hè
) zit je wel goed wb looprondjes!
Ja. In de rest vh museum daarentegen...quote:
En dan gewoon even 10 km doen met 10 km/u hè?quote:Op zondag 13 maart 2011 17:33 schreef uniekhoorn het volgende:
Knap hoor dat sporten.. moet ook nodig weer
Echt kudo's
Dááááááár gaaaaaaat zeeeee!quote:Op zondag 13 maart 2011 17:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En dan gewoon even 10 km doen met 10 km/u hè?![]()
.
Ik ga morgenochtend weer5,5 km is de bedoeling
. Met Clouseau, want dat beviel de vorige keer goed
.
Thanks!quote:Op zondag 13 maart 2011 17:49 schreef Perruche het volgende:
Goed hoor GB, wat je nog bent gaan hardlopen!
Mijn lijstje:
O: 200 ml yoghurt met 4 eetl. muesli
S: buikspieren + bodycombat
L: omelet van 1 ei, grote kom broccolisoep, 1 boterham
B: 40 minuten wandelen (apotheek en terug)
T: 2 beschuiten (kaas en jam), 2 mandarijnen
D: risotto met venkel en gebakken courgette
quote:
Bodypump natuurlijkquote:Op zondag 13 maart 2011 18:18 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Thanks!Morgen steps of bodypump, hangt er even van af of ik voor of na het avondeten wil sporten
![]()
Hoe gaat het met je mond/tong?
Die gebruikte toch een recept uit het fok kookboek?quote:
Ja, haar eigen receptquote:Op zondag 13 maart 2011 18:31 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Die gebruikte toch een recept uit het fok kookboek?(ik schreef koekboek
Biografie van Co's De Koek
)
Het eten was geniaal...quote:Op zondag 13 maart 2011 12:30 schreef loveli het volgende:
[..]
Klopt de prijs/kwaliteitsverhouding daar? Wil er al jaren een keer heen, maar het is zo duur.
quote:
In Co's Koekboek staan vooral veel vleesjes denk ik. En dan met name kip.quote:Op zondag 13 maart 2011 18:31 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Die gebruikte toch een recept uit het fok kookboek?(ik schreef koekboek
Biografie van Co's De Koek
)
Ongeveer 1400.quote:Op zondag 13 maart 2011 19:51 schreef uniekhoorn het volgende:
Co, op hoeveel cal kom je?
Ik reken mijn berenburg nooit mee
Zelf kom ik (zonder de chips) op 1780
Relatief zeker ja en ook absoluut wel iets omdat ik anders niet elke dag crème fraîche als toetje eet bv.quote:Op zondag 13 maart 2011 20:13 schreef MarMar het volgende:
Als je gaat lowcarben, gaat het vetgebruik automatisch omhoog?
Dat lijkt elkaar te bijten, grappig dat het dan toch zo goed werkt.
Thnx Uniek! Heb hem geprint en ga hem volgende week donderdag makenquote:Op zondag 13 maart 2011 19:00 schreef uniekhoorn het volgende:
[FOK!-kookboek]Post hier je recepten en opmerkingen deel 2
Doe ik altijd, best wel wat werk maar vind hem echt zo lekker
Zo lekker gegeten,gedoucht en nu van de avond genieten, nog even Herman Finkers terugkijken misschien.
Lijkt me de hel. Sorry.quote:Op zondag 13 maart 2011 20:22 schreef loveli het volgende:
Meezing sound of music binnenkort te zien/beleven. Meet? Mobiele post, lees later wel gillende reacties.
Afhankelijk van de taal jaquote:
Engels toch gewoon?quote:
Sorry!quote:Op zondag 13 maart 2011 20:38 schreef Ml-etje het volgende:
Getver Gb nu heb ik trek in home made slagroomn
Gelukkig geen zin om op te staanIpv ijs net druifjes en augurkjes op.
quote:Op zondag 13 maart 2011 20:39 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Sorry!
Ik had nog heel wat over, heb ik maar weggegooid uit zelfbescherming![]()
Ik vind het weekend persoonlijk altijd moeilijk.. Maar morgen weer een dag!quote:Op zondag 13 maart 2011 20:39 schreef Tinkepink het volgende:
Eindlijst
o. 100 gram yoghurt - 80 kcal
t. 3 mini-mozarellabolletjes + 6 tomaatjes - 50 kcal
t. salade met geitenkaas, croutons en dressing - 400 kcal
s. mislukt hardlooprondje
t. bakje bitterkoekjesvla - 200 kcal
l. 2 crackers jam + zeewiersalade (met kleurstof) + een peer + paar stukjes kipfilet -350 kcal
s. uurtje wandelen
t. chocolaatje en een wortel - 50 kcal
d. glas witte wijn + pizza vegetariana + ijscoupe 1500 kcal
s. kwartiertje lopen + half uurtje boxen tegen de computer
Daar gaan mijn goede voornemens. Ik wil er voor zondag 1 kilo af
Ja. Lang geleden dat ik me zo heb laten gaanquote:Op zondag 13 maart 2011 20:42 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik vind het weekend persoonlijk altijd moeilijk.. Maar morgen weer een dag!
Werken ftwquote:Op zondag 13 maart 2011 20:42 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik vind het weekend persoonlijk altijd moeilijk.. Maar morgen weer een dag!
Krijg je wel een ritme van, ja. Eet meestal beter op werkdagen, hoewel ik wel chocola, drop en koekjes moet weerstaanquote:
Je lijstje kon het hebben.quote:Op zondag 13 maart 2011 20:35 schreef Goodbye het volgende:
Oh, ik heb net echt een evil (maar goddelijk) toetje gemaakt. Had nog een beetje vanille ijs over, daar boven op warm gemaakte diepvriesvruchtjes (zomerfruit van de AH) en dáár boven op zelfgemaakte slagroom.
![]()
Dat maakt mijn lijstje compleet voor vandaag, wel weer heel anders dan de planningyoghurt bleek over de datum te zijn.
O: 2 speltknackebröd geitenkaas, gekookt eitje
T: boterham hagelslag
T: 2 speltknackebröd geitenkaas, banaan
S: twintig minuten hardlopen
T: waterijsje
D: ovengerecht met volkoren pasta, courgette, paprika, hamblokjes, room en kaas
T: bovenstaand toetje, dus
Ja, mijn lijstje was bijna belachelijk zonder dat toetje. Dus dit was goede compensatiequote:Op zondag 13 maart 2011 20:47 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Je lijstje kon het hebben.
Mijn lijstje:
O: 2 boterhammen met hagelslag
L: pistolet met salami
T: enorme chip cookie met witte chocolade![]()
![]()
D: karbonade, doperwten, aardappelschijfjes
T: mexicaanse groenten (mais, bruine bonen, ui, paprika, sperziebonen)
Ik ook.quote:
Ben ik al geweest. En ook naar de meezing Mamma Mia. Met het goede gezelschap (en evt. het juiste alcoholpromillage) is dat werkelijk hilarisch. Maar je moet ervan houdenquote:Op zondag 13 maart 2011 20:22 schreef loveli het volgende:
Meezing sound of music binnenkort te zien/beleven. Meet? Mobiele post, lees later wel gillende reacties.
die hele grote bij de kassa van de Subway zijn gewoon GEMEEN lekker!quote:Op zondag 13 maart 2011 21:00 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik ook.Goede reden om ze niet in huis te halen.
Deze heb ik op de UB gekocht.
We hebben verder geen saus meer gemaakt, vonden achterin nog een pakje tomatensaus.quote:Op zondag 13 maart 2011 15:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
B: bezigheden
O: kom havermoutpap
T: superfruit met koffie (ongeveer vergelijkbaar met 3 bonbons)
T: -
D: pasta met grote bak macaroni/spaghetti-groente, verse champignons en romatomaatjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
Ik ben ooit naar de meezing Rocky horror picture show geweest. Dat is in de normale versie al zó vaag dat er alcohol bij moetquote:Op zondag 13 maart 2011 21:16 schreef Merel het volgende:
[..]
Ben ik al geweest. En ook naar de meezing Mamma Mia. Met het goede gezelschap (en evt. het juiste alcoholpromillage) is dat werkelijk hilarisch. Maar je moet ervan houden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |