erg goede showquote:
Natuurlijk. Ieder lichaam is anders.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:35 schreef MarMar het volgende:
Werkt het ook voor de een anders dan voor de ander? Heb bij mij juist het idee als ik let op vet en suikers dat dat heel goed werkt en bij lowcarben gebruik je juist meer vetten? (meer kaas bijvoorbeeld)
Hoe gaat het met jouw lijstjes?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:54 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik eet ook geen vlees (en eet wel lowcarb). Verschil is dat ik van vis hou en jij niet. Ik kan me voorstellen dat het dan lastiger wordt. Eet je wel kaas? Dat eet ik niet, maar past wel goed in lowcarb-lijstjes.
Ik blijf het lastig vinden. Het wisselt erg per dag. Dadelijk komt de date en dan eet ik meestal beter, dus dat is goedquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your body. Your soul. Your rituals.
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:00 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik blijf het lastig vinden. Het wisselt erg per dag. Dadelijk komt de date en dan eet ik meestal beter, dus dat is goed.
Een nieuw leefpatroon kost altijd tijd, maar ik ben blij dat het goed komtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Ah wat een schatje. Gedroeg Tami zich ook een beetje? En perry is leuk, van het vogelbekdier!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:02 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik moet nog teruglezen, maar ik kom alvast onze bachelorrrrr spammen! Hij heet Perry maar we gaan hem denk ik een nieuwe naam geven en morgen volgen er meer foto's, dit is het fotootje van de website![]()
[ afbeelding ]
(en ja, meneer heeft kapotte oortjesmaar daar heeft ie geen last van, schijnbaar! Ziet er dramatischer uit dan het is
)
Tami gedraagt zich primaquote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:05 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ah wat een schatje. Gedroeg Tami zich ook een beetje? En perry is leuk, van het vogelbekdier!
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:12 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Tami gedraagt zich primaZe was best wel onder de indruk eigenlijk
En vrij onderdanig. Perry is tot nu toe best wel blij en erg onder de indruk van Tami (omg omg konijntje!
oids
) en wil nog wel eens op d'r bips of hoofd rijden vanuit dominant gedrag
Maar dat duurt meestal niet zo lang want dat werkt niet meer
![]()
Maar het is geen Vogelbekdier![]()
Und jetzt eten want mn dagplanning liep iets uit
quote:
Wat tof!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:36 schreef MarMar het volgende:
Ons konijn heet Dweezil(spreek uit dwiezul)
voor de niet Zappa kenners onder ons: zo heet de zoon van Frank Zappa en ik heb dat altijd al een konijnennaam gevonden, vandaar![]()
De kat in Belgie, je weet wel, die in Koekies mandje lag, die heet ook Sjaak. Dikke Sjaak, om precies te zijn.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:35 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
Ik gooi hem in de commissieWe dachten zelf o.a. aan Sjaak
Klinkt ook leuk, Sjaak en Tamina!
Ik vind namen in de categorie 'Printer' vaak ook wel leukquote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:35 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
Ik gooi hem in de commissieWe dachten zelf o.a. aan Sjaak
Klinkt ook leuk, Sjaak en Tamina!
Xerox!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:06 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik vind namen in de categorie 'Printer' vaak ook wel leuk
Uit het dierenasiel in Almere!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:43 schreef Ml-etje het volgende:
Wat een leuk nijntje Maria, waar heb je die vandaan?
Ah vandaar de kapotte oortjes.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:44 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Uit het dierenasiel in Almere!
Eh wat?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |