Klopt de prijs/kwaliteitsverhouding daar? Wil er al jaren een keer heen, maar het is zo duur.quote:Op zondag 13 maart 2011 12:25 schreef progje het volgende:
[..]
Had ik de vorige restaurant week. De zwetheul. Maar wel voor de lunch. Maar dat was ook geniaal
quote:
quote:Op zondag 13 maart 2011 13:03 schreef MarMar het volgende:
D: omeletspinazietomaatfeta met wat stokbrood
quote:Op zondag 13 maart 2011 13:31 schreef Jagärtrut het volgende:
T: omelet van 2 eieren met wat parmezaanse kaas
Jeugdsentiment!quote:
Klinkt niet aantrekkelijk inderdaadquote:Op zondag 13 maart 2011 15:12 schreef Laureline het volgende:
Het is hier vandaag de CPC-loop, dus de hele wijk staat barstensvol scheefgeparkeerde auto's, en ik kon de stad niet doorkomen op de terugweg. Wat mensen bezielt om als haringen in een ton het parcours te gaan lopen?
Ja, voorheen ook wel meegedaan met de mini, maar geef mij nu maar een rondje op de hei![]()
Al werd ik de laatste keer een beetje bang toen ik in mijn eentje door de bospaadjes liep, voortaan niet meer eerst over alle onopgeloste moorden en mysteries op de Veluwe lezen voor mijn looprondje![]()
O, tof, heb je misschien werk in Den Haag? Bij welk bos?quote:Op zondag 13 maart 2011 15:16 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Klinkt niet aantrekkelijk inderdaad![]()
Al heb ik wel een beetje bedacht, als ik in den haag ga werken, kan ik best daar m'n rondje lopen, na de werkdag ofzo![]()
DM!quote:Op zondag 13 maart 2011 15:18 schreef Laureline het volgende:
[..]
O, tof, heb je misschien werk in Den Haag? Bij welk bos?Als het bij het ziekenhuis in de buurt van Vik en mij is (klinkt knus hè
) zit je wel goed wb looprondjes!
Ja. In de rest vh museum daarentegen...quote:
En dan gewoon even 10 km doen met 10 km/u hè?quote:Op zondag 13 maart 2011 17:33 schreef uniekhoorn het volgende:
Knap hoor dat sporten.. moet ook nodig weer
Echt kudo's
Dááááááár gaaaaaaat zeeeee!quote:Op zondag 13 maart 2011 17:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En dan gewoon even 10 km doen met 10 km/u hè?![]()
.
Ik ga morgenochtend weer5,5 km is de bedoeling
. Met Clouseau, want dat beviel de vorige keer goed
.
Thanks!quote:Op zondag 13 maart 2011 17:49 schreef Perruche het volgende:
Goed hoor GB, wat je nog bent gaan hardlopen!
Mijn lijstje:
O: 200 ml yoghurt met 4 eetl. muesli
S: buikspieren + bodycombat
L: omelet van 1 ei, grote kom broccolisoep, 1 boterham
B: 40 minuten wandelen (apotheek en terug)
T: 2 beschuiten (kaas en jam), 2 mandarijnen
D: risotto met venkel en gebakken courgette
quote:
Bodypump natuurlijkquote:Op zondag 13 maart 2011 18:18 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Thanks!Morgen steps of bodypump, hangt er even van af of ik voor of na het avondeten wil sporten
![]()
Hoe gaat het met je mond/tong?
Die gebruikte toch een recept uit het fok kookboek?quote:
Ja, haar eigen receptquote:Op zondag 13 maart 2011 18:31 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Die gebruikte toch een recept uit het fok kookboek?(ik schreef koekboek
Biografie van Co's De Koek
)
Het eten was geniaal...quote:Op zondag 13 maart 2011 12:30 schreef loveli het volgende:
[..]
Klopt de prijs/kwaliteitsverhouding daar? Wil er al jaren een keer heen, maar het is zo duur.
quote:
In Co's Koekboek staan vooral veel vleesjes denk ik. En dan met name kip.quote:Op zondag 13 maart 2011 18:31 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Die gebruikte toch een recept uit het fok kookboek?(ik schreef koekboek
Biografie van Co's De Koek
)
Ongeveer 1400.quote:Op zondag 13 maart 2011 19:51 schreef uniekhoorn het volgende:
Co, op hoeveel cal kom je?
Ik reken mijn berenburg nooit mee
Zelf kom ik (zonder de chips) op 1780
Relatief zeker ja en ook absoluut wel iets omdat ik anders niet elke dag crème fraîche als toetje eet bv.quote:Op zondag 13 maart 2011 20:13 schreef MarMar het volgende:
Als je gaat lowcarben, gaat het vetgebruik automatisch omhoog?
Dat lijkt elkaar te bijten, grappig dat het dan toch zo goed werkt.
Thnx Uniek! Heb hem geprint en ga hem volgende week donderdag makenquote:Op zondag 13 maart 2011 19:00 schreef uniekhoorn het volgende:
[FOK!-kookboek]Post hier je recepten en opmerkingen deel 2
Doe ik altijd, best wel wat werk maar vind hem echt zo lekker
Zo lekker gegeten,gedoucht en nu van de avond genieten, nog even Herman Finkers terugkijken misschien.
Lijkt me de hel. Sorry.quote:Op zondag 13 maart 2011 20:22 schreef loveli het volgende:
Meezing sound of music binnenkort te zien/beleven. Meet? Mobiele post, lees later wel gillende reacties.
Afhankelijk van de taal jaquote:
Engels toch gewoon?quote:
Sorry!quote:Op zondag 13 maart 2011 20:38 schreef Ml-etje het volgende:
Getver Gb nu heb ik trek in home made slagroomn
Gelukkig geen zin om op te staanIpv ijs net druifjes en augurkjes op.
quote:Op zondag 13 maart 2011 20:39 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Sorry!
Ik had nog heel wat over, heb ik maar weggegooid uit zelfbescherming![]()
Ik vind het weekend persoonlijk altijd moeilijk.. Maar morgen weer een dag!quote:Op zondag 13 maart 2011 20:39 schreef Tinkepink het volgende:
Eindlijst
o. 100 gram yoghurt - 80 kcal
t. 3 mini-mozarellabolletjes + 6 tomaatjes - 50 kcal
t. salade met geitenkaas, croutons en dressing - 400 kcal
s. mislukt hardlooprondje
t. bakje bitterkoekjesvla - 200 kcal
l. 2 crackers jam + zeewiersalade (met kleurstof) + een peer + paar stukjes kipfilet -350 kcal
s. uurtje wandelen
t. chocolaatje en een wortel - 50 kcal
d. glas witte wijn + pizza vegetariana + ijscoupe 1500 kcal
s. kwartiertje lopen + half uurtje boxen tegen de computer
Daar gaan mijn goede voornemens. Ik wil er voor zondag 1 kilo af
Ja. Lang geleden dat ik me zo heb laten gaanquote:Op zondag 13 maart 2011 20:42 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik vind het weekend persoonlijk altijd moeilijk.. Maar morgen weer een dag!
Werken ftwquote:Op zondag 13 maart 2011 20:42 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik vind het weekend persoonlijk altijd moeilijk.. Maar morgen weer een dag!
Krijg je wel een ritme van, ja. Eet meestal beter op werkdagen, hoewel ik wel chocola, drop en koekjes moet weerstaanquote:
Je lijstje kon het hebben.quote:Op zondag 13 maart 2011 20:35 schreef Goodbye het volgende:
Oh, ik heb net echt een evil (maar goddelijk) toetje gemaakt. Had nog een beetje vanille ijs over, daar boven op warm gemaakte diepvriesvruchtjes (zomerfruit van de AH) en dáár boven op zelfgemaakte slagroom.
![]()
Dat maakt mijn lijstje compleet voor vandaag, wel weer heel anders dan de planningyoghurt bleek over de datum te zijn.
O: 2 speltknackebröd geitenkaas, gekookt eitje
T: boterham hagelslag
T: 2 speltknackebröd geitenkaas, banaan
S: twintig minuten hardlopen
T: waterijsje
D: ovengerecht met volkoren pasta, courgette, paprika, hamblokjes, room en kaas
T: bovenstaand toetje, dus
Ja, mijn lijstje was bijna belachelijk zonder dat toetje. Dus dit was goede compensatiequote:Op zondag 13 maart 2011 20:47 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Je lijstje kon het hebben.
Mijn lijstje:
O: 2 boterhammen met hagelslag
L: pistolet met salami
T: enorme chip cookie met witte chocolade![]()
![]()
D: karbonade, doperwten, aardappelschijfjes
T: mexicaanse groenten (mais, bruine bonen, ui, paprika, sperziebonen)
Ik ook.quote:
Ben ik al geweest. En ook naar de meezing Mamma Mia. Met het goede gezelschap (en evt. het juiste alcoholpromillage) is dat werkelijk hilarisch. Maar je moet ervan houdenquote:Op zondag 13 maart 2011 20:22 schreef loveli het volgende:
Meezing sound of music binnenkort te zien/beleven. Meet? Mobiele post, lees later wel gillende reacties.
die hele grote bij de kassa van de Subway zijn gewoon GEMEEN lekker!quote:Op zondag 13 maart 2011 21:00 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik ook.Goede reden om ze niet in huis te halen.
Deze heb ik op de UB gekocht.
We hebben verder geen saus meer gemaakt, vonden achterin nog een pakje tomatensaus.quote:Op zondag 13 maart 2011 15:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
B: bezigheden
O: kom havermoutpap
T: superfruit met koffie (ongeveer vergelijkbaar met 3 bonbons)
T: -
D: pasta met grote bak macaroni/spaghetti-groente, verse champignons en romatomaatjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
Ik ben ooit naar de meezing Rocky horror picture show geweest. Dat is in de normale versie al zó vaag dat er alcohol bij moetquote:Op zondag 13 maart 2011 21:16 schreef Merel het volgende:
[..]
Ben ik al geweest. En ook naar de meezing Mamma Mia. Met het goede gezelschap (en evt. het juiste alcoholpromillage) is dat werkelijk hilarisch. Maar je moet ervan houden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |