Hahahaquote:Op zondag 13 maart 2011 12:05 schreef douche-eendje het volgende:
Ach die oortjes... Zal waarschijnlijk gevochten hebben met een ander konijntje?
Hier waren ze vanochtend weer eens drinkflestwister aan het spelen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat keutelen ze keurig 2 aan 2quote:Op zondag 13 maart 2011 20:28 schreef MariaEtcetera het volgende:
U vraagt, wij draaien! (het blijft waarschijnlijk toch Perry, we zijn er intussen al een beetje aan gewend en nou is het eigenlijk best leuk)
[ afbeelding ]
Perry up close and personal in het tijdelijke hok![]()
[ afbeelding ]
Knusheid in de huiskamerTamina was hem eens aan het aflebberen voor de verandering
Wel bovengemiddeld gekeutel, maar de stofzuiger doet z'n werk wel.
[ afbeelding ]
Beetje fuzzy, maar te lief om niet te postenAllebei aan het loungen in de huiskamer!
[ afbeelding ]
Perry, Tamina en het nieuwe hok
Jawel he!quote:Op maandag 14 maart 2011 22:13 schreef silent_scream1 het volgende:
Wat een leuke nijn! Wel jammer van zijn oortjes maar ach dat maakt hem uniek
Ja ik vond het aanvankelijk niet zo, maar nu noemen we hem al de hele tijd Perry en vind ik het steeds leuker!quote:Op maandag 14 maart 2011 22:20 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Wat keutelen ze keurig 2 aan 2![]()
![]()
Leuke naam Perrywat een zielige oortjes, is het nog open ?
Phineas and Ferbquote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:06 schreef silent_scream1 het volgende:
whaha nu moet ik denken aan Perry het Vogelbekdier (is van een of andere serie op Nickelodeon, weet zo niet welke)
Ik nu ook!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:56 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik heb ook goede ervaringen met opvang konijnen
Ik ook, kom nu ruim 2 jaar 1 keer per week in de opvang hier en ben pas 1 keer gebeten door een konijnquote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:56 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik heb ook goede ervaringen met opvang konijnen
Oh, ik werd meteen gebeten door het eerste konijn wat ik ging ophalenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:26 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik ook, kom nu ruim 2 jaar 1 keer per week in de opvang hier en ben pas 1 keer gebeten door een konijn.
Ja, die van jou maakte gelijk een goede indrukquote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:49 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Oh, ik werd meteen gebeten door het eerste konijn wat ik ging ophalenDaarna nog een aantal keer gebeten door hetzelfde konijn
Want nu woont ie hier
Echt waarquote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:58 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja, die van jou maakte gelijk een goede indrukIk mis nog een mooi stuk uit mijn vinger dankzij Huub, het is nu zo'n 3 maanden geleden dat ik ben gebeten door hem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |