Ja, dat zou ook niet goed vallen bij die van mij.quote:Op woensdag 24 december 2025 17:02 schreef Hupje het volgende:
Ja joh, al die (goedbedoelde) bemoeienissen![]()
Hier worden ze knettergek van mij. Ik kom wel 100x per dag langs hun hok omdat ik aan het opruimen ben. ZONDER AANDACHT![]()
Dus zitten ze al demonstratief 2 dagen met hun rug naar me toe. Tot het etenstijd is natuurlijk
De buns van mijn zus waren heel schichtig behalve als ik eten kwam brengen. Gekke nijntjes waren hetquote:Op woensdag 24 december 2025 17:02 schreef Hupje het volgende:
Ja joh, al die (goedbedoelde) bemoeienissen![]()
Hier worden ze knettergek van mij. Ik kom wel 100x per dag langs hun hok omdat ik aan het opruimen ben. ZONDER AANDACHT![]()
Dus zitten ze al demonstratief 2 dagen met hun rug naar me toe. Tot het etenstijd is natuurlijk
Leuk is dat ja. Wij kijken nu naar konijnen voor onszelf. In de loop van volgend jaar is de planning.quote:Op woensdag 24 december 2025 17:24 schreef Hupje het volgende:
Ik heb deze vakantie ook een konijnen oppas adresje. Die weten nu ook weer wat het betekent als ik daar de tuin in komZo leuk, konijnen met hun eigen maniertjes.
Sneeuwbunniesquote:Op zaterdag 3 januari 2026 10:06 schreef Hupje het volgende:
Goedemorgen!
[ afbeelding ]
Ik hoop alleen dat de weg straks beter begaanbaar is, zodat ik ook (voor de laatste keer) bij mijn oppas konijnen kan komen
Eigenwijze nijnquote:Op zaterdag 10 januari 2026 20:52 schreef livelink het volgende:
Het is weer zover hoor. Het is hardstikke koud buiten. Het hok zit vol met stro en is beschermd tegen weer en wind en mijn konijn zit al de hele middag buiten
Topsporter!quote:Op zondag 11 januari 2026 10:12 schreef livelink het volgende:
Nou, om middernacht is mijn konijn eindelijk naar binnen gegaan. Maar nu zit hij alweer buiten. Hij is 11 jaar en ik was vanochtend toch eigenlijk wel heel bang dat ik hem dood zou aantreffen, maar hij was dus alweer vrolijk aan het rondhuppelen. Geen idee hoe het komt dat hij zo onverwoestbaar lijkt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |