Die gebruikte toch een recept uit het fok kookboek?quote:
Ja, haar eigen receptquote:Op zondag 13 maart 2011 18:31 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Die gebruikte toch een recept uit het fok kookboek?(ik schreef koekboek
Biografie van Co's De Koek
)
Het eten was geniaal...quote:Op zondag 13 maart 2011 12:30 schreef loveli het volgende:
[..]
Klopt de prijs/kwaliteitsverhouding daar? Wil er al jaren een keer heen, maar het is zo duur.
quote:
In Co's Koekboek staan vooral veel vleesjes denk ik. En dan met name kip.quote:Op zondag 13 maart 2011 18:31 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Die gebruikte toch een recept uit het fok kookboek?(ik schreef koekboek
Biografie van Co's De Koek
)
Ongeveer 1400.quote:Op zondag 13 maart 2011 19:51 schreef uniekhoorn het volgende:
Co, op hoeveel cal kom je?
Ik reken mijn berenburg nooit mee
Zelf kom ik (zonder de chips) op 1780
Relatief zeker ja en ook absoluut wel iets omdat ik anders niet elke dag crčme fraîche als toetje eet bv.quote:Op zondag 13 maart 2011 20:13 schreef MarMar het volgende:
Als je gaat lowcarben, gaat het vetgebruik automatisch omhoog?
Dat lijkt elkaar te bijten, grappig dat het dan toch zo goed werkt.
Thnx Uniek! Heb hem geprint en ga hem volgende week donderdag makenquote:Op zondag 13 maart 2011 19:00 schreef uniekhoorn het volgende:
[FOK!-kookboek]Post hier je recepten en opmerkingen deel 2
Doe ik altijd, best wel wat werk maar vind hem echt zo lekker
Zo lekker gegeten,gedoucht en nu van de avond genieten, nog even Herman Finkers terugkijken misschien.
Lijkt me de hel. Sorry.quote:Op zondag 13 maart 2011 20:22 schreef loveli het volgende:
Meezing sound of music binnenkort te zien/beleven. Meet? Mobiele post, lees later wel gillende reacties.
Afhankelijk van de taal jaquote:
Engels toch gewoon?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |